Abdullah Gül'den Erdoğan'a rest!

KHK açıklamalarının ardından AKP yönetimi ile tartışmaya giren 11'inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, "Gerekli gördüğüm durumlarda görüşlerimi açıklamaya devam edeceğim." dedi.

Abdullah Gül'den Erdoğan'a rest!

KHK açıklamalarının ardından AKP yönetimi ile tartışmaya giren 11'inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, "Gerekli gördüğüm durumlarda görüşlerimi açıklamaya devam edeceğim." dedi.

30 Aralık 2017 Cumartesi 17:44
Abdullah Gül'den Erdoğan'a rest!

KHK açıklamalarının ardından AKP yönetimi ile tartışmaya giren 11'inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'den yanıt geldi. 

Gül, "Bir süredir basın yayın organları ve sosyal medya üzerinden bazı milletvekilleri ve ilgili troller tarafından şahsıma karşı yapılan saygısızlık, haraket ve ahlak sınırlarını aşan saldırıların son açıklamamdan sonra giderek arttığına dikkat çekiyorum. Partimizin kuruluş ilkelerinden biri olan düşünce ve ifade özgürlüğüne inanan birisi olarak, gerekli gördüğüm durumlarda görüşlerimi açıklamaya devam edeceğim" dedi.  

Ayrıntılar Geliyor...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.12.2017 17:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adar 2017-12-30 17:48:54

biravo

Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-12-30 18:16:01

Ha şöyle şu sahte diplomalı işi iyice tehdit ve iftiraya dökdü.millet bu ülkenin sadece Erdoğan ve Akapeden ibaret olmadığını anladı artık

Avatar
Fitne başı Akape 2017-12-30 20:24:26

Tercüme edelim sayın Erdoğan Sayın Gül diyorki hadi ordan sen kimsin ben doğru bildiğimi acıklarım anladın??

Avatar
HELÂL OLSUN SANA CUMHUR BAŞKANIM ABDULLAH GÜL SENİNLE GURUR DUYUYOR VE YANINDAYIZ 2017-12-30 18:33:30

Helâl OLSUN sayın ABDULLAH GÜL sana helal OLSUN..!! Görüyor çürütüyor ve seneler önceki gibi ısıran ediyorsun bu cumhur olduğunu iddia eden SÖZDE adam sana ne demişti hatirlatirim..BURASU (( TÜRK )) VATANIMIZ İÇİN ne demişti 2 BAŞLI İDARE EDİLMEZ demiş sana en ağır suçlamayı yapmıştı senin CUMHUR BAŞKANLIĞINDAN..SENDE YİNE HER ZAMANKİ AĞIR BAŞLIĞINLA bu adamın seviyesine inmemiş ve bir basıncının tayyip bin hakaretini hatırlatmasından sadece BAŞBAKAN tayyip öyle demek istememiştir demiş yine her zamanki gibi beyefendiliğini göstermiştin ..Ama artık tayip gibi AKORTU BOZUK adama müsamaha gösterme sana ve biz TÜRK ULUSUNA SAYGIDA KUSUR İŞLİYOR VE ÇİZMEDEN YUKARI ÇIKTI HADDİNİ BİLMEZ UKALÂ VE TEBİYESİZ EDEPSİZ OLDU ..BUNA ARTIK HADDİNİ ARTIK SEN DEN BAŞKA KİMSE BİLDİREMEZ ..Aman dikkat et senide milyon dolarlara şahsıma HAKARETEN diyerek mahkemeye vermesin..!! Dolar lar bunun ve hanedanlığının TANRISI PARA için yapamayacağı delillik yok .

Avatar
vatandaş 2017-12-30 20:21:44

sn gül de bizim cumhurbaşkanımızdı onunda fikirlerini beyan etme hakkı mevcuttur.

Avatar
cok yasa 2017-12-30 21:49:09

Abdullah Gül Bey

Avatar
Kayserili 2017-12-30 22:22:31

Ne demis kizi yahudi okulunda okuyan dinci yazar.Kayseri bile ona dua etmiyor.Höst çakal yazar.A.Gül nerede Kayseri.orada.Sn Gul Kays3i seninle beraber

Avatar
HELÂL OLSUN SANA CUMHUR BAŞKANIM ABDULLAH GÜL SENİNLE GURUR DUYUYOR VE YANINDAYIZ 2017-12-30 18:34:56

Helâl OLSUN sayın ABDULLAH GÜL sana helal OLSUN..!! Görüyor çürütüyor ve seneler önceki gibi ısıran ediyorsun bu cumhur olduğunu iddia eden SÖZDE adam sana ne demişti hatirlatirim..BURASU (( TÜRK )) VATANIMIZ İÇİN ne demişti 2 BAŞLI İDARE EDİLMEZ demiş sana en ağır suçlamayı yapmıştı senin CUMHUR BAŞKANLIĞINDAN..SENDE YİNE HER ZAMANKİ AĞIR BAŞLIĞINLA bu adamın seviyesine inmemiş ve bir basıncının tayyip bin hakaretini hatırlatmasından sadece BAŞBAKAN tayyip öyle demek istememiştir demiş yine her zamanki gibi beyefendiliğini göstermiştin ..Ama artık tayip gibi AKORTU BOZUK adama müsamaha gösterme sana ve biz TÜRK ULUSUNA SAYGIDA KUSUR İŞLİYOR VE ÇİZMEDEN YUKARI ÇIKTI HADDİNİ BİLMEZ UKALÂ VE TEBİYESİZ EDEPSİZ OLDU ..BUNA ARTIK HADDİNİ ARTIK SEN DEN BAŞKA KİMSE BİLDİREMEZ ..Aman dikkat et senide milyon dolarlara şahsıma HAKARETEN diyerek mahkemeye vermesin..!! Dolar lar bunun ve hanedanlığının TANRISI PARA için yapamayacağı delillik yok .