Abdullah Gül sessizliğini bozdu

24 Haziran seçiminde cumhurbaşkanı adaylığı konuşulan 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, suskunluğunu bozdu.

Abdullah Gül sessizliğini bozdu

24 Haziran seçiminde cumhurbaşkanı adaylığı konuşulan 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, suskunluğunu bozdu.

27 Nisan 2018 Cuma 13:58
Abdullah Gül sessizliğini bozdu

Cuma namazını kılmak için Maslak'ta Orman Müdürlüğü'nün yanındaki camiye gelen 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, "Ülkemiz olağanüstü seçime gidiyor. Önce memleketimiz için hayırlı olsun. Şüphesiz ki seçim deyince beklentiler, tartışmalar bunlar da bunun bir parçası, bunlardan kaçınılamaz. Memleketin geleceğinden kaygı dyan tartışan herkes bu kaygıyı taşıyacaktır. Bugünlerde bu tartışmalar olurken benim ismim etrafında da herkes bir şeyler söylüyor. Bunlara bir cami önünde açıkçası konuşmak, düşüncelerimi açıklamak istemem. Yarın sizi çağıracağım. Detaylı olarak yarın anlatacağım." dedi

Edinilen bilgiye göre, Gül, yarın saat 13.00’te Ayazağa Kasrında 11. Cumhurbaşkanı konutunda açıklama yapılacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.04.2018 20:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Aciklama ihtiyaci yok halkin. 2018-04-27 14:05:54

sen git exeterde mahalle muhtari adayi ol. Türkiye Türklerindir!
sen maydonoz olma

Misafir Avatar
ella mono 2018-04-27 22:03:37 @Aciklama ihtiyaci yok halkin.

Exeter üniversitesi orta doğu islam ülkelerine ajan mezun eden bir kuruluştur apdullah güle pek güvenilmez sinsi bir ajandır araştırın göreceksiniz exeter üniversitesinden kimler mezun olmuş akp de

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
edep yahu, sizde ne gezer 2018-04-27 20:23:42 @Aciklama ihtiyaci yok halkin.

yahudi cocugu diye yazan kahpe ermeni run tohumuna cevap!
Türk gibi görünen, Türke ters algi operasyonu yapan amk o. cocuklari önce ananiza babanizin kim oldugunu sorun ondan sonra sesiniz cikarin!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
cevap veren soysuza cevap 2018-04-27 14:42:50 @Aciklama ihtiyaci yok halkin.

siyonistin usagi olan kim halk biliyor! Noter kim halk biliyor! ingiliz usagi kim halk biliyor! Türkün parasini yiyen 130 milyar dolar faizi yiyen ve yerli isbirlikci disaridan maasli hainleri halk biliyor!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Aciklama ihtiyaci yok ---sen israil vatadası ol 2018-04-27 14:31:26 @Aciklama ihtiyaci yok halkin.

Aciklama ihtiyaci yok halkin. x--- adi yorumcu . seni soysuz sen in derdin Abdullah Gül değil, senin derdin Erdoğan değil. senin derdin dinsizliktir. seni yahudi çocuğu seniiii.

Beğenmedim! (8)
Avatar
ÇEHENDEMİN DİBİ OLUN tayyipde sende BELÂNIZI VERSİN 2018-04-27 14:23:34

Zavalı adam . Kendini halâ cum zannediyor ..Birde sorunu büyük tayyip korkusundan konuşamıyor .Ne korkuyorsun tayyipden .?? tayyip kim oluyormuş yapıştırırsun azının tam ortasına koçaman bir tokat olur biter o deli göleklik adamdanmı korkuyorsun o kim oluyormuş elin gürcüsü .Bu tayyipbi adam yerine koydunuz üşütük kendini bi bok zanneyi çiğeri 5 para etmez .Sende az yılan deyilsin senki iyi görünümlü gibiymişsin ama yer altından sesizce saman yürüten kobra yılanısın pkk sebicisi NORŞİNMİ sende tayyio gibi TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNİSİN PKK TERÖRİST SEVİÇİ SİNSİ YILAN bi siktir olup gidemediniz .Gözünüz doymadı çalmaya hırsızlar ,yiyemeye nasip olmayacak . Geberin tayyşode sende ,geberin artık .

Avatar
kim oluyorsun sen? 2018-04-27 14:24:08

hep sessiz kal, sesine ihtiyac yok.

Misafir Avatar
anladin mi? 2018-04-27 14:54:36 @kim oluyorsun sen?

cevap veren soysuz firlatma devsirme ermeni tohumuna cevap!
Türke ters algi operasyonu yapan, türkce konusan amk Türk olmayan ermeni pici.
Anadolu Türktür ve ebediyen Türk kalacaktir! Sen bir hicsin! Türkün sictigi boksun!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@kim oluyorsun sen? x---ccevap 2018-04-27 14:33:04 @kim oluyorsun sen?

@kim oluyorsun sen? x---cevap, size tabi sesiz adam yaramaz. sizi bağırtan adam lazım, size bağıran adam lazım. sizi hamile bırakıp sonra sahip çıkmayan soysuz lazım. sizi gidi yahudi hayranları. ulan sizin sonunuzda terörist eşkiya gibi olacak.

Beğenmedim! (4)
Avatar
edep 2018-04-27 14:13:17

sen kim oluyorsun da kimi cagiriyorsun?

Avatar
ÇEHENDEMİN DİBİ OLUN tayyipde sende BELÂNIZI VERSİN 2018-04-27 14:24:41

Zavalı adam . Kendini halâ cum zannediyor ..Birde sorunu büyük tayyip korkusundan konuşamıyor .Ne korkuyorsun tayyipden .?? tayyip kim oluyormuş yapıştırırsun azının tam ortasına koçaman bir tokat olur biter o deli göleklik adamdanmı korkuyorsun o kim oluyormuş elin gürcüsü .Bu tayyipbi adam yerine koydunuz üşütük kendini bi bok zanneyi çiğeri 5 para etmez .Sende az yılan deyilsin senki iyi görünümlü gibiymişsin ama yer altından sesizce saman yürüten kobra yılanısın pkk sebicisi NORŞİNMİ sende tayyio gibi TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNİSİN PKK TERÖRİST SEVİÇİ SİNSİ YILAN bi siktir olup gidemediniz .Gözünüz doymadı çalmaya hırsızlar ,yiyemeye nasip olmayacak . Geberin tayyşode sende ,geberin artık .

Avatar
Vatan 2018-04-27 15:36:01

Yarın hasta olma tamam mı

Avatar