banner80

Abdüllatif Şener: 16 yılda ortaya öyle bir yapı çıktı ki...

"16 yılda öyle bir iktidar yapısı ortaya çıkmıştır ki, anayasaların yürürlükte olduğu, kanunların yürürlükte olduğu, olağan koşullarda ülke idare edilemez olmuştur. Mevcut iktidar, ülkeyi yönetebilmek için Olağanüstü Hal'e ihtiyaç duymaktadır."

Abdüllatif Şener: 16 yılda ortaya öyle bir yapı çıktı ki...

"16 yılda öyle bir iktidar yapısı ortaya çıkmıştır ki, anayasaların yürürlükte olduğu, kanunların yürürlükte olduğu, olağan koşullarda ülke idare edilemez olmuştur. Mevcut iktidar, ülkeyi yönetebilmek için Olağanüstü Hal'e ihtiyaç duymaktadır."

30 Mayıs 2018 Çarşamba 19:21
Abdüllatif Şener: 16 yılda ortaya öyle bir yapı çıktı ki...

CHP Konya Milletvekili adayı Abdüllatif Şener, ''Mevcut iktidar, ülkeyi yönetebilmek için olağanüstü hale ihtiyaç duymaktadır. Olağanüstü Hal (OHAL) nedir? Erdal İnönü'nün yapmış olduğu meşhur tarifle; bütün hukuksuzlukların, kanunsuzlukların yasa hükmüne bağlandığı bir yönetim biçimidir'' dedi.

CHP Konya Milletvekili adayı Abdüllatif Şener, partisinin Karaman milletvekili adaylarını desteklemek için Karaman'da düzenlenen tanıtım toplantısına katıldı. Salona girerken partililer tarafından ayakta alkışlanan Şener, konuşmasında iktidarı eleştirdi. Partililerine, gece-gündüz seçim çalışması yapmalarını tavsiye eden Şener, şunları söyledi:

''Bizler bu seçimlerde ülkeyi yormuş, kendisi de yorulmuş ve posası çıkmış bir iktidardan, ülkeyi kurtarmak için el birliğiyle mücadele edeceğiz. Siyaset, hizmet için yapılır ve siyaset kişisel zenginleşme için yapılamaz. Kişisel hırs ve ihtirasları hakim kılmak için siyaset yapılmaz. Bir siyasetçi sürekli olarak hep kendisine çalışmaya başlamışsa orada felaket var demektir.''

İktidarı tek kişinin temsil ettiğini belirten Şener, ''16 yıllık bir iktidar döneminin ardından hep birlikte gördüğümüz tablo şudur; artık iktidarı temsil eden, ifade eden kurumlar yok. Artık iktidarı ifade eden tek bir kişi var. İstiyor ki hiç kimse, hiçbir kurum yetkili olmasın. Hep o yetkili olsun. Hükümet onun olsun, bakanlar onun olsun, belediye başkanları onun olsun. Milyonlarca kişinin seçtiği belediye başkanı, hoşuna gitmiyorsa kulağından tutsun ve atsın dışarıya. İstiyor ki, tüm Türkiye Büyük Millet Meclisi üyeleri, kendi iradesinde olsun, kendisine teslim olsun ve emir eri gibi çalışsın. Tüm yargı, ülkedeki bütün hakim ve savcılar, onun kırbacına dönüşsün, kendisine muhalefet eden istediği işleri yapmayan ülkede kim varsa, hepsini yargı kırbacıyla sıradan geçirsin. 16 yılda öyle bir iktidar yapısı ortaya çıkmıştır ki, anayasaların yürürlükte olduğu, kanunların yürürlükte olduğu, olağan koşullarda ülke idare edilemez olmuştur. Mevcut iktidar, ülkeyi yönetebilmek için Olağanüstü Hal'e ihtiyaç duymaktadır. Olağanüstü Hal nedir? Erdal İnönü'nün yapmış olduğu meşhur tarifle; bütün hukuksuzlukların, kanunsuzlukların yasa hükmüne bağlandığı bir yönetim biçimidir" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.05.2018 19:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-30 19:39:49

SAYIN SENER BUNLARI YOBAZLARA ANLATMK COK ZOR ERDOGANA KULLUK YAPMAKTAN BASKA BiR SEYE ZiHNiYETLERi YETMiYOR

Misafir Avatar
sen dün burada tayyibe küfretmeseydin nikli 2018-06-01 00:07:57 @KECi COBANI

vatan partili aydin sen hergun burda hakaret ediyorsun simdide ATATURK E IFTIRA HAKARET EDIYORSUN BUNUN CEZASI YOKMU ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-05-31 09:18:34 @KECi COBANI

artik degisim zamani Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor Muharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şener e 2018-05-31 08:57:34 @KECi COBANI

ROBOTLAR UTANMAZ.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
şener bey bakınız 2018-05-31 08:56:34 @KECi COBANI

PKK da ohal bitsin tekrar Türkiye içine sızayım diye pusuda bekliyor, fetöde tekrar canlanayım diye ohal ın kalkmasını bekliyor. ne haber?
siz pkk danmı yoksa fetöden mi yanasınız?

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-31 08:40:04 @KECi COBANI

aynen katılıyorum şimdi bazı piç takımı türemiş sen benim kim olduğumu biliyormusun aynen tarif edeyim bu tipleri puşt gibi giyinmiş gözüne kara gözlük takmış tahsilsiz boşta gezenin boş kalfası cebine 100 -200 tl harçlık konmuş akkkpliler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-30 22:11:22 @KECi COBANI

BEN DOGRULARI YAZMAYA CALISIYORUM ERDOGANIN ERMENi OLDUGUNU YAZMISSAM SOYUNU BiLDiYiM iCiN YAZMISIM ViKiPEDYA TÜRKiYEDE YASAK KiMSE ARASTIRMASIN DiYE ERDOGAN KiM OLURSA OLSUN VATANIM iCiN CALISSAYDI SAYGI DUYARDIM MÜSLÜMANLIGIN ARKASINDA SAKLANMASIN MiLLETiN GÖZÜNÜ BOYAMASIN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen dün burada tayyibe küfretmeseydin 2018-05-30 21:06:43 @KECi COBANI

ben de şimdi sana küfretmeyebilirdim. 5 yıla kadar cezası var biliyorsun dimi

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-30 20:22:48 @KECi COBANI

BEN SENiN ANANDAN ÖZÜR DiLERiM KÜFÜRDEN BASKA BiR SEY BiLMiYORSAN BiR DAHA YAZMA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
niye anancılık yapıyorsun lan 2018-05-30 20:05:46 @KECi COBANI

biz şahsınıza küfrediyoruz sizse hemen anannn diyorsunuz. bizim küfür vokabülerimiz de geniş ama anancılık yapmıyoruz sizin gibi. siz böyle başkalarının anasına küfrediyorsanız karşılığında ne küfürler yiyorsunuzdur.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-30 20:01:51 @KECi COBANI

OTLATIGIM KECiLERiN BOYNUZU ANANA GiRSiN ORUSPU COCUGU

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
otlattığın keçilerin boynuzu götüne girsin 2018-05-30 19:41:54 @KECi COBANI

amına kodumun siyasetten anlamayan malı. gelmiş burada yazılar denetimden bile geçmiyor paso yorum yazıyorsun

Beğenmedim! (12)
Avatar
52 2018-05-30 19:51:50

hey akp li satılmış teoller iş küfüre geldimi emin olun ağ babasını duyarsınız halktan adi şerefsiz satımış kişliksizler 16 senedir doyamadınızmı haram yemeğe küfür işi sonu emin olun herkezi yakar ve dokanır onun için adam olun adam **

Misafir Avatar
--t: @52 x----sen nerdesin? 2018-05-31 11:06:07 @52

@52 x--------------Avrupanın hanki kapısında yal yiyorsan oradan Türkiyeye havlama sen. yal yediğin yerde İT lik yap Türkiyeye Türk halkına hakaret etme.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ya bi siktir git 2018-05-30 20:10:02 @52

cehapeliler kendi partisini bile soyuyor TDKya atatürkten verlimesi vasiyet edilmiş paranın bile yıllarca üstüne yatan Cehape mi ülkeyi soymayacak? Siktirin gidin oradan. Mahkeme kararıyla sike sike ödettiler TDKya ödemedikleri paraları ama iktidarda olsalar o parayı ödememek için kanunu da değiştirebilirlerdi. Esas soyguncular Cehapede ellerine imkan düşüp de ülkeyi soyamadıkları için bu kadar yalanla iftira ile seçilmeye çalışıyorlar her seçimde de yarağın kafasını alıyorlar

Beğenmedim! (4)
Avatar
hıdır 2018-05-30 21:00:55

akp liler için din demek dollar demektir yeşil dollar kutsaldır abd e yaşile tapanları dayima sever kolar çünkü abd yi degil dolları sever akpliler

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-30 21:20:17

CETVEL GIBI DOĞRU ADAM,ADAM GIBI ADAM.IHTIRASLARININ PEŞİNDE OLSAYDI ŞU ANDA AKEPEDE BAŞBAKANLIK YAPIYOR OLURDU.HER SÖZÜ SENET OLAN ADAM GIBI ADAM.

Avatar
Unal 2018-05-30 20:43:57

AK PARTI DININE INANAN BIRISI YAZMIS SENERE AKP SECMEMIS OLSAYMIS KIM IPLERMIS DINININ GEREGINI YAPIYOR ABDULLATIF SENER DAHA TAYIP TOP OYNARKEN MILLETVEKILIYDI VE AKP KURUCUSUDUR VE NE YAZIKKI GLATA PORT PROJESINI YAHUDIYE PAZARLAYAN TAYIBE KARSI DURUP GLATA PORTU IPTAL ETTIREN ADAMDIR GERCI SIZIN ICIN NE SOYLESEK BOS NEDE OLSA IFTARA DOMUZ BIFTEK YERSINIZ HANI SATISINI SERBEST ETMISTINIZDE HERKES KENDINE LAZIM OLAN YASAYI CIKARIR SIZEDE DOMUZ LAZIMMIS

Misafir Avatar
ulan ünal 2018-05-30 21:09:28 @Unal

bu abdüllatifi ak partideyken bir kısım medya şişirdi, götünü kaldırdı. sonra adama ak partinin oylarını bölmesi için parti kurdurdular. o kalkmış götü girdiği ilk seçimde yarağı arkasında hissedince işi bitti zaten. Şimdi de cumhurbaşkanlığı seçiminde tayyibin karşısına çıkartalım ki belki tayyibin oylarını böler (bak belki seçilir değil, oylarını böler) diye düşündüler sonra vazgeçildi. Bu adamı gündeme getirmelerinin sebebi de ilerde tekrar kullanabiliriz diye yedekte tutmaları. yoksa kimse iplemez.

Beğenmedim! (2)
Avatar
abdüllatif şener kim? 2018-05-30 19:25:15

sen kimsin abdüllatif? ak partiden seçilmemiş olsaydın seni kimse ipler miydi sanıyorsun?

Avatar
Cahil 2018-05-30 21:18:31

ONDAN SONRADA DICTATOR DEYINCE KUSUYOR SIYAH BURULU AL KARILARINI ALMIS HIZMETINE ONUN ICIN OHAL LAZIM SIZ NIN ODALI SARAYI BOS MU SANIYORSUNUZ HER ODASINDA YUZLERI KAPALI AL KARILARI VAR DISARDADA AL KARILARININ YANSIMALARI VAR NE SANIYONUZ SIZ AL KARILARI BIRLESMIS RECEP TAYIP ERDOGANA HIZMET EDIYOR CUNKI AL KARILARININ PATRONU OYLE EMRETMIS

Avatar