banner87

Abdüllatif Şener 24 Haziran Seçim sonuçlarını yorumladı

AKP kurucularından olan, 24 Haziran Seçimleri'nde CHP Konya 1. Sıra milletvekili adayı olarak Meclise giren Abdüllatif Şener twitter hesabından seçim sonuçlarını değerlendirdi.

Abdüllatif Şener 24 Haziran Seçim sonuçlarını yorumladı

AKP kurucularından olan, 24 Haziran Seçimleri'nde CHP Konya 1. Sıra milletvekili adayı olarak Meclise giren Abdüllatif Şener twitter hesabından seçim sonuçlarını değerlendirdi.

26 Haziran 2018 Salı 18:42
Abdüllatif Şener 24 Haziran Seçim sonuçlarını yorumladı

CHP Konya milletvekili Abdüllatif Şener 24 Haziran Seçim sonuçlarını twitter hesabından değerlendirdi. Seçimlere eşit koşullarda girilmediğinin altını çizen Şener, açıklamasında ekonomi vurgusu yaptı.

Şener, "24 Haziran 2018 seçimlerinde; iktidar devlet gücünü, siyasetin kullandığı paranın %80’ini, medya reytinginin %95’ini kullanmıştır.
İktidar, eşit demokratik rekabet koşullarının oluşmadığı böyle bir seçimin galibi değildir.
Batırdığı ekonominin altında ezilmeye adaydır" ifadelerini kullandı.

24 Haziran 2018 seçimlerinde; iktidar devlet gücünü, siyasetin kullandığı paranın %80’ini, medya reytinginin %95’ini kullanmıştır.
İktidar, eşit demokratik rekabet koşullarının oluşmadığı böyle bir seçimin galibi değildir.
Batırdığı ekonominin altında ezilmeye adaydır.

— Abdüllatif Şener (@senerabdullatif) 26 Haziran 2018
Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.06.2018 00:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
fakirliğin kasırgası gelebilir..akp yüzünden.. 2018-06-26 19:22:04

AKP.nin umurunda değil..saray keyfine devam.
millete ne yapsa akp. mustahaktır..beter olsunlar..yakında % 60 zam yapacaktır.
eee elinle ver ayağınla arkasına düş..iyilik et..kötülüğü bekle.
5540 lira 4 kişinin geçimi..fakirlik..yakında bu 7000 liraya çıkar.
onlar saraylar yapmaktan langırt hv..alanları yapmaktan müteahhit doyurmaktan geri kalmazlar..akp.liler..
kendi düşen ağlamaz

Misafir Avatar
yazık be adama benziyor ama yok değil 2018-06-27 09:06:28 @fakirliğin kasırgası gelebilir..akp yüzünden..

içi boş

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
eşsiz zavallı seni 2018-06-27 08:43:07 @fakirliğin kasırgası gelebilir..akp yüzünden..

TEK ÖKÜZ HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
komik olmadı ama ŞENERE benzedi 2018-06-27 08:40:20 @fakirliğin kasırgası gelebilir..akp yüzünden..

Topal kaz vardı öldü bitti, keselim dediler, etiyenmez dediler, ayağına sargı yaptılar tutmadı. bir ayağı koptu. ama sürünerek yaşamayadevam etti. yinded o topal kaz küstahlık yapıp verimli civciv veren kazları dövmeye kalkıyor, onların üstne ççamurlar atıyor. sahibide e bırak topal topal sürünsün sağlamlar nasıl olsa bana faydalı bu topal kendisi ile uğraşsın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
genc sarı 2018-06-26 21:42:45

haydi recep ucur bizi marsa gidelim

Misafir Avatar
@genc sarı x---uçmakmı isyiyosun sarı? 2018-06-27 08:42:07 @genc sarı

: @genc sarı x---gel sarı gel. otur şu S400 ün üstüne. alttan bi ateşliyeyim seni uzaya uçursun. . uzayda artık yırtılan harebe olan deliğini tamir eden varmı yokmu bilemem.

Beğenmedim! (1)
Avatar
köylü 2018-06-26 22:16:32

ATATÜRK üne küfreden başımıza deli şeriatçıları bela eden cumhuriyetimizi yıktıran böyle hain bir milleti yüce ALLAH mutlaka cezalandıracaktır ekonomisi iflas edecektir şeiatçılar katliamlar yapacaklardır görünen köy kılavuz istemez

Misafir Avatar
t: @köylü x 2018-06-27 08:44:21 @köylü

: @köylü x----seni pkk lı eşkiya senii. ulan siz bu dünyadada zelilsiniz ahirettede zelil olacaksınız. vatan millet din islam düşmanları sizi.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Gercekci 2018-06-26 22:30:32

Bence batik ekonomiyi almak muhalefet icin iyi olmayacakti omur boyu ustune yapisacakti belki boyle olmasi daha iyi

Misafir Avatar
@Gercekci x-----ne demiş büyükler 2018-06-27 08:46:04 @Gercekci

: @Gercekci x************İT ÜRÜR, KERVAN YÜRÜR. it sürüleri 16 yıldır aynı hav hav ı yapıyorsunuz.

Beğenmedim! (2)
Avatar
isa 2018-06-27 09:02:22

Ya Abdül sen onursuz gurursuz bi adamsın. Seçim döneminde Konyalılardan yemediğin küfür hakaret kalmadı. Senin yerinde başkası olsa milletin içine çıkmaz. CHP de başka adammı yoktuda seni vekil yaptılar.

Avatar
köylü 2018-06-26 22:42:23