Abdüllatif Şener'den çarpıcı kriz yorumu!

CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener, Türkiye ile ABD arasında krize yönelik sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, 'Bu bir görüntü mü, yoksa gerçek mi?' ifadesini kullandı.

Abdüllatif Şener'den çarpıcı kriz yorumu!

CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener, Türkiye ile ABD arasında krize yönelik sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, 'Bu bir görüntü mü, yoksa gerçek mi?' ifadesini kullandı.

04 Ağustos 2018 Cumartesi 11:03
Abdüllatif Şener'den çarpıcı kriz  yorumu!

CHP Konya Milletvekili Abdüllatif Şener ,Türkiye ile ABD arasında krize dönüşen Rahip Brunson'ın tahliye pazarlığı gerginliğine ilişkin çarpıcı bir yorumda bulundu.

Şener, kişisel Twitter hesabından paylaştığı yorumda şu ifadeleri kullandı:

Türkiye-ABD ilişkileri gergin..
Bu bir görüntü mü, yoksa gerçek mi?
Herkes gerçek olduğu inancında..
Ben hariç..
Sn Erdoğan, evet, dostlarını hep değiştirmiştir.
Ama gürültüler ayyuka çıksa da, ABD ve İsrail’le stratejik ortaklığı hiç değişmedi.
Gizli veya açık..
Ama değişmedi!

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
06 2018-08-04 11:53:45

Cok hakli ve mantikli. degirmenci dahi , esegine kizsa sopa ile vursa yinede cuvallari sirtina yükledigi esekden vaz gecmez...

Misafir Avatar
Şener dinle 2018-08-08 11:10:38 @06

Şimdiye kadar her söylediğin BOŞ çıktı, her söylediğin saçma, şer, ihanet, yalan, uçuk sözlerle gündem oluşturmaya çalıştın. senin bitişini tüm Türkiye gördü anladı kendin anlamadını?
yazık kafa sıyırınca böyle olur. acil tedavi olmanı tavsiye ederim şener.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bozo 2018-08-04 14:23:05

Biraz doların vardı.Gittim bozdurdum. Euro aldım...

Misafir Avatar
Sana helal olsun... 2018-08-04 15:38:00 @Bozo

tayyip ile böyle alay edilir, cok zekice yazilmis bir cümle! Tebrik ederim...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarik 2018-08-04 14:27:25

Tayyip giller gene halk ile egleniyorlar. Abdullatif Sener dogru yazmis. Gene uyuyan koyunlar olanlarda bihaber. Ula ne Yahudiler Tayyip gillerden gecer ve nede Tayyip giller Yahudilerde gecer. Iyi eglenceler uyuyan koyunlara.

Avatar
Hükümet 2018-08-04 13:51:36

Direkt olarak devalüasyon yapamayacağı için seçmenlerine karşı bunu fırsata çevirip gizli devalüasyon yaptı 1 ay önce maliye bakanı dolar yılı 4.85 ten kapatır diyiyordu o adam şerefliyse şimdi ortaya çıkar söylediğinin yanlış olduğunu söyleyip özür diler

Avatar
Zafer... 2018-08-04 13:24:31

Yerel secime kadar abd ile beraber algi operasyonu cekiliyor bizim millette yiyiyor...abd ile ile israille ing almanya ile hic bir sorunu yok...

Avatar
Nurali Boz 2018-08-04 12:02:30

Ben recebe hicmi hic inanmayanlarin basinda gelirim sen sonradan uyandin be usta

Misafir Avatar
@Nurali Boz x------cevap 2018-08-04 12:29:52 @Nurali Boz

Abdüllatif Şener bey yolsuzlugu görüp akp den ilk ayrilan namuslu vatan sever bir sahyiyettir ne demek yeni mi uyandin. hicmi tayyip hakkinda konustuklarini anlattiklarini dinlemedin? sen daha uyanmamissin , nurali görümden düstün!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-08-04 14:33:12

SAYIN ŞENER TESBITLERINIZE NOKTASI VIRGÜLÜNE KADAR KATILIYORUM.TÜRKIYEDE BIR ORTA OYUNU SERGILENIYOR.

Misafir Avatar
---------------------- 2018-08-05 00:08:14 @Mavi göz,sarı saç.

sn. Senerin tespitlerine katilmasan cok üzülürdü. cok alcak gönüllüsün .

Beğenmedim! (0)
Avatar
B.C. 2018-08-04 16:00:05

Reis ne yaparsa ülkemizin lehinedir.O yanlış yapmaz.

Misafir Avatar
len, B.C 2018-08-04 16:53:50 @B.C.

dua etki salakligin sancisi yok , olsaydi güde 24 saat sancidan kivranirdin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@B.C. x------------------############### 2018-08-04 16:18:18 @B.C.

4 milyon suriyeli türkiyede, firatin dogusu pkkli teröristlere birakti, dolar 5 tl nin üzerinde , saman dahi ithal ediliyor , bunlarin hepsi türkiyenin lehine öylemi ? , lan böyle yorumlar yazmayinda sigir oldugunuzu bilmiyelim...

Beğenmedim! (0)