Abdüllatif Şener'den CHP kararı: Aday mı oluyor?

Cumhuriyet Halk Partisi'nin (CHP) 24 Haziran seçimlerinde aday olarak göstereceği milletvekili listesi 20 Mayıs Pazar günü toplanacak Parti Meclisi'nde oylanarak netleşecek.

Abdüllatif Şener'den CHP kararı: Aday mı oluyor?

Cumhuriyet Halk Partisi'nin (CHP) 24 Haziran seçimlerinde aday olarak göstereceği milletvekili listesi 20 Mayıs Pazar günü toplanacak Parti Meclisi'nde oylanarak netleşecek.

18 Mayıs 2018 Cuma 21:25
Abdüllatif Şener'den CHP kararı: Aday mı oluyor?

21 Mayıs saat 17:00'ye kadar Yüksek Seçim Kurulu'na (YSK) sunulması gereken listelerde yer alıp almayacağı merak edilen isimlerden biri de, Adalet ve Kalkınma Partisi'nin eski kurucularından ve hükümetlerinde başbakan yardımcılığı görevleri üstlenen Abdüllatif Şener.

Ankara'da BBC Türkçe'nin sorularını yanıtlayan Şener, "Cumhuriyet Halk Partisi'nden muhtemelen milletvekili adayı olacağım. Ama şu anda partiler aday listelerini ilan etmedikleri için herhangi bir sürprizle karşılaşmak da mümkündür. Onun için başka bir açıklama yapmak doğru olmaz" dedi.

Hangi ilden aday gösterileceğinin netleşmediğini belirten Abdüllatif Şener, ABD'nin İsrail büyükelçiliğini Kudüs'e taşımasını Gazze'de protesto eden 60 göstericinin İsrailli askerler tarafından öldürüldüğü Pazartesi günü özellikle sosyal medyada en çok konuşulan isim oldu.

Gündeme oturmasının nedeni ise 2012 yılında CNN Türk'te katıldığı bir programda, "İsrail, Kudüs'ü başkent ilan edecek ve buna en çok Erdoğan yardım edecek. Başkent ilan edildiği gün de en çok o meydan okuyacak" sözlerinin 6 yıl sonra tekrar yayılmış olması.

Abdüllatif Şener, eleştirileri sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, BBC mülakatında kendisiyle ilgili sorulan sorularla ilgili "Bana öyle bir referans gösterin ki gösterdiğiniz bu referansı biz adam yerine koyalım. Bu referansın siyasette kıymeti harbiyesi yok" sözlerine de yanıt verdi.

-Erdoğan'ın sizin "üstünüzde hakkı olmadığını" söylediniz. Açıklamada 2002-2007 arasındaki hükümetin başarılarından söz ettiniz. Sonuçta hükümetin başı Sayın Erdoğan'dı ve sizin kararlarınızın arkasında da duran isim oydu. Başarınızı desteklemesi bir hak değil mi?

Kararların arkasında durmasından öte o dönem, politikaları iyi bilmediği bir dönemdi. Belediye başkanlığını biliyor fakat hükümet etmeyi bilmiyordu. Ekonomiyi emanet etmiş olması, ekonomi yönetimini benim üzerimden sürdürmüş ve başarılı bir programın uygulanmış olması aslında kendi hükümetinin de başarısı anlamına geliyordu.

Ondan da yararlanan kendisi. Kamuoyuna, bilmediği bir süreci doğru yönetmiş görüntüsü vermek, kendisi açısında da önemliydi. Onaylamasa ne yapacaktı? Bildiği bir konu değil. "Bunu onaylamıyorum, başka bir şey yapın" diyecek hali yoktu zaten.

Orada bir hak görmüyorum. Üstelik orada da bir katkımı görüyorum. Kurduğumuz AK Parti'nin genel başkanı oldu, başbakanı, milletvekili oldu. Bu süreçlerindeyse benim katkılarımdan yararlandı. Yani sahip olduğu unvanlarda benim ona katkım var ama benim sahip olduğum siyasi unvanlarda onun bir katkısı yoktur.

İkili ilişkilerimizde de aynısı söz konusudur. Bu nedenle bu kadar üzerinde hakkı olan birine karşı 'biraz daha nazik, biraz daha Cumhurbaşkanının üslubuna yakışır bir şekilde yaklaşabilirdin, bunu yapman gerekirdi' diye hatırlatmak maksadıyla söylediğim sözlerdir onlar.

HABERİN DEVAMI İÇİN TIKLAYIN

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.05.2018 23:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONELİ 2018-05-18 21:37:57

Nİ SERPİŞTİR...GÜNÜ GELDİĞİNDE KULLANMAK İÇİN ZULAYA YATIRIR !!!!! TÜRKİYEMİZ BU TİPLERLE DOLUDUR !!!!! OYLAR DOĞU PERİNÇEK'E !!!!!

Misafir Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ☪ ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK 2018-05-29 12:08:59 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP ye en cok Vatan Partili Troller 2018-05-20 13:35:56 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

saldiriyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Abdüllatif Şener Bey 2018-05-20 13:34:59 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

ADAM GIBI ADAM

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-20 13:34:18 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

yalanlariniz iftiralariniz algi operasyonlariniz i yemeyiz gidin kendi gazetenize

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
chp ye yak_işidr ŞENER 2018-05-19 11:41:18 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

Şener chp ye yakışır. iftira yalan hakaret, nankörlük ihanet bu vasıflar kendisinde gayet çok var. chp için kesilmiş kaftan.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
d bekir 2018-05-19 11:06:02 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

CHP HDP, İYİ PARTİ, DP SP birlikte Demirtaşı hapisten kurtaracak.. isteyen istediği yere oy versin.. ama iyi düşünsün. Türkiyede her gün canlı bombaların patladığı günleri unutmadan. selahattin demirtaş hapse girdi pkk başsız kaldı. yok oldu .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
selviboylum 2018-05-19 11:03:32 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

Abdüllatif Şener
CHP DEN ADAY OLMALI----evet ne kadar saldırgan fitneci yalancı , iki yüzlü dönek varsa evet CHP den aday olmalı yetmez brinci sıraları verip milletvekili yapmalı. hakkaten chp ye öyleleri lazım. yoksa ABD abileri kulaklarını çekere Türkiyeye Erdoğana hakaret etmiyorsunuz yatırımları engellemiyorsunuz fitne entrika çıkartmıyorsunuz diyerek.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sakaraya 2018-05-19 11:01:22 @SİYONİZM ZULADA BEKLETMEK İÇİN SAĞA SOLA PERSONEL

Kim fazla bağırabiliyorsa chp sol emperyalistler ona söz hakkı veriyor. bu aralar GÜRSEL TEKİN e söz hakkı vermiyorlar ondan daha iyi bağıran saldıran iyi iftira iyi yalan iyi fitne yapan ABDULLATİF ŞENER var görev onda . yazık yazık. bu halk sizi inanın kınıyor. haberlerinizi yazılarınızı okuyan vicdan sahiplerinin midesi bulanıyor. zaten sizin gayenizde mide bulandırmak. ama en batağa giren sizlersiniz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Abdüllatif Şener Bey 2018-05-18 21:50:57

CHP DEN ADAY OLMALI

Avatar
BOP 2018-05-18 23:17:59

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız"
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Avatar
al 2018-05-19 02:51:38

mualefet güclerinin son sansi bu secim buda son secim tekadama gecerse sistem türkiye batar millet batar mualefet tüm partileri ikinci turda kim kazanacakmis onu düsünün cokda önemli degil yeniden parlementer vede meclisin yüce ligine gecin sener hakli akp kurucalarinda derdi demokrasi adalet adil sistem

Avatar
murat77 2018-05-30 12:21:16

yüzde 1% oyu olan Vatan Partisi gizli AKP ci

Avatar
☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺d 2018-05-19 00:23:49

☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺☺demirtaş☺☺☺☺☺ ☺☺☺☺☺☺demirtas☺☺☺☺☺☺

Misafir Avatar
@☺demirtaş **** 2018-05-19 00:44:43 @☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺demirtaş☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ ☺☺☺demi

Bu sayfada terör estiren bi sen yoktun! 1000 kere yazsan ne olur? Anca kendini rahatlatirsin. yaz yaz cok iyi oluyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Boşver 2018-05-21 16:42:49

Alın adayınız Abdüül size tepe tepe kullanın. Seçilsin bir seneye kalmaz kokusu çıkar. CHP partiden atar.