banner87
Flaş Haber
Kapat

Abdüllatif Şener seçimlerdeki hedefini açıkladı

Abdüllatif Şener, seçimlerde kentten en az 4 milletvekili çıkarmayı hedeflediklerini söyledi

Abdüllatif Şener seçimlerdeki hedefini açıkladı

Abdüllatif Şener, seçimlerde kentten en az 4 milletvekili çıkarmayı hedeflediklerini söyledi

22 Mayıs 2018 Salı 00:13
Abdüllatif Şener seçimlerdeki hedefini açıkladı

CHP, 24 Haziran’da TBMM’ye girmek için yarışacak milletvekili aday listesini YSK’ya sundu. Konya’da birinci sıradan aday gösterilen AKP’nin kurucu kadrosundan, eski Başbakan Yardımcısı ve Maliye Bakanı Abdüllatif Şener, seçimlerde kentten en az 4 milletvekili çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.

CHP’nin 1990’lı yıllarda Refah Partisi’nin kalesi olan ve 2015 seçimlerinde AKP’nin 10, kendisinin 1 milletvekili çıkardığı Konya’da birinci sıradan milletvekili adayı gösterdiği Şener, şu değerlendirmelerde bulundu:

“CHP’den adaylık talebim vardı, buna istinaden Konya birinci sıradan aday olarak gösterildim. Konya, Türkiye’nin yüzölçümü olarak en geniş ili. Bu geniş topraklarda nüfus da, seçmen de dağınık vaziyette. Bölgeden bölgeye seçmen özellikleri farklılık taşıyor.

Aslında zor bir seçim bölgesi ama en iyi sonucu almak için oyları mümkün olan en yüksek düzeye çıkarmak için çaba harcayacağız. İyi bir ekip kuracağız, iyi bir çalışma yapacağız. Başarılı olacağız. 4 milletvekili çıkarmayı hedefliyoruz. O sonucu alabilmek için ne gerekiyorsa onu da yapacağız.” (KAYNAK: T24)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.05.2018 00:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VOTKA-DİDİ 2018-05-22 02:43:16

hehehehehehehehehehehehehehehehehe....

Misafir Avatar
ben ilaç***+++cev 2018-05-22 11:34:15 @VOTKA-DİDİ

Sn. Abdullah bey tirnagi olamazsin. Evet akp nin basindaki virüsü ve kendi beynini temizlemen icin cok mücadele vermek gerek. Sizi adam edecegiz bundan emin ol. Zaten tayyip kabedince hepiniz firildak olacaksiniz fetöcüler gibi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet****++++cev. 2018-05-22 11:30:35 @VOTKA-DİDİ

Yollara alisveris yerlerine bakacagina milletin cüzdanina bak ! Ac kalinca yollari alisveris yerlerini yersin .akil kit olunca böyle yorumlar yazarsin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@VOTKA-DİDİ x*******++++ 2018-05-22 11:29:22 @VOTKA-DİDİ

Yollara alisveris yerlerine bakacagina milletin cüzdanina bak ! Ac kalinca yollari alisveris yerlerini yersin .akil kit olunca böyle yorumlar yazarsin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-22 09:49:14 @VOTKA-DİDİ

Türkiyede hayat nasıl?
bir yollara bakalım bir alışveriş yerlerine bakalım, bir pazarlara bakalım, bankalara bakalım.... güllük gülüstanlık bence.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ben ilaç 2018-05-22 09:48:05 @VOTKA-DİDİ

Bu virüs AKP den temizlendi CHP ye bulaştı. chp de epey virüs olduğu için ilaca çok ihtiyaç var kardeşler oylarımız AKP ye. temiz partiye.

Beğenmedim! (9)
Avatar
ALLAH IN IZNIYLE CHP 2018-05-22 00:21:32

KAZANACAK

Avatar
sizi Ailecek 2018-05-22 00:22:29

cok seviyoruz ve destekliyoruz hayirli olsun basarilar dileriz

Avatar
hayirli ugurlu olsun 2018-05-22 00:21:04

SIZI TEBRIK EDIYORUZ

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-22 01:12:57

Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor Sağcısı solcusu ve muhafazakarı güçlü bir şekilde devam ediyor Güneş vatandaş için doğacak Karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Milli irade metanetle seçimi bekliyor Farkındalığını Ankara'da koltuk sevdalısı beylere sandıkta gösterecek

Avatar
no tayyip 2018-05-22 00:40:23

belki birileri hakaret görecektir ama aklim ermiyor hala bilmem akp % kac oy alacakmis..Türkiyede .hala o partiye oy verecek kadar bilincsiz insan kalmis demek,,hayret ....

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-22 00:49:39

BEKLIYORUZ......

Avatar
Uruguay'da düğünde 'Erik Dalı' oynadılar! 2018-05-22 01:17:09

Uruguay'da düğünde 'Erik Dalı' oynadılar!
https://www.youtube.com/watch?v=NMSPGX3MS14