banner87

Açıklamalar peş peşe geliyor... Tezcan'dan ilk açıklama

Muharrem İnce, "Kılıçdaroğlu'na kendisiyle bir yarış, rekabet içerisinde olmak istemediği ama milletin de seçim dönemindeki umudu kaybetmemesi gerektiğini ve kendisi isterse kurultayı toplarsa genel başkan olabileceği ve kendisinin de Onursal Genel Başkan olabileceğini söyledim" dedi. Daha sonra ise Kılıçdaroğlu, İnce'ye cevap verdi: Özel yemeğin bağlamından koparılması siyasi nezaketsizlik.

Açıklamalar peş peşe geliyor... Tezcan'dan ilk açıklama

Muharrem İnce, "Kılıçdaroğlu'na kendisiyle bir yarış, rekabet içerisinde olmak istemediği ama milletin de seçim dönemindeki umudu kaybetmemesi gerektiğini ve kendisi isterse kurultayı toplarsa genel başkan olabileceği ve kendisinin de Onursal Genel Başkan olabileceğini söyledim" dedi. Daha sonra ise Kılıçdaroğlu, İnce'ye cevap verdi: Özel yemeğin bağlamından koparılması siyasi nezaketsizlik.

03 Temmuz 2018 Salı 12:28
Açıklamalar peş peşe geliyor... Tezcan'dan ilk açıklama

Muharrem İnce, Kılıçdaroğlu ile olan görüşmesi için “Yemek yedik, seçimi değerlendirdik. Sayın Kılıçdaroğlu’ndan bana bir teklif gelmedi. Ama ben bir teklifte bulundum. Ona büyük bir devlet adamlığı yaptığını. Kurultayda kendisine rakip olan birisini Cumhurbaşkanı adayı olarak göstermesinin büyük bir devlet adamlığı olduğunu söyledim. Kendisi ile bir yarışa girmek istemediğimi söyledim. Kendisi isterse kurultayı toplayarak beni genel başkan olarak gösterebileceğini söyledim” dedi.

İnce, bu teklif üzerine Kılıçdaroğlu’nun ise yorum yapmadığını belirtti. Muharrem İnce kurultay talebi için Kılıçdaroğlu’nun olumsuz yanıt vermesi ihtimali için ise “Örgüt kendisi çözer” yorumunda bulundu.
 
KILIÇDAROĞLU'NDAN İLK YORUM
 
Kılıçdaroğlu, "Özel yemeğin bağlamından koparılması siyasi nezaketsizlik" dedi.
 
CHP SÖZCÜSÜ TEZCAN: KURULTAY GÜNDEMİMİZDE YOK
 
Öte yandan CHP Sözcüsü Tezcan'dan da bir açıklama geldi. Tezcan, "Olağanüstü kurultay gündemimizde yok" dedi.
 
Ayrıca CHP'de MYK olağanüstü toplanıyor. MYK toplantısı Perşembe günü 11.00'da yapılacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.07.2018 13:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
FETÖ'NÜN YARATTIĞI PKK-ALEVİCİLİĞİ CHP'NİN ...AQ ! 2018-07-03 13:36:53

ARTIK DAHADA ANLAMAYANIN TAAA AQ ! DÜNYAYA GELMİŞ EN MUHTEŞEM LİDERİDE ANLAMADINIZ ! ULUS MİLLETİN ...AQ'NUZ ! SİZ KİM CHP'Yİ YÖNETMEK KİM ?

Misafir Avatar
chp bitti 2018-07-04 09:14:57 @FETÖ'NÜN YARATTIĞI PKK-ALEVİCİLİĞİ CHP'NİN ...AQ

Tezcanada ortalığı sil süpür toz konmasın görevi verilmiş. partide çıkan yangınlara müdahale et görevi verilmiş. bilmiyorlarki asıl yanıcı madde bu Tezcanın kendisi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tezcana 2018-07-03 16:59:47 @FETÖ'NÜN YARATTIĞI PKK-ALEVİCİLİĞİ CHP'NİN ...AQ

Tezcan sen kendini boşuna yırtıyorsun. bu chp den bir cacık olmaz. senden hiç bir cacık olmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-07-03 12:54:20

BU TACİZCİ,KUFURBAZ,İKİLİ OYNAYAN BİR SOYTARININ CHP GİBİ BİR KURUMSAL YAPIYA SAHİP PARTİDE İŞİ OLAMAZ,CHP E İLKELİ BİR PARTİDİR,İLKESİZ KİŞİLER BARINAMAZ

Misafir Avatar
yrdimci 2018-07-03 13:21:34 @aydın

Sen Mud. Yardimci it 2 saat sonra @aydın
ne isin var burda yine. akp ye yaranmak icin agzindan her turlu pislik cikiyor. got adam

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-03 12:59:43 @aydın

BU ÇAMUR İNCEDEN KURTULAMASINIZ DERİN GÜÇLER NASIL AKŞENERİ YEDİ, SİZİDE YER,BUNUN ARKASINDA DERİN GÜÇLER VAR.NE PAHASINA OLURSA OLSUN YOL YAKINKEN İHRAÇ EDİN

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
aydın 2018-07-03 12:54:49 @aydın

SOYTRI DEMİRTAŞI ZİYARET ETMESEYDİ SAG BİRLEŞMEZDİ

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-07-03 13:07:18

DERİN GÜÇLER HAVUZ MEDYA İNCENİN ARKASINDA VE KARAYALÇIN AJANI NEDEN İNCEYİ İSTİYOR İYİ DÜŞÜNÜLMELİ

Avatar
alıntı 2018-07-03 13:02:02

CHP çünkü solcu bir parti değildir.Sosyal demokrat eğildir.Halkçı değildir.CHP, “bürokrat totaliterliğin” kendisini ifade edebildiği yegâne siyaset kanalıdır ve halkla uzaktan yakından ilişkisi yoktur. Yani, tipik bir “seçkinler konvansiyonu”dur.

Avatar
mg 2018-07-03 13:30:10

AYDIN adlı orospunun çocuğu, inmişin cinmisin işin gücünmü yok yoksa maaşlı olduğun için maaşını hak etmeye mi çalışıyorsun. Dikkat et anan 5 şiz doğracak, sende hiç ahlak yok mu

Avatar
aydin yardimcisi 2018-07-03 13:22:59

iyi bir yardimcimisin acaba?

Avatar
Parti disiplini 2018-07-03 16:06:55

Parti tüm imkanları sunduğu halde baskanlik secimini kaybetmiş köyünde bile akrabalari oy vermemiş bölgesi olan yolovada secimi kaybetmiş her gün sorun üreten parti disipline uymayan bu şahıs disiplin kuruluna verilmiyor partinin enerjisini tüketiyor verdisipline siz vermeseniz parti üyeleri bu sahis disiplin kuruluna verirverir kimse partinin üzerinde deyil herkes kendini bilecek

Avatar
HAKAN 2018-07-03 17:42:30

CEHEPELI OLMAYAN AK IT LER ÜSTLERINE VAZIFE OLMAYAN KONULARA KARIŞMASIN.YALAKA MEDYANIN UYDURDUKLARI BAZ AL
INAMAZ.ORTADA KARIŞIK BIR DURUM YOK.VELEVKI VAR DIYELIM,CEHEPE HARICINDEKILERE MOK YEMEK DÜŞER.TROLLEREDE
MAMANIZ AZALDIMI DIYE SORMAK ISTERIM.BU BATIK EKONOMIDE TROLERÎ GARANTİ MAMALAYAMIYOR AKAPE.SAĞA SOLA HAV
LAMALARINI BUNA BAĞLIYORUM.

Misafir Avatar
HER Y-CHP^Yİ ELEŞTİRENİ AK-İT YAPANINDA NE BOK OLD 2018-07-03 18:01:58 @HAKAN

UĞUNU BİLİYORUZ FETÖ-PKK'LER !!!! ÇOK UYANIKSINIZ AQ !!!! DAĞDAN GELİP BAĞCIYI KOVDUNUZ !!!! MEMLEKETİNDE AQ !!!! BOP'A İYİ ÇALIŞTINIZ !!!!

Beğenmedim! (0)