banner87
Flaş Haber
Kapat

Adalet Bakanı'ndan açıklama... Çocuk tecavüzcülerine hadım geliyor!

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, "Çocuk istismarı konusunda kimyasal hadım konusu birkaç gün içinde gündeme gelebilir" dedi. Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ da ''Hadım da dahil konu görüşülecek'' ifadelerini kullandı.

Adalet Bakanı'ndan açıklama... Çocuk tecavüzcülerine hadım geliyor!

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, "Çocuk istismarı konusunda kimyasal hadım konusu birkaç gün içinde gündeme gelebilir" dedi. Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ da ''Hadım da dahil konu görüşülecek'' ifadelerini kullandı.

20 Şubat 2018 Salı 11:54
Adalet Bakanı'ndan açıklama... Çocuk tecavüzcülerine hadım  geliyor!

Adalet Bakanı Gül, çocuk istismarıyla ilgili olarak ''Mahkeme kararıyla, infaz süresince, kimyasallarla cinsel isteği azaltma ve ortadan kaldırma konusunu birkaç gün içinde yürürlüğe koyma hususunda irademiz var" dedi.  

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ da 'çocuklara yönelik cinsel istismar suçlarıyla' ilgili olarak ''Cezalarda bir artırım yapılma ihtimali var, bu artırım yapılırken kademelere dikkat edilecek. 12 yaşın altındakilere ceza müeyyidesi daha fazla olacak. Zaten dünyanın her yerinde böyle, bizim mevzuatımızda da böyle. Yoksa 'Onun altındakileri artırılacak, üstündekileri artırılmayacak' diye bir şey söylemedim" diye konuştu. 

Sağlık Bakanı Ahmet Demircan da AK Parti Grup Toplantısı öncesinde gazetecilerin çocuk istismarında kimyasal hadımla ilgili sorusunu cevapladı. Demircan, kamuoyundan kimyasal hadım, idam gibi seslerin yükseldiğini soran gazeteciye, "Başbakan Yardımcımız, Hükümet Sözcümüz açıkladı. Bir komisyon kuruluyor. Bu komisyon bu konuyla ilgili her şeyi masaya yatıracak. Vatandaşımızın tüm duyarlılığı dikkate alınarak, konuyla ilgili çalışmaları yapacak ve kamuoyuyla paylaşacak" ifadelerini kullandı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.02.2018 12:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cocuga kadina hayvana tecavuz edenlerin 2018-02-20 12:16:15

hepsi hasta zihniyettir tedavisi yoktur pedofildir hepsi hadim edilmeli

Misafir Avatar
doğruuu 2018-02-20 15:00:35 @cocuga kadina hayvana tecavuz edenlerin

tecavüzcü hadım edilsin ama önce içki yasaklansın. içen adam hadımlığı unutur yine sapıklığını yapar hadım etsen iyi ama içki yasaklanırsa tecavüze tacize yeltenmez aklı başında olan kimse.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yazdım şuraya 2018-02-20 14:58:32 @cocuga kadina hayvana tecavuz edenlerin

Adalet Bakanı'ndan açıklama... Çocuk tecavüzcülerine hadım geliyor!****************
chp buna karşı çıkar. bak görürsünüz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hasta hastadir partiye bakmaz 2018-02-20 12:18:11 @cocuga kadina hayvana tecavuz edenlerin

tecavuzculer hadim edilmeli nokta

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sanki akp de yok 2018-02-20 12:17:29 @cocuga kadina hayvana tecavuz edenlerin

sanki akp de yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
İstanbul 2018-02-20 13:14:44

hadım çözüm değil yapan yine yapar. direk idam edilmeli

Avatar
keciye kopege tavug a da tecavuz edenler 2018-02-20 12:18:46

hadim edilsin

Avatar
yine chp 2018-02-20 11:58:33

CHP otobüsündeki pedofili skandalı daha çözülmeden CHP Aydın Delegesi Arif Oktay Öçalın da 13 yaşında bir kız çocuğunu taciz ettiği ortaya çıktı! Olayın 1 yıl önce yargıya taşındığı öğrenildi.

Avatar
yine chp 2018-02-20 11:59:08

Kuşadası İlçe Teşkilatı'nı CHP Kurultayı için Ankara'ya taşıyan otobüste yaşanan, 15 yaşındaki çocuğa yönelik cinsel taciz skandalının yankıları sürerken, aynı bölgede zanlısı başka bir CHP'li olan ikinci bir pedofili skandalı daha yaşandığı ortaya çıktı!

Avatar
yine chp 2018-02-20 11:59:29

CHP Aydın Delegesi Arif Oktay Öçal'ın, Kuşadası'ndaki evinde temizlikçi olarak çalışan dul bir kadının ortaokul öğrencisi 13 yaşındaki G.K isimli kızına, 1 yıl önce elle tacizde bulunduğu ve olayı kimseye anlatmaması için para verdiği iddia edildi. Öçal'ın çocuğa yönelik tacizini daha sonra da sürdürmek istediği, çocuğun durumu annesine anlatmasının ardından olayın, yargıya intikal ettiği öğrenildi. SON TACİZ 2 GÜN ÖNCE!
Gözaltına alınan CHP'li Arif Oktay Öçal'ın, çıkarıldığı mahkeme tarafından kefaletle serbest bırakıldığı ve davanın devam ettiği belirtildi. G.K. ise 6 ay hastanede tedavi gördü. Öçal'in, markete gitmek için önceki gün evinden çıkan G.K.'yı takip ettiği, bu gelişme üzerine G.K. ve annesinin ikinci kez şikâyetçi olduğu ve tedbir kararı koruma talep ettiği belirtildi. Öçal'ın, CHP Kuşadası İlçe Başkanı Ahmet Ekmekçi'nin dünürü olduğu ve üç ay önce CHP Aydın İl Delegesi yapıldığı öğrenildi.

Avatar
yine chp 2018-02-20 12:00:36

sözcü'nün haberine göre Öçal ile sokakta her karşılaştığından rahatsız edildiğini belirten mağdur çocuk, önceki gün yaşadığı olaya ilişkin ifadesinde şunları söyledi: 18 Şubat 2018'de tarihinde saat 12:20 sıralarında markete gittim. Döndüğüm sırada Öçal'ın yol üzerinde durduğunu, sürekli olarak sertçe bana baktığını gördüm.

'TEDBİR KARARI ALINSIN'

Öçal'ın elinde çöp poşetleri vardı, yanında çöp konteynrı olmasına rağmen peşimden gelmeye başladı. Ben korkarak annemi aradım, telefonu ablam açtı. Ablam yanıma geldi, ağlayarak ona sarıldım. Bu şahsın bana zarar vermesinden korkuyorum. Şahıs hakkında tedbir kararı alınmasını istiyorum. Şüpheli Arif Öçal'dan şikayetçiyim.

Misafir Avatar
sanki akp de yok 2018-02-20 12:17:05 @yine chp

sanki akp de yok

Beğenmedim! (0)