banner87

'Adalet Yürüyüşü'nde bizi dinlediler'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Meclis'te grup toplantısında konuştu. Kılıçdaroğlu, "Adalet Yürüyüşü'nde telefonlarımızı dinlemişler. Sayın Recep Tayyip Erdoğan bizi dinleyenlerin ortağı değilsen, bu ahlaksızlığa dahil değilsen yapanları ortaya çıkarmak zorundasın" dedi. Kılıçdaroğlu konuşmasının büyük bir bölümünü İsrail'in Filistin zulmüne ayırdı. Kılıçdaroğlu dün Kudüs'te yapılan katliamı 'Kanlı Pazartesi' olarak niteledi. Kılıçdaroğlu, konuşmasında hükümete Filistin konusunda çağrıda bulundu. Büyükelçinin derhal geri çekilmesi gerektiğini söyledi.

'Adalet Yürüyüşü'nde bizi dinlediler'

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu Meclis'te grup toplantısında konuştu. Kılıçdaroğlu, "Adalet Yürüyüşü'nde telefonlarımızı dinlemişler. Sayın Recep Tayyip Erdoğan bizi dinleyenlerin ortağı değilsen, bu ahlaksızlığa dahil değilsen yapanları ortaya çıkarmak zorundasın" dedi. Kılıçdaroğlu konuşmasının büyük bir bölümünü İsrail'in Filistin zulmüne ayırdı. Kılıçdaroğlu dün Kudüs'te yapılan katliamı 'Kanlı Pazartesi' olarak niteledi. Kılıçdaroğlu, konuşmasında hükümete Filistin konusunda çağrıda bulundu. Büyükelçinin derhal geri çekilmesi gerektiğini söyledi.

15 Mayıs 2018 Salı 13:33
'Adalet Yürüyüşü'nde bizi dinlediler'

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu Meclis'teki grup toplantısında Filistin konusunda sert mesajlar verdi. Kılıçdaroğlu, 24 Haziran'da gerçekleştirilecek seçimler ilgili de açıklamalarda bulundu.

MHP'nin ve MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin 16 Nisan'daki tutumuna ilk tepkiyi gösteren Kırıkkale eski Belediye Başkanı Mustafa Pekdoğan CHP'ye katıldı. Pekdoğan'a rozetini CHP Grup Toplantısı'nda Kılıçdaroğlu taktı. CHP Grup Toplantısı'nda Filisitin'de hayatını kaybedenler için saygı duruşunda bulunuldu. Kılıçdaroğlu, Grup Toplantısı'na Filistin atkısı ile katıldı.

İşte Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları:

Ortadoğu'nun kan gölü olmasını teşvik ediyorsunuz. Pimi çekilen bir bombayı Kudüs'e yerleştirdiler. Dün pazartesiydi, tarihe 'kanlı pazartesi' olarak geçecektir. Hiçbir Ortadoğu'lu ve dünyalı unutmamalıdır. Bir tarafta ellerinde en gelişmiş silahlar, diğer taraftan topraklarını isteyen Filistin halkı var. Bu mudur insanlık? Kendi ülkesinde sayın Trump, bilim adamlarına sorsun. İnsan hakları aktivistlerine sorsun. Nasıl oluyor da Ortadoğu kan gölüne dönüşüyor? 'Ben istediğimiz yaparım' diyorsun. Kanlı pazartesileri tarihe mal edersin. İnsanlık tarihi seni yaşam boyu lanetler. 70 yıldır kendi vatanları için mücadele ediyorlar. Filistinli kardeşlerimiz vatanları için mücadele ediyorlar. Kendi topraklarından sürüldüler. Gazze'de, Batı Şeria'da, Lübnan'da mülteciler var. Kendi toprağında mülteci olabilir mi?

"HER DÖNEM FİLİSTİN'İN YANINDA OLACAĞIZ"

Acımasızca insanların üzerine kurşun yağdıranları tarih asla ve asla unutmayacaktır. Sadece ve sadece slogan atıyorlar, yürüyüş yapıyorlar ve mücadele ediyorlar. Buna bile tahammülleri yok. Trump yönetimi Ortadoğu'ya kanı ve ölümleri getirir artık. Her dönem Filistin'in yanında olacağız.

Egemenlerin oyuncağı olan bir yönetimden hayır gelmez. Elinde silah yok, demokratik eylemini yapıyor, en güçlü silahlarla onu öldürüyorsunuz. Filistinliler öldürülürken onlar bayram yapıyorlar. Vatanı için mücadele eden insanlara hep saygı duymuştur tarih. 

15 Temmuz 1902'de Kudüs düşer. Büyük bir Müslüman katliamı başlar. Haçlı seferleri sırasında Yahudiler de öldürülürler. 1902 Filistinlilerin başka ülkelere sürülmelerinin tarihidir. 1187'de Mirac Kandili gecesinde büyük komutan Kudüs'ü geri alır. Adı Selahaddin Eyyübi'dir. Hiçbir Hıristiyan öldürülmeyecektir talimatını verir. Haçlı seferleri ile Selahaddin Eyyübi'nin Kudüs'e bakış açısı budur. Asla ve asla talana izin vermemiştir.  Aynı anlayış bugün de vardır. Haçlı seferlerinin anlayışı Kudüs'te bugün uygulanmaktadır. 

"BÜYÜKELÇİYİ GÖNDERMEMEK ÜZERE GERİ ÇEKECEKSİN"

Biz ne istiyoruz? Hükümet yas ilan etti, gayet güzel. En sert şekilde eleştirdi gayet güzel. İİT'yi acilen toplantıya çağırdılar ama bu bir sözle gelelim, ertesi gün dağılalım toplantısı olmamalı. Burada kararlar alınmalı, aynen uygulanmalı. Kanlı pazartesiyi unutturmamak için önemli kararlar alınması lazım. Birinci isteğimiz budur. 2. isteğimiz İsrail'deki büyükelçimizi derhal geri çekin. İstişare için yok, 3 günlük yas ilan ediyorsun. 60 kişi hayatını kaybetmiş. Büyükelçiyi göndermemek üzere geri çekeceksin. Mavi Marmara dolayısıyla yapılan sözleşme, bugün söyledim, kanun teklifini veriyorlar. Kanunu derhal iptal edeceğiz, etmeliyiz. Katliam sonrası yapacağımız ilk iş bu kanunu derhal iptal ettirmektir. 4. Konsolosluğumuzu derhal Filistin Büyükelçisi olarak bütün dünyaya ilan edin. Hükümetten bunları bekliyoruz, takipçisi olacağız. 4 konuda size her türlü desteği veririz. 

"ÇETELERE AF GETİRMEYİ HİÇ DÜŞÜNMEYECEK"

24 Haziran'dan sonra biz bunların hepsini düzelteceğiz. Muharrem İnce Cumhurbaşkanı olacak, güçlü bir parlamenter sistem gelecek, faizi alaşağı edeceğiz. 24 Haziran'dan sonra diyor, doğru. Önce 16 yılı gördük. Senin düzeltemeyeceğin de kesin. Yeni bir Cumhurbaşkanımız olacak. Söylediğinin arkasında duran bir Cumhurbaşkanı olacak, milleti için çalışacak. Tefecilere taviz vermeyecek. Çetelere izin vermeyecek. Çetelere af getirmeyi hiç düşünmeyecek. 25 Haziran'da güzel bir Türkiye doğacak.

"BİZİ DİNLEYENLERİ ORTAYA ÇIKARMAK ZORUNDASIN"

Biz bir adalet yürüyüşü yaptık. Dünya tarihine geçen bir yürüyüş yaptık. Adalete inandığımız için. Sayın Recep Tayyip Erdoğan, bu ahlaksızlığın ortağı değilsen bizi dinleyenleri ortaya çıkarmak zorundasın. Neden Erdoğan diyorum? Dinlemeyi öngören casus programı, Almanya'daki firma tarafından üretilmiştir. Bu casus programını kime satmak için izin verdiniz diyorum. Bizim de bunu bilmemiz lazım. Bu casusluk programını Alman hükümeti Türkiye'de kimlere sattı. Bunun ortaya çıkması lazım. Demokrasi, insan hakları diyorsanız ortaya çıkarın. Biz gerekirse Alman hükümeti aleyhinde dava açacağız.

Ecevit'in de telefonları bir dönem dinlenmişti. Ali Ulvi, karikatürist, bir karikatürünü yapmıştı. Demokrasi, hak, hukuk derken kulaklarını tıkıyorlar, telefonda yine aynı şeyleri söylüyor. Utanç belgesidir bu. Sayın Binali Yıldırım, BTK size bağlı. Bunu açıklasın, onlara mı sattılar bunu. Bu programı alıp almadıklarını, MİT veya Emniyet'e mi sattı Alman hükümeti? Biz bunu aldık sizi dinlemek için kullandık desinler, dava açmayacağız. Oğlum paraları sıfırladınız mı diye bir şey yok. Yolsuzluğumuz yok. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 17:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-15 14:17:28

CHP KAZANACAK

Misafir Avatar
bak bak kardeş bak 2018-05-16 12:28:37 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Bir grup chp li pankar açıyor. ne diyor? BENİM VUCUDUMA KARIŞMA, İSTERSEM NİKAH YAPARIM İSTEMEZSEM YAPMAM, SEVİŞİRİM İSTERSEM BANYO YAPARIM İSTERSEM CÜNEBET GEZERİM. Bu zihniyet bu sözleri güya AKP hükümetine diyor. İYİ Kİ BUNLAR AKP Lİ DEĞİLLER VALLAHİ. bu ne soytarılık. hala diyorlarki chp kazanacak. ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-16 12:24:10 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

dine düşman dindara düşman, hacıya hocaya camiye düşman, türbana karşı örtünmeye karşı, namaza karşı... ne işbu chp?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-05-16 12:22:54 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Bu ülkede ahlaksızlık, terör kavga ihanet aldatma, tecavüz içki, kumar, dolandırıcılık birde şu ingiliz amerikan avrupanın gay ları varya onuda ülkemizde savunyor bu chp . ah bu chp bu toplumun düzenini çok bozdun. ahlaki düzenlemelerin kanunların hepsine karşı çıktın. seni istemiyoruz chp.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BİLİNMİYOR 2018-05-16 12:20:47 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

CHP liler chp kazanacak diyor, kılıçdaroğlu cular Kılıçdaroğlu kazanacak diyor, İnce ciler İnce kazanacak diyor.. bunlar üç maymunumu oynuyorlar? chp içinden bozuk. içi hasta bir kemo uygulansa belkiii ama belkii düzelir . umarım düzelmez nefta olur. bu ülkede ahlaksızlık varsa baş mimarı chp dir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-16 10:55:52 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

3 - 5 yılda bir önüne sandık kanulunca kendini adam sanan zihniyetsizler kendilerinin ne bok oludğunu unutuyor.. yenilmeye alışmış hatta yalama olmuş bu cehape e diğer figuranları bekleyın yenıleceksınız .. yenile yenile şamaroğluna döndünüz utanmazlar hayasızlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
komik 2018-05-16 09:40:47 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kılıçdaroğlu ZIRvalıyor.. chp nin yüz karası

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
gezi gerçekleri 2018-05-16 08:54:43 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

sus len sus. gezi olaylarında polis otosunu yakalara övgüler söylüyor gözlerinden öpüyorum diyorsun utanmaz adam. Devletin polisinin aracını kim yakar? terörist yakar sen teröristi tebrik ediyor gözünden öpüyorsan senin teröristten farkın ne? ----bu herifin sözleri vatansever tüm insanları rahatsız ediyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-05-16 08:53:12 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Kılıçdaroğlunu dinlemeye gerek yok. ne olduğu belli. hayatı fikri 24 saati hep fitne iftira ve ihanet doludur. bir dakikası insanlığa ve ülkemize faydalı geçmez bu adamın.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin 2018-05-15 19:05:22 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

CHP kazanacak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yaver 2018-05-15 17:59:58 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

CHP baraj altında kalacak. inşAllah. barbarlardan kurtuluruz. ABD İsrail ajanlarından kurtuluruz. Türkiyeye ihanet eden kalmaz içimizde. hp bara altında. AKP DEVAM inşAllah.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ankara 2018-05-15 17:56:48 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

Böğle barbarlar kazansaydı Türkiye eşkiyanın elinde olurdu.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
teker KK 2018-05-15 17:55:57 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

KONTROLSÜZ GÜÇ KILIÇDAROĞLU. KAMYONDAN FIRLAYAN TEKER GİBİ GİDİYOR.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-15 15:59:56 @Kilicdaroglu Cok Yaşa

ÜÇÜN BİRİNİ ALACAKSIN

Beğenmedim! (6)
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-15 13:56:58

KAZANACAK

Misafir Avatar
meyve veren ağaç taşlanır 2018-05-15 19:04:36 @Millet İttifakı

çok yakinda CHP Taçlandiralacak MILLET TAMAM dedi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kardeşler 2018-05-15 18:51:10 @Millet İttifakı

bağırana değil, korkutana değil, tehdit edene değil, aldatana değil, yalancıya değil, terör sevicilerine değil, düşmana ajanlık edene değil milli ve yerli hemde başarıları tescillenmiş takdir edilmiş ve eserleri halı hazırda hizmet veren liderlere kulak verelim destek verelim. o zaman bizde kazanırız ülkmeizde kazanır.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kk 2018-05-15 18:31:03 @Millet İttifakı

KK inceyi harcadı CHP .. chp battı . chp baraj altında.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
gezi ve gerçekler. 2018-05-15 18:28:29 @Millet İttifakı

sus len sus. gezi olaylarında polis otosunu yakalara övgüler söylüyor gözlerinden öpüyorum diyorsun utanmaz adam. Devletin polisinin aracını kim yakar?
terörist yakar sen teröristi tebrik ediyor gözünden öpüyorsan senin teröristten farkın ne?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
dinleyen 2018-05-15 17:58:43 @Millet İttifakı

ince dir.ince K Kılıçdaroğlunu dinlemiyor ama gizliden dinlemiştir.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
DINLEYENLER 2018-05-15 15:51:25 @Millet İttifakı

HAK, HUKUK, ADALET sloganini bol bol duymuslardir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dinlemeyi eski ortaklari 2018-05-15 15:46:09 @Millet İttifakı

ile iyi bilirler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-15 15:29:31 @Millet İttifakı

GÖKTEN BİLMEM NE YAĞSA TAYYİPTEN BULACAKSINIZ SİZİN BU CEHAPE ZİHNİYETİNİZİ ALAYIM . AMUDA KALDIRAYIM SERSERİLER YENİLE YENİLE ŞAMAROĞLUNA DÖNDÜNÜZ UTANMÖA KALMADI SURATSIZLAR.... YENİLGİYE AZ KALDI ZİBİDİLER

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-15 14:57:57 @Millet İttifakı

CHP KAZANACAK

Beğenmedim! (0)
Avatar
kuru kuru KINAMA yetmez 2018-05-15 14:45:58

akp malatya kurecik kalkanini kapatsin
erdogan yahudi cesaret odulunu iade etsin
israil urunlerine boykot gelsin

Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-05-15 14:46:39

dogru soze ne denir

Avatar
CAHIL 2018-05-15 14:46:59

SU AN YAILMASI GEREKEN SAYIN BASKANINDA DEDIGI GIBI ISRAIL TERÖR DEVLETIYLE KESIN OLARAK BIRDAHA BIRLIK OLMAMAK KAYDIYLA ILISKILERI BITIRMEK KAHROLSUN ISRAIL ABD AKPE ÜCÜ BIR ARADA

Misafir Avatar
Chatham House 2018-05-15 15:15:10 @CAHIL

Banu Avar - Abdullah Güle Ödül Veren Chatham House ve Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=iCmrGNxOtrA

Beğenmedim! (0)
Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COK SIKILDIK 2018-05-15 14:50:56

SIKILDIK HEP AYNI MASAL HEP AYNI TIYATRO SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COK--------- doğru ama aktrol 2018-05-15 19:17:35 @TAYYIP TEN AKP DEN COK SIKILDIK

al sana cevap BİR LAFA BAKARIM LAF MI DİYE BİR SÖYLEYENE BAKARIM ADAM MI DİYE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COK--------- doğru ama cevap 2018-05-15 19:08:51 @TAYYIP TEN AKP DEN COK SIKILDIK

AK TROLLERE BAKARMISINIZ MUSLUMANIM DIYE GECINIYORLAR KENDILERI GIBI DUSUNMEYENLERE AGRESIF SEKILDE HAKARET EDIYORLAR tabikide seviyesine inmiycez Testinin içinde ne varsa ağzından o akar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COK--------- doğru ama 2018-05-15 18:02:24 @TAYYIP TEN AKP DEN COK SIKILDIK

@TAYYIP TEN AKP DEN COK --aynen o hayat kadını olurya dost tutar sonra ben senden sıkıldım der başka birini dost tutar. sen aynen hayat kadını gibi bir sürtüksün. sıkılırsın Sİkılırsin. sen yalama olmuşsun.

Beğenmedim! (2)
Avatar
SIKILDIK gari TAMAM 2018-05-15 16:43:23

ALLAH (CC) ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Avatar
Chatham House 2018-05-15 15:08:39

https://odatv.com/sahi-o-kurumun-ne-oldugunu-biliyorlar-mi-14051834.html