Adalet Yürüyüşü'nün CHP'ye oy katkısı yüzde kaç?

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, CHP'li belediye başkanlarına önemli uyarılarda bulundu.

Adalet Yürüyüşü'nün CHP'ye oy katkısı yüzde kaç?

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, CHP'li belediye başkanlarına önemli uyarılarda bulundu.

09 Ağustos 2017 Çarşamba 09:29
4727 Okunma
Adalet Yürüyüşü'nün CHP'ye oy katkısı yüzde kaç?

CHP'li belediye başkanlarıyla bir araya gelen CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, başkanlara, Cumhuriyet’e sahip çıkmaları çağrısında bulundu. “Cumhuriyet gazetesine sahip çıkın. Bugün özgür basın susturulmak isteniyor. Cumhuriyet’in davayla sesi kısılmak isteniyor. Her koşulda destek olmalısınız” diyen Kılıçdaroğlu’na belediye başkanları da tam destek verdi.

Cumhuriyet’in edindiği bilgiye göre Kılıçdaroğlu, belediye başkanlarıyla yaptığı toplantıda, başkanların partiye yönelik önerilerini dinledi. Toplantının ilk bölümünde CHP yönetiminin hazırladığı Yerel Yönetimlerde Enerji Kullanımı başlıklı sunum yapıldı. Sunumla, CHP’li belediyelerin temiz ve yenilenebilir enerjiden faydalanmaları gerektiği vurgulandı.

Yürüyüş yüzde 3 ekledi

Toplantının ikinci bölümünde ise bu kez belediye başkanları konuştu. 24 belediye başkanı, “Adalet Yürüyüşü” ile ilgili Kılıçdaroğlu’na yürüyüşün ardından yaptırdıkları anketlerde, CHP’nin mevcut oy oranına en az artı 3 gibi bir oranının eklendiğini de anlatarak, bu tür etkinliklerin devam etmesi gerektiğini bildirdi.

Bunun üzerine de Kılıçdaroğlu, 26-30 Ağustos tarihlerinde, Çanakkale’de Adalet Kurultayı gerçekleştireceklerini anımsatarak, bu kurultayda da tüm belediye başkanlarının el ele olmasını istedi. Kılıçdaroğlu, bu kurultayda çıkacak sonuca göre partisinin yeni etkinlikler de gerçekleştirebileceği bilgisini verdi.

Öte yandan bazı belediye başkanları da Adalet Yürüyüşü ile birlikte CHP içindeki muhalefet hareketlerinin de sonlandığı bilgisini Kılıçdaroğlu ile paylaştı. Yürüyüşün hem kamuoyunda hem de CHP tabanında büyük ses getirdiği vurgulanarak, “Parti içindeki olumsuz sözler son buldu” denildi.

Kılıçdaroğlu da toplantının sonunda başkanlardan “Cumhuriyet’e sahip çıkılmasını” istedi. Kılıçdaroğlu, “Cumhuriyet gazetesine sahip çıkın. Bugün özgür basın susturulmak isteniyor. Cumhuriyet’in davayla sesi kısılmak isteniyor. Her koşulda destek olmalısınız. Cumhuriyet okuyun, okutun” dedi.

Kılıçdaroğlu, 2019 seçimlerinin de yaklaştığını belirterek, başkanlara halk ile iç içe olma uyarısı yaparak, “Belediye makam araçlarıyla ya da koruma ordularıyla değil, halkla birlikte gezin” talimatı verdi. Kılıçdaroğlu, CHP’nin 2018’de olağan kurultayını gerçekleştireceğini de anımsatarak, belediye başkanlarından “kurultay sürecine müdahil olmama” uyarısını da yaptı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzon 2017-08-09 10:09:12

Hani bazı insanlar vardır ormanda Kereste gibi.yobaz lafdan anlamaz işde Akp secmeni bu.

Avatar
Şimdi CHP zamanı 2017-08-09 09:56:35

Akparti Türkiyemi inim inim inletiyor.tek care Çağdaş uygar medeni CHP ikdidarıdır.Kolay gele CHP.Kolay gele Türkiye

Misafir Avatar
vatandaş 2017-08-13 14:33:32 @Şimdi CHP zamanı

ben veterinerim köy köy gezerim her evde en az2 traktör 1 renuolt statiton toros birde yeni model araba var hani bu millet fakirdi kimi kandırıyosunuz siz ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
okancan 2017-08-09 10:06:22 @Şimdi CHP zamanı

Şimdi CHP zamanı x*** HADİ SÖYLE senin nereni inletiyor? yahu bunca hizmetlerden tepe tepe faydalanırsunız ama nankörlük edersiniz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hatay 2017-08-09 09:59:10

Kılıçdaroğlu 5 Erdoğan eder

Misafir Avatar
vatandaş 2017-08-13 14:35:46 @Hatay

fetö mü söyledi bunu sazcı selomu ulan gevzekler RTE nin bir kılı etmez be

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatandaş 2017-08-13 14:29:06 @Hatay

izmiri AB ye katacağı içinmi pkk ve fetöye yaptığı hizmetlerde dolayımı çok seviyosunuz kılıçdaroğlunu RTE ninn bir kılı etmez be

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
haTAY a cevap 2017-08-09 18:43:23 @Hatay

ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ, ÇÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞŞŞ! ÇOOOOOOK İLERİ GİTTİNNNNNN ÇÜŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Trabzon 2017-08-09 10:06:00

Ne mutluki bana Türküm CHP liyim

Misafir Avatar
vah vay t rezilbzon 2017-08-09 10:09:27 @Trabzon

Trabzon olamazsında tersbom olursun ancak yahu chp nin Türkiye için bir hizmetini yaz ne olur. akp nin bir kötü tarafını yaz ülke için? yok at gözlüğün var göremezsin.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ege 2017-08-09 09:54:36

kime hizmet ediyor kılıçdaroğlu? bakın ne demiş****Turizmcilerden KK'ya: Ekmeğimizle oynama

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Alman medyasında yaptığı "Türkiye'de can ve mal güvenliği yok" açıklamasına turizmciler, siyasiler ve Sivil Toplum Kuruluşları (STK) sert tepki gösterdi.

.

Avatar
Ege"zevzeği 2017-08-09 09:58:16

Ege zevzeği akpartiden daha çok makarna istiyor

Misafir Avatar
izmir 2017-08-09 12:41:31 @Ege"zevzeği

bir şarkı vardı..YALAN VALLAHİ YALAN BİLLAHİ YALAN...burnuna bak ege..uzadımı? yemin ediyon bide..huloooogggggggg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-08-09 10:04:59 @Ege"zevzeği

vAllahi de billahide, ne akp ye üyeyim, ne bir makarna değil bişe almamışım. nede bir akp li yetkili tanırım. sadece ülkemi seven bir vatandaşım. ister inan ister inanma. elli yaşımdayım chp yide akp yide iyi tanıyorum.

Beğenmedim! (4)
Avatar
sivas 2017-08-09 10:03:13

bazen bir tarlayı dolu vururya ! gider bakarsın vah vahhhh hiç bir tane sağlam ürün kalmamış. hepsini dolu vurmuş. chp dolu vurmuşa benziyor. vatana millete hizmet edecek kimse kalmamaış. chp ye oy veren kardeşlerim oylarımızı bu iflas eden chp ye vermeyeceğiz artık

Avatar
Ege nin kayisi kopmus 2017-08-09 17:35:50

Eger devletini milletini seviyorsan neden devleti milleti soyanlar ile beraber oluyorsun?

Misafir Avatar
ege 2017-08-09 18:48:39 @Ege nin kayisi kopmus

ulan gerzek devleti milleti soyan kim? ülkenin heryerine konforlu hizmetler ulaştı tıkır tıkır işliyor. uçak görmemiştiniz hataınızda uçaktan inmiyorsunuz . eski ş arası 302 otobüsleri ağzına ve popona layık aslında ama şimdi süper lüxx otobüslere oturuyorsun. belediye otobüsleri, minübüsler klimalı. temiz hava bol su var memlekette sen kıtlıkları kuyrukları hatırlamıyorsun şimarık dünyadan bihaber veletsin sanırım. bu binde bir saydıklarımı akp yaptı. senin tuttuğun partinin bir tek hizmetini yaz len lavuk.

Beğenmedim! (2)