banner87
Flaş Haber
Kapat

'Aday değilim' dedi... Cumhurbaşkanı adayını açıkladı

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu basın toplantısı düzenledi.

'Aday değilim' dedi... Cumhurbaşkanı adayını açıkladı

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu basın toplantısı düzenledi.

26 Nisan 2018 Perşembe 13:02
'Aday değilim' dedi... Cumhurbaşkanı adayını açıkladı

Eski Başbakan Ahmet Davutoğlu basın toplantısı düzenledi. 

İşte Ahmet Davutoğlu'nun açıklamasından satır başları:

Birkaç gün içinde şahsımla ilgili yapılan yorumlar konusunda kanaatimi paylaşmak isterim. Her zaman ilkesel davrandım. Akademik hayatta da, devlet hayatında da. 

Her şeyden önce herhangi bir fikrin ya da siyasi tavrın meşru olması için insanoğlunun onurunun, canının, düşünce ve inanç özgürlüğünün korunması esastır. Hukuk ve adaletin tesis edilmedi. Liyakatın ve hliyetin, şeffaflığın ve hesap verilebilirliğin gerçekleşmesi anlayışı içinde olduk. Siyaseti ve fikri faaliyetleri anlamlı kılan bu ilkelerdir.

AK parti'nin bu kurucu ilkelerle birlikte tarih sahnesine çıkması Türkiye için bir dönüm noktası. Yolsuzluğa, yoksulluğa ve yasaklara karşı başlayan bu hareket büyük ümit kaynağı olmuştur. Ben de bu ilkelerin hayata geçmesi için gece gündüz çaba sarf ettim. Biz millete borçluyuz. Bu siyasal varoluşu anlamlı kılan hareket olarak gördüğüm AK Parti için hiçbir faninin terk etmeyi düşünmediği makamları bıraktım. Yapılan hiçbir fedakarlıkta da tereddüt göstermem. Her türlü hakarete sabırla mukabele ettim. 
 
ABDULLAH GÜL GÖRÜŞMESİ

Sayın Abdullah Gül'ün daveti üzerine birçok spekülasyon üretildi. Birlikte çalıştığım cumhurbaşkanları ve başbakanlar benimle görüşme davetinde bulunduğundan bunu yerine getiririm. Bununla ilgili spekülasyonlara da prim vermem. . Bunu kimsenin sorgulamaya hakkı yoktur. Bizler devlet görevi üstlenenler millet meseleleriyle ilgili biraraya gelir konuşuruz.
 
ADAYIMIZ CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN'DIR

Biraz önce zikrettiğim temel kurucu ilkeleri ile bütün enerjimi vakfettiğim AK Parti hareketine canı gönülden teşekkür ediyorum. Bu yola katkıda bulunmuş kimsenin emeği diğerinden üstün değildir. Bu bağlamda AK Parti aidiyetim sürerken AK Parti dışında herhangi bir siyasi faaliyet içinde bulunmam. Böyle bir şey yapacaksam bu kimliğimi bırakarım. Bırakmaya da niyetim yok. Bu bağlamda AK Parti'nin kararı benim de kararımdır. Sayın Cumhurbaşkanımız benim de adayımdır. 
 
ÖNÜMÜZDEKİ SEÇİM DE MİLLETVEKİLİ ADAYI DEĞİLİM

Önümüzdeki seçimde de milletvekili adayı değilim. Herhangi bir makam beklediğim için de değil. Kaygılarımı gerekli gördüğüm zaman Sayın Cumhurbaşkanı ile de, kamuoyu ile de paylaşacağım.  Tarihin arkasından koşulmaz. İçinde koşulur önüne geçilir. Önümüzdeki dönemde de her faaliyetten kaçmayıp makam, mevki beklemeden yer almaya devam edeceğim. 

Her şeyden önce herhangi bir fikrin ya da siyasi tavrın meşru olması için insanoğlunun onurunun, canının, düşünce ve inanç özgürlüğünün korunması esastır. Hukuk ve adaletin tesis edilmedi. Liyakatın ve hliyetin, şeffaflığın ve hesap verilebilirliğin gerçekleşmesi anlayışı içinde olduk. Siyaseti ve fikri faaliyetleri anlamlı kılan bu ilkelerdir.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.04.2018 14:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rizeli 2018-04-26 14:24:05

Hileli seçimler..

Misafir Avatar
istanbul 2018-04-26 18:08:39 @Rizeli

Ülke için birlikteliğe ister biat deyin , ister yağcılık deyin ne derseniz deyin o sizin soysuzluğunuz. biz ülke için elimizi taşın altına koyarız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bunlarda biat kultutu var---cvap 2018-04-26 18:03:23 @Rizeli

Bunlarda biat kultutu var Poposuna vurup basbakanliktan atip haysiyetiyle oynayan adama bile biat----SOYSUZ İÇİN NE DEMİŞ BÜYÜKLER " kendi kıçındaki kazığı görmüyor elin gözündeki kıla laf söylüyor" ulan utanmaz siz 15 milletin seçtiği adam diye seçtiği 15 milletvekilini bir dakikada koyun yapıp meralın kapısına sattınız be. utanmadan birde laf söylüyorsunuz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bunlarda biat kultutu var 2018-04-26 14:41:27 @Rizeli

Poposuna vurup basbakanliktan atip haysiyetiyle oynayan adama bile biat

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-26 14:34:38

akp bay bay

Avatar
52 2018-04-26 14:35:32

ben gerçekten anlıyamıyorum sayın doğutoğlunu başbakanlık görevinden istifa etmesini isteyip ve istifa etiren tayibe destek vermesi yalnız şu anlam çıkar o da kişiliksiz ve onursuz olduğudur **yani aynası iştir kişinin lafa bakılmaz diye sözümüz var değilmi sayın dağutoğlu yazıklar olsun ***

Misafir Avatar
@52 x---cevap 2018-04-26 18:06:03 @52

@52 x---ADLI YORUMCU O DEDİĞİN KİŞİSEL ÇIKAR SİZİN ZİHNİYETTE VAR. KİŞİSEL ÇIKARLARINIZ ÜLKE ÇIKARLARININ ÜSTÜNDEDE ONDAN. SİZ ZAVALLI KARNINI BOĞAZINI UÇKURUNU DÜŞÜNEN HAYVANLAR GİBİSİNİZ. SİZDE SOY DA YOKTUR. SİZ DOĞAR BÜYÜR GEÇMİŞİNİZİ UNUTURSUNUZ. uydu sana değilmi? hemde nasıl uydu. utanmaz serseri. hertarafta AKP ye Erdoğana saldırıyorsun. manyak şey.

Beğenmedim! (1)
Avatar
FAŞİST LİDER HİTLER'İN TANITIM VE PROPAGANDASINDAN SORUMLU BAKANI GOEBBELS'İN PROPAGANDA İLKELERİ 2018-04-26 13:35:07

Faşist lider Hitler'in tanıtım ve propagandan sorulu bakan Goebbels'in ürettiği propaganda ilkelerini günümüzde Kutsanmış adam devamlı kullanıyor. Kullandığı ilkelerden örnekler var “ Yalan söyleyin mutlaka inanan çıkacaktır. Olmazsa yalana devam edin. Bir şeyi ne kadar uzun süre tekrarlarsanız, insanlar ona o kadar fazla inanırlar.  Bir insana yalan olsa bile bir söylemi sürekli tekrarlarsanız, o söylemin nereden geldiğini unutur ve kendi fikri gibi benimser ve savunur.  Söylediğiniz yalan ne kadar büyük olursa o kadar etkili olur ve insanların o yalana inanması da o kadar kolaylaşır.  Halkı her zaman ateşleyin, asla soğumasına ve düşünmesine izin vermeyin.  Halk büyük yalanlara, küçük yalanlara göre daha çabuk inanır.  Hatalı olduğunuzu ya da yanlış yaptığınızı asla kabul etmeyin.  Asla rakibinizin üstün bir yanı olduğunu kabul etmeyin.  Asla kendinizden başka birine hareket alanı bırakmayın.  Asla kabahat ve suç üstlenmeyin.  Sadece bir rakibinize odaklanın ve kötü giden her şeyin suçunu onun üzerine yıkın.  Yargı devlet hayatının efendisi değil, devlet politikasının hizmetkârı olmalıdır.  Bana vicdansız bir medya verin, size bilinçsiz bir halk sunayım.  Her zaman etrafınızda bir yalaka ordusu bulundurun. Prestij ve karizma sahibi lider, propaganda işini çok kolaylaştırır. İlk sözü kim ne kadar güçlü ve bağırarak söylerse, o kazanır. Önemli olan aydınlar değil kitlelerdir. Çünkü onları kandırmak çok kolaydır.” KANDIRMAYAN VE KANDIRILMAYAN BİR LİDERE İHTİYACIMIZ VAR

Avatar
EYYY AKP 2018-04-26 15:05:57

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Misafir Avatar
EYYY AKP x--- ege 2018-04-26 18:11:55 @EYYY AKP

@EYYY AKP x....................Kininizdrn kudurmuşsunuz be. neyseki etrafınızda bizdn kimse yok. kuduz kuduz ısırın birbrinizi. yeyin biririnizi. AYNASI İŞİDİR KİŞİNİN Söze bakılmaz . kılıçdaroğlunuzla bir menzile varılmaz. Türkiyeyi seven AKP ye gelsin. LİDER görmek isteyen ERDOĞANA baksın . tabi oy vermek şartıle.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Aydin 2018-04-26 17:14:15

Canı fetonun yetiştirdiği suriye vampiri