Adnan Oktar'ın kediciği de gözaltında

Polisin yaptığı operasyonda kaçtığı iddia edilen Adnan Oktar'ın kediciklerinden Tülay Kumaşcı gözaltına alındı

Adnan Oktar'ın kediciği de gözaltında

Polisin yaptığı operasyonda kaçtığı iddia edilen Adnan Oktar'ın kediciklerinden Tülay Kumaşcı gözaltına alındı

14 Temmuz 2018 Cumartesi 21:52
Adnan Oktar'ın kediciği de gözaltında

Kamuoyunda "Adnan Hoca" olarak bilinen Adnan Oktar ve grubuna yönelik sürdürülen soruşturmada yeni gelişmeler yaşanıyor.

Habertürk muhabiri Mustafa Şekeroğlu’nun haberine göre, polisin yaptığı operasyonda kaçtığı iddia edilen Adnan Oktar'ın kediciklerinden Tülay Kumaşcı'nın gözaltına alındığı öğrenildi.

Operasyonun hedefinde 106’sı kadın 235 kişi bulunuyor.

Oktar grubunun önemli isimlerinden Tarkan Yavaş ise polis tarafından aranıyor.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
OktarKedicikKumaşçı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cahil 2018-07-14 22:15:56

TIPKI MUBAREK FETULLAH GULEN YANI NONOS FETO GIBI OLMASI VE BUNLARIN SAIDI NURSI TALEBESI VE NAKSIBENDI OLMALARI TIPKI OZAL GIBI DINLERININ DE DONLARININDA IPLERININ BASKALARININ ELINDE OLDUGUNUN GOSTERGESIDIR MUSLUMANLAR BU SEREFSIZ ADNAN OKTAR DENILEN ADAMIN HOCA ADINI KULLANMASINDAN BILE ZUL DUYARLAR KEDICIKMIS SUNUN ADINI KERHANE SRMAYELERI ERKEKLERI ICINDE KERHANE TOPLARI OLDUGUNU BILMEYENMI VAR ISTE BUNLAR BILE ISLAMIYETI KULLANIYORSA ISLAMIYETIN SAHIBININ DURUMUNU SIZ DUSUNUN GERCEK MUSLUMANLAR NEDEN BUNLARI DISLAMAK YERINE KAPATMAYA CALISIYOR

Misafir Avatar
paünün sikişen dedeleri 2018-07-15 13:01:11 @Cahil

en arkada ceyhun vedat uyğur, onun önünde turgut tok o da sikini mustafa arslana sokmuş mustafanın önünde uzun boylu olduğu için domalan özgür kasım var ama o daha profösör olamadı yakında sike sike onu da profösör yapacaklar, mehmet surur ise daha yard doç bile olamadığı için sadece sikişenlerin sikini yalayıp kayganlaştırıyor Yunus Balcı da İngiltereden gelmiş hani bana hani bana demiş https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ADNAN HOCA DEDIGINIZ BEY 2018-07-15 05:41:56 @Cahil

mason dur muslumanlikla ilgisi yok masonlar baphomet e tapiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Gercekci 2018-07-15 04:19:14

Halen komplo demek cok anlamsiz milyon dolarlar havadan gelmiyor herhalde bu suyun degirmeni nerden donuyor

Misafir Avatar
google yazın: adnan oktar 1999 dgm 2018-07-15 13:03:17 @Gercekci

bu kedicik dedikleri karıları götten sikiyorlar adnanın 1999daki ifadelerinde var

Beğenmedim! (0)
Avatar
ella mono 2018-07-15 03:46:24

bu adama resmen algı operasyonu yapıldı aslında suçu yok büyük suçlar olmuş gibi çamur atılıyor klasik akape formülü

Avatar
Cahil 2018-07-14 22:10:19

BU ADAMIN HARUN YAHYA KOD ADIYLA EVRIM TEORISINE KARSI DURUSU VE IMAN DOLU MILLIYETCI PKK ILE MUCADELESI VE SAYGIN BIR DÜN ADAMI OLMASI

Misafir Avatar
texas 2018-07-15 11:30:55 @Cahil

nasil mücadele pkk ile etmis gerizekali adi üstünde cahil götünüz sikistiginda ya bayraga ya vatan millet sakarya sacmaligina ya atatürke yada ,kurd dusmanligina sarilirsiniz alcak köpekler sizi

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-07-15 12:07:42

GENÇLERE GUZEL KIZLARLA TUZAK KURUYOR

Avatar
Emine 2018-07-15 13:10:37

ISLAMda yalan ibadetdir...Irzina gecilen cariye insan bile sayilmaz....Talanin adi ganimmettir...Islam en Tehlikeli uyusturucudur....Cennet, Cehenne ve Erkege 72 Huri, Kadina Glman XTane....Aslinda bu Dünyada zina yasakken, öbür Dünysda herkese Kerhane hediye...

Misafir Avatar
vatan haini travesti trol 2018-07-15 13:13:35 @Emine

kaçarken etek giyen teröriste benziyorsun

Beğenmedim! (0)