banner87

Adnan Oktar'la ilgili skandal bir iddia daha!

Adnan Oktar'ın İzmirli kedicik kardeşlerle evli olduğu ve aynı örgüt içinde olan annelerine de sevgilim diye hitap ettiği ileri sürüldü.

Adnan Oktar'la ilgili skandal bir iddia daha!

Adnan Oktar'ın İzmirli kedicik kardeşlerle evli olduğu ve aynı örgüt içinde olan annelerine de sevgilim diye hitap ettiği ileri sürüldü.

08 Ağustos 2018 Çarşamba 10:49
Adnan Oktar'la ilgili skandal bir iddia daha!

İstanbul'da yürütülen soruşturma kapsamında Emniyet'e gelerek müşteki sıfatı ile ifade veren H.U. ifadesindeAdnan Oktar'la ilgili dini uygulamaları konusunda çok konuşulacak iddialarda bulundu. Müşteki, " Adnan Oktar'ın çarpıttığı Kur'an hükümleri; namazın iki vakit olduğunu söyler ve cemaatte bu şekilde uygulanır. Namazda Kur'an ayetlerinden okunmaz, sadece tespih yapılır. Abdestte ayak yıkanmaz, kuru şekilde mesh edilir, baş da kuru şekilde mesh edilir. Başörtüsünün Kur'an'da olmadığını, bikininin tesettür için yeterli olduğunu söyler" ifadelerini kullandı.

İKİ ÖZ KARDEŞLE EVLİ

Yenizasır gazetesinde yer alan habere göre, Oktar'ın, cemaatten yüzlerce kızı kendince imam nikahı ile aldığını aktaran müşteki H.U, "İki öz kız kardeşle aynı anda evlidir ve bu Kur'an'da açıkça yasaklanmasına rağmen kendince bir açıklama getirir. Annesi genç olan kızların, örneğin cariye olarak aldığı İzmirli kediciklerinin annelerine de sevgilim diye hitap eder, boyunlarından nabızlarına bakar. Kendisi dışında kimsenin evlenmesine izin vermez. Kendisi de imam nikahıyla evlenir. Evlilikte kendisi için bir sayı sınırı yoktur. Yüzlerce kadını cariye olarak almıştır" dedi.

KURBAN DA KESMEZ

Şarap ve şampanya dışında tüm içkilerin helal olduğunu söyleyen Oktar'ın, sürekli viski ya da votka içtiğini anlatan müşteki, "Kurban kesmeye inanmaz. Peygambere itaat edilmesiyle ilgili tüm ayetleri kendisi için uygulatır. 'Peygambere itaat Allah'a itaattir' ayetleri Adnan Oktar için uygulanır. Kendisine kesin itaat bekler" açıklamasını yaptı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.08.2018 10:57
Anahtar Kelimeler:
KedicikAdnan Oktar
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-08-15 00:42:28

Tüüüüü sana utanmaz arlanmaz Allahtan Korkmaz kuldan hiç utanmaz .paranla yaptın bunları olmasaydı kim bakardı o Nemrut suratına . Umarız hep orda kalır kafayı yersin insanlıgın yüz karası .

Avatar
D 2018-08-15 00:46:06

İçin çürümüş yüzün Botoxlu kim ne yapsın sana . gücünle karhaneye çevirdin zevkle sefanı yaptın . Şimdide onları hatırla ölene kadar yeter sana .

Avatar
gele me 2018-08-08 10:56:53

devlet krizde gündem deyistirme ve milletti böyle uydurun yazilarla oyolama taktigi bunlarin hepsi yalan ve milletin agzina sakiz vermek cigne istedigin kadar

Avatar
bunun ki de o misal 2018-08-08 11:08:06

Adam hocaya gider bu gün bir kadına baktım günah mı işledim diye sorar, hocada günah ama bir daha bakma der, daha sonra elini tuttum..günah ama bir daha yapma....öptüm...bir daha yapma, en sonunda yattım der hoca yine bir daha yapma der. Adam da içinden tam skme göre hoca buldum der.

Avatar
Emine 2018-08-08 12:01:50

En hakiki Müslüman böyle yapar....ISLAM Peygamberin sex hayatini ve kadin ve cariye iliskine br göz atin...Islamda 2 cesit insan varfir...
1)Erkek her hakka 100% sahip
2) Kadin, 50% yani erjegin yari hakki yani iki kafin Bir erkek eder
2.1) Azad kadin, Ayrildiginda Takilarini beraberinde götürür
2.2) Cariye kadi ....HAYat Güvencesi sifir. Bir hAYcan gibi pazarda alnir ve satilir, karin tokluguna calistirilir..
Adnan Oktar gercek Müslümandir...Çünkü peygamberde 100% böyle yasamistir...InANnYan bagimsiz kaybaklara yani Islam reklami yapan sitelere itibar etmesin..Büyük alimlerin eserlerne baksinlar...Peygamverde kiz kardeslerle dvlenistir, birisi Azatlik, digeri cariye seklinde...Inannayan 12 karisinin künyesine ve 250 cariyenin knyeletune bAKsinkar

Avatar
HOCANIN SUCU YOK 2018-08-08 12:39:25

bu cariye uydurmasina inanmayin hoca modern kerhane acmistir zengin AKP liler icin YANDAS MÜTAHITLER DEVLET ELIYLE ZENGIN OLAN YANDASLAR BUNLARIN SEX IHTIYACINI GIDERMISTIR BU CARIYELER MANUKYANA RAKIP OLMUSTUR TABI MANUKYAN VERGI VERYOR HOCA VERGISIZ CALISTIRIYOR

Avatar
Yurdum insanı 2018-08-10 10:48:13

Saidi Nursi talebesi Gülen ve Adnan memleketin eğitiminde evrim yasaklama ile amacına ulaşmış, ekonomi eğiitimi fen bilimleri ve böylece teknolojisini kaybedince ne makine ne elektrik ne tarım ne savunma bu kadarına şükredin bu fakirlik kronik milletin iradesidir.

Avatar
hakan 2018-08-12 20:46:19

Allahin ayetlerini egip bükenler kendi mefaatlerine cevirenler vede o saptirdiklari ayetlerle insanlari yoldan cikaranlar,,,,,iste onlar cehennem ehlidirler ,,,,,,,bu Adam cigeri bes para etmez insandir,,bunun gibileri coktur bu ülkede,,,,,ben insanlara hayret ediyorum bu gibi sarlatanlara nasil inaniyorlar,,,,,