banner87

Adnan Oktar'ın abisinden kardeşine savunma

Adnan Oktar'ın abisi: Bütün peygamberlere iftiralar atılmıştır, Adnan en büyük İslam alimidir.

Adnan Oktar'ın abisinden kardeşine savunma

Adnan Oktar'ın abisi: Bütün peygamberlere iftiralar atılmıştır, Adnan en büyük İslam alimidir.

28 Temmuz 2018 Cumartesi 00:48
Adnan Oktar'ın abisinden kardeşine savunma

Adnan Oktar ve grubuna yönelik soruşturmada gözaltına alınanlardan Adnan Oktar dahil 168 kişi tutuklandı. Operasyonun İngiliz derin devletinin komplosu olduğunu iddia eden Oktar'ın ağabeyi, "Herhangi bir kişiyi son karar verilmeden kimse suçlu ilan edemez. 35 suçun 21'inde takipsizlik var, 6'sında delil yok. İnsanlara para verdiler, iftira attırdılar" diye konuştu.

CNN Türk'ün aktardığı habere göre, Beyaz TV'ye açıklamalarda bulunan Kenan Oktar, şunları söyledi:

"Böyle saçma sapan suçlamalar yapmayın. Ben onlara kedicik diyemem, onlar iffetli kız kardeşlerimiz. Hepsi yüksekokul bitirmiş, hepsi iki lisans bilen kız kardeşlerimiz, diğer erkek kardeşlerimiz de öyle. Asla yüzleri düşmeden yürüyorlar. Size kelepçe takılsa hepiniz ağlarsınız. Hanım kardeşlerimi belinde tabancayla gördünüz mü? Bu kardeşlerimin hepsi sahabe gibi insanlar.

'DELİL YOK, İSPAT YOK'

Adnan Oktar din alimidir. 40 yıldır yazdığı eserlerde yanlış bulabiliyor musunuz? Bu İngiliz derin devletinin yaptığı bir komplodur. Onlar Allah'ın çok sevdiği kullardan biridir. Bütün peygamberlere, sahabelere iftiralar atılmıştır. Oktar en büyük İslam alimidir. Bunun karşısına çıkarın eserlerinde hata bulsunlar. Açıkça ilan ediyorum; eserlerinde yanlışlar bulsunlar.

Orada terör örgütü diye bir durum yok. Herhangi bir kişiyi son karar verilmeden kimse suçlu ilan edemez. 35 suçun 21'inde takipsizlik var, 6'sında delil yok. İnsanlara para verdiler, iftira attırdılar. Orada 40 yıldır vatan için millet için faydalı hizmetler yapan bir gruba siz diyorsunuz terör örgütü. Ciddi suçlar dediğiniz suçların aslı astarı yok. Tanıklara para veriliyor. 50 bin lira verildiğini biliyoruz bunlara. Delil yok, ispat yok."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.07.2018 00:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat 2018-07-28 02:15:44

Adam hakli bu karilarin yaninda insanin peygamber olasi geliyor.Muhamedinde bunun gibi haremi yokmuydu.

Misafir Avatar
iftira at...peygamberi karala ben insanım de.! 2018-07-28 11:01:59 @Murat

murat... dilin kitlensin..inşaAllah..peygamberime bu pisliği benzettiğin için..bilmeden işkembeden atıyorsun..kıyamet günü halin berbattır..yazını okuyan gerçek müslüman Allah huzurunda şahitlik yapacak..peygamberi karaladığın ve harem kurduğunu iddia ettiğin için...cehennem yeriniz olsun..amin....yazıklar olsun sana ve benzerlerine..

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
GERCEKLER 2018-07-28 04:24:34 @Murat

niye kufur yaziyorsun diye sorarsan cevabim: bok kokan kafan ancak kufurlu konusmadan anliyor. Hz. Isa'yi simdiki hristiyanlardan ayri tutacaksiniz. Hz. Muhammed'i muslumanin diye gecinenlerden ayri tutacaksiniz. tayyip gibi bir orospu evladina bakip islam'i karalayacaksan, kusurua bakma beynin bok cuvalindan farksiz derim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GERCEKLER 2018-07-28 04:20:36 @Murat

bok kokan kafan isid ile ayni zihniyette. Peygamberleri karaliyorsunuz, ama kafaniz ve agziniz bok kokuyor. oktar adli orospu evladinin islam diniyle hicbir alakasi yoktur. akp ve kopeklerinin de islam ile bir alakasi yoktur. bok kokan kafani kumdan cikarip once biraz kitap oku sonra amcik beyninle yorum yaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ah Vatan 2018-07-28 07:58:18

Ülkenin yüzde 80 ini aptal cahil olunca mutlaka bu cahilleri güdecek birileri çıkıyor. Önemli olan mal olmayan aklı başında toplum yetiştirmek. Ben Cahil insanların ferasetini güveniyorum diyen bir parti vekili tüm gerçekleri açıklamıştır.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-28 12:10:34 @Ah Vatan

Güzel yorum,kutlarım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
sadık 2018-07-28 08:17:02

o kadar karınin yanında bir şey yapamasan ançak top olursun ne peygamber adam şeytan olmus

Avatar
A 2018-07-28 08:17:55

Evet kitapları sahtekarlıklarla dolu. Sadece bir örnek: evrim teorisini yalanlamaya çalıştığı kitabında, doğal böcek yerine misine ucuna takılan yapay böcek kullanmış. Dünya televizyonları bu programı verirken seyrettim. Bir Türk olarak çok utandım. Birde sen abisi doktor olacaksın. Senin Doktorluğundan şüphe ederim.

Avatar
Theold 2018-07-28 08:44:46

Nasıl bir çirkinlik içindediniz ya

Avatar
meral 2018-07-28 09:01:29

Tüm.cirkunlik.ahlaksizlik.sizde.sitler.hayvan.dahi.olamazsiniz

Avatar
D 2018-07-28 04:53:48

Ne islam alemimi .Sapıttınız herhalde kardeşim çarpılacaksın. Bu Nasıl hocalık resmen cıplaklar kapını işleten patron havasında hocamı olur . Dalga geçiyorsunda hiçte şık deyil ,olsa olsa başka bir şey denir ,bizim dilimizde yazamam kendime ayıp yapmış olurum .

Avatar
Ah Vatan 2018-07-28 07:56:13

72 tabanca 26 makineli tüfeklerle islamlık yapılıyor. Her söz doğru söz değildir.