Afrin'den kötü haber! Şehit ve yaralılar var...

Zeytin Dalı Harekatı'nda Afrin kırsalında güvenlik güçleriyle YPG'liler arasında çatışma çıktı. Çatışmada şehit ve yaralıların olduğu iddia edildi. Kel Tepe'de tünellerden sızmaya çalışan YPG'lilerle yoğun çatışmaların yaşandığı belirtiliyor. YPG'lilerin kaçış noktaları havadan da vuruldu.

Afrin'den kötü haber! Şehit ve yaralılar var...

Zeytin Dalı Harekatı'nda Afrin kırsalında güvenlik güçleriyle YPG'liler arasında çatışma çıktı. Çatışmada şehit ve yaralıların olduğu iddia edildi. Kel Tepe'de tünellerden sızmaya çalışan YPG'lilerle yoğun çatışmaların yaşandığı belirtiliyor. YPG'lilerin kaçış noktaları havadan da vuruldu.

01 Mart 2018 Perşembe 17:16
Afrin'den kötü haber! Şehit ve yaralılar var...

Zeytin Dalı Harekatı'nda Afrin kırsalında güvenlik güçleriyle teröristler arasında çatışma çıktı. Ağır silahlarla saldırıda bulunan 23 terörist, güvenlik güçlerince etkisiz hale getirildi. Çatışmada şehit ve yaralıların olduğu iddia edildi.

Kel Tepe'de tünellerden sızmaya çalışan teröristlerle yoğun çatışmaların sürdüğü belirtiliyor. Teröristlerin kaçış noktaları havadan da vuruldu.

Afrin kırsalında güvenlik güçleriyle teröristler arasında çatışma çıktı. Çatışmada şehit ve yaralıların olduğu bildirildi. DHA’nın haberine göre, teröristlerin ateş altına alındığı bölgedeki yaralı askerler tahliye edilerek Hatay'daki hastanelere taşındı.

TÜNELLERDEN SIZMAYA ÇALIŞIYORLAR

Terörist grubu etkisiz hale getiren güvenlik güçlerinin ele geçirmek için ilerlediği Kel Tepe bölgesinde bulunan tünellerden 80-100 kişilik terörist grubu çıktı. Tünellerden çıkan teröristler, ellerindeki ağır silahlarla PÖH, JÖH ve koruculardan oluşan timlere saldırmaya başladı. Güvenlik güçlerinin anında karşılık vermesiyle başlayan ve şehitlerin olduğu çatışmada bazı askerler yaralandı.

ÇOK SAYIDA TERÖRİST ÖLDÜRÜLDÜ

Çatışma bilgisi üzerine bölgeye takviye birlikler sevk edilirken, teröristlerin bulunduğu Kel Tepe bölgesi sınırda konuşlu birlikler tarafından obüs ve çok namlulu roketatarlar ile ateş altına alındı. Bu sırada hava desteği ve yaralıların tahliyesi için havalanan ve bölgeye ulaşan ATAK helikopterler de teröristler tarafından saldırıya uğradı.

Teröristlerin saldırısında bir helikopter isabet alınca iniş yapamayarak geri çekildi. Bunun üzerine havalanan jetler teröristlerin bulunduğu tepe bölgesine hava bombardımanı düzenledi. Uçakların bombalamasının ardından bölgeye inen helikopterler durumu ağır olan yaralıları tahliye ederek Hatay ve ilçelerindeki hastanelere taşıdı. Durumu daha iyi olan yaralılar ise araçlarla sınır hattına taşındı ve ambulanslarla hastanelere ulaştırıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.03.2018 00:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Afrin 2018-03-01 17:23:17

Saray medyasi bugune kadar kayip sayisini 30 olarak veriyor,,dis basinda günluk 40,50 asker kaybini veriyor

Misafir Avatar
doğrular 2018-03-02 09:11:13 @Afrin

bu haber dündü bugün bu doğrulandı 8 şehit 13 yaralı.jöhler ve pöhler deyip reklam yaptınız şehit olanların hepsi anlaşılan jandarma özel harekatçılardan.Allah rahmet eylesin ruhları şad olsun haklarını helal etsinler bizden yana helal olsun kara kuvvetlerimizin elemanı yokta bunlar ondanmı oraya sevk ediliyor,;bunlar iç işleri bakanlığına başğlı iç güvenliği sağlayan personel ,genel kurmay başkanı açıklasın neden jöhler,pöhler,fırat kalkanına katılıp sırasını savanlar neden tecrübeli insanlar emekli mi oldu sözleşmelerinimi tazelemedi neden yoksa adammı kalmadı acılı ailelerden çok şehit geliyor yeter çıkın artık ordan denmekten tepki almaktanmı korkuyor padişahlık bekleyenler. Gizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hoşt 2018-03-01 18:26:28 @Afrin

var elbet okadarda değil sen vatan hainimisin askerliğini nerde ne olarak yaptın sınıfın rütben ne idi?

Beğenmedim! (11)
Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-01 19:57:26

Afrin savasi Tayyo ve bahceli fasistlerinin sonlari olacaktir.Yurtdisinda yasiyorum ve haberleri bizim satilmis havuz medyasindan birde tarafsiz yayin yapan uluslararasi haber ajanslarindan takip ediyorum.Hergün onlarca kayip ve hic bir ilerlemenin kaydedilememesi ve Afrinin türkiye icin Vietnam olacaginin kesin oldugu haberleri yer aliyor.Zorbalikla ülkenin iktidarini ellerinde tutanlarin isledikleri suclarin hesabini iktidari kaybettiklerinde yargilanarak ödeyeceklerini cok iyi bildiklerinden kendi yarattiklari kaos ve savaslarla ülkeyi milliyetci cizgiye cekerek zaman kazanmaya iktidarda kalma gayretindedirler.Günes balcikla sivanamaz.Bu hirsiz katil din tüccarlari türkiye halklarina yadattiklari yoksullugun zulmün hesabini er gec vereceklerdir.

Avatar
Zübük 2018-03-01 20:35:21

Bu operasyon vatanin güvenligi icin degil , bu akp baskani tayyipin iktidarda kalma operasyonudur. Dikkatleri baska yere cekme taktigidir. Savsda olan bir devletin iktidari,acilislardan acilislara gidip parti propagandasi yaparmi ? Dis devletleri fingir fingir gezermi. Tayyip nerede afrikada fink atiyor. Konu ypg pyd ve pkk olsa firatin dogusunda amerikalilarin silahlandirdigi, firatin dogusundaki 650kilometrelik sinirdir. Kapi kilitsiz ve acik, hirsiz girmesin diye pencereyi kapatmaya benzer.

Misafir Avatar
Hüseyin Koc 2018-03-01 20:40:50 @Zübük

Simdi afrini falan düsünen yok . Hepsi koltuk sevdasinda ittifak pesine düsmüsler . Bugün akp 3 saat saadet partisi ile ittifak meselesi konustu. keske 1 saatini de afrin icin ayirsalardida bütün partileri bir araya getirselerdi!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cevapliyorum 2018-03-01 20:36:48 @Zübük

Hirsizin girmesini beklemiyorlar kendileri soyguncu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Deniz 2018-03-01 19:20:07

Fazla kabarik sayi vermeyin,reiz sizi kara listeye alir,

Avatar
ALLAH KORUSUN 2018-03-01 18:05:54

Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum Mekanları cennet olsun.Gazilerimize Allah'tan acil şifalar diliyorum.

Avatar
Osman 2018-03-01 22:36:10

Çatismanin üzerinden 12saat geçti hala bir açiklama yok,bu durum sorunun çok buyuk boyutlarda oldugunu gosteriyor,kaç kayip oldugunu soylemekten aciz bir yonetim savas kazanamaz

Misafir Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-02 00:02:47 @Osman

Savaslarin kazanani silah tüccarlaridir,savasdan nemalanan holdinglerdir.Bu savasin uzamasi zenginleri silah tüccarlarini daha cok zenginlestirirken kaybeden yoksul halklar olmustur.Savasin harcamalari bu savastan nemalanan haydutlarin kazanclari yoksul halklarin sirtina yüklenecek vergilerden cikarilacaktir.Dikkat edin nasil vergiler ve zamlar patlayacak savas uzadikca.Din tüccari vatan haini iktidar zorbalari yine dem vuracaklar ülkenin bekasi ve fedakarlik yalanlarindan.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-01 20:13:08

ALLAH' ım MEHMEDİMİN Yar ve Yardımcısı OLSUN ! ! ! ! ! Saygılarımla

Avatar
Kilis 2018-03-01 20:28:12

Kilis hastahanesindeki ambulans hareketliligine bakilirsa,muhtemelen
Dis medyanin haberleri dogrudur.