Afrin düşmek üzere... TSK bildiri atıyor

Afrin'de TSK sivilleri havadan attığı bildirilerle uyarmaya başladı. TSK'nın attığı bildiride "Afrin'dan ayrılmak isteyenler TSK'nın garantisi altında. Sizi kalkan olarak kullanmalarına izin vermeyin. Zorla silah altına alınanlar silahınızı bırakın" denildi.

Afrin düşmek üzere... TSK bildiri atıyor

Afrin'de TSK sivilleri havadan attığı bildirilerle uyarmaya başladı. TSK'nın attığı bildiride "Afrin'dan ayrılmak isteyenler TSK'nın garantisi altında. Sizi kalkan olarak kullanmalarına izin vermeyin. Zorla silah altına alınanlar silahınızı bırakın" denildi.

16 Mart 2018 Cuma 11:57
Afrin düşmek üzere... TSK bildiri atıyor

Mehmetçik ve ÖSO’nun Afrin kuşatmasında son saatlere girildi. Afrin kazasına yönelik kuşatmada iki cephe arasındaki mesafe 600 metreye kadar düştü. Operasyon hazırlığı yapan TSK, bölgedeki sivilleri de uçak ve helikopterlerden atılan bildirilerle uyarmaya başladı.

Bölgedeki sivillerin de ilçeden çıkmaya başladıkları gözlendi. Gün içerisinde Afrin merkezinde TSK ve ÖSO kuvvetlerinin hakimiyet sağlaması bekleniyor.Öte yandan Türk Silahlı Kuvvetleri'nin (TSK) desteğindeki Özgür Suriye Ordusu (ÖSO), Afrin'in doğusundaki dört köy ve iki tepeyi daha teröristlerden temizledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.03.2018 12:11
Anahtar Kelimeler:
TSKAfrinBildiriZeytin Dalı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-16 12:24:14

yalan yalan yalan ...tayyonun lagim medyasi tek agizdan yalan haberler geciyorlar asil simdi sehir savaslarinda Afrine saldiran ceteler kaybedecektir.
Gerizekali embesiller deli tayyonun kicini kurtarmak icin ülkeyi savasa soktugunu anlamadikca ve Akp mhp fasizminin kaos ve savas disinda var olamayacagini anlamadiklari sürece yasayacaklari yoksulluk issizlik yolsuzluk da okadar müstahak olacaktir.Lagim medyasinin yalan haberlerine kanan embesiller hergün onlarca asker ölüyor yakinda sehir savaslari baslayacak ve sizi o zaman hirsiz deli tayyo ve bahceli fasistinin ülkeyi icine soktugu cendereyi daha Iyi anlayacaksiniz.Iki vatan haini halk düsmani mutlaka uluslararasi mahkemelerde de yargilanacaklar cünkü sivillerin üzerine bombalar yagdirip savas ve insanlik sucu isliyorlar.Yasasin türkiye halklarinin kardesligi kahrolsun yayilmaci istilaci fasizm

Avatar
kac seferdir dusuyor 2018-03-16 13:10:25

yalanci tsk cihatcilari fetonun muridi enel kurmay basklani bir haftadir her gun dusuyor diyorsun iki aydin kicini yirtiyorsun on binlerce katilinle isiten aldin asker yaptin nah dusurursun kobanide isid e ne olduysa afreein isgalindende aynisi olacak hem turk askerine hemde kurdistan savascilarina kurd sivilerine yazik olacak amma zeytinleri sizew yedirmiyecekler zikimiziz olacak

Avatar
HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ . 2018-03-16 13:27:38

Recep tayyip Erdoğana hakaret eden foseptik lağım farelerine sesleniyorum ..CUMHUR BAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN HEPİNİZİN BÜTÜN PKKLILARIDA AZINA SICACAK HEPİNİZİ KANALİASYONLARA SÜPÜRECEK .AFRİN DÜŞTÜ onun bunun Orospu piçleri babası beli olmayan fahişenin piçleri puştlar Afrine girecek oturacağız yakında cumhur başkanımız RECEP TAYYİP ÖNDE AFRİNDE NAMAZ KILACAK HALSY ÇEKECEĞİZ .

Misafir Avatar
Cvp 2018-03-16 13:44:52 @HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ .

Hadi ordan pezevengin evladi,cebinde 50 tl'si yok,50 milyon dolar rüsvet alani savunur pezevenk

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-16 13:36:27 @HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ .

Siktir beynine fetönün tayyonun sictigi sicilmis yaratik ...

Beğenmedim! (1)
Avatar
Bahoz 2018-03-16 13:37:57

Afrin kazanmiistir,gerçek manada tc düsmüstür.kurdun tc ile iliskisi afrin ile noktalanmistir.tc buyuk kaybbetmistir onumuzdeki aylar ve yillarda bu kayibin detaylari ortaya çikacaktir

Avatar
TANER 2018-03-16 13:54:35

BU ARADA YUNANLILARDA KAŞINIYOR.DENİZİ ÖZLEDİLER HERHALDE

Avatar
HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ . 2018-03-16 13:28:20

Recep tayyip Erdoğana hakaret eden foseptik lağım farelerine sesleniyorum ..CUMHUR BAŞKANIMIZ RECEP TAYYİP ERDOĞAN HEPİNİZİN BÜTÜN PKKLILARIDA AZINA SICACAK HEPİNİZİ KANALİASYONLARA SÜPÜRECEK .AFRİN DÜŞTÜ onun bunun Orospu piçleri babası beli olmayan fahişenin piçleri puştlar Afrine girecek oturacağız yakında cumhur başkanımız RECEP TAYYİP ÖNDE AFRİNDE NAMAZ KILACAK HALSY ÇEKECEĞİZ .

Misafir Avatar
Hakliyizkazanacagiz 2018-03-16 13:37:47 @HAKLIYIZ KAZANACAĞIZ .

Siktir beynine fetönün tayyonun sictigi sicilmis yaratik ...

Beğenmedim! (0)