banner87

Afrin operasyonu öncesi Rusya'ya çok kritik ziyaret!

Afrin'e yönelik olası operasyonu öncesi Hulusi Akar ve Hakan Fidan Rusya'ya gitti.

Afrin operasyonu öncesi Rusya'ya çok kritik ziyaret!

Afrin'e yönelik olası operasyonu öncesi Hulusi Akar ve Hakan Fidan Rusya'ya gitti.

18 Ocak 2018 Perşembe 12:31
Afrin operasyonu öncesi Rusya'ya çok kritik ziyaret!

Genelkurmay Başkanı Hulusi Akar ve MİT Müsteşarı Hakan Fidan, Rusya'ya gitti. Hulusi Akar, Rus mevkidaşıGerasimov'la bölgesel güvenlik konuları ve Suriye'deki son gelişmeleri görüşecek.

Genelkurmay'ın internet sitesinde Rusya ziyaretine ilişkin şu açıklama yapıldı:

"Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi AKAR ve MİT Müsteşarı Hakan FİDAN, 18 Ocak 2018 tarihinde Rusya Federasyonu Genelkurmay Başkanı Orgeneral Valery GERASIMOV ile bölgesel güvenlik konuları, Suriye’deki son gelişmeler ve Astana/Cenevre süreci hakkında görüşmelerde bulunmak üzere Moskova’ya gitmişlerdir.Kamuoyuna saygı ile duyurulur." 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.01.2018 14:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
köylü 2018-01-18 12:35:34

rus ayısı putin ordu kuzu gibi duruyor şeriatçıların suriyeyi işgal edilmesine seyirci kalıyor kürtlerden hiç ses çıkmıyor bakalım ne kadar kürt katledilecek

Avatar
heh heh 2018-01-18 13:01:03

laik turkler kurt katliyamina gobek atsinlar yarin bu isid kafalilar kurtleri birakip sizi kesecek para ile degil sıra ile bekleyin

Misafir Avatar
suriyeden sonra 2018-01-18 17:21:51 @heh heh

sira turkiyede bop projesi ni hic duymadinmi 22 ulkenin sinirlari degisecekmis ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sende buna 2018-01-18 17:18:53 @heh heh

cok sevinmis gibisin silahlari kim veriyo arkadas ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
bekleyip gorelim 2018-01-18 13:18:46

haziklar baslamisputin izin verirse orta asyaya geri donecekler alisamadilar bu isgal etikleri topraklara doymadilar oldurduykleri milyonlara doktukleri kanda bogulmak uzereler !

Avatar
Hızırali 2018-01-18 14:19:37

HAVA KORİDORU için yine ne tavizler verecekler..Düşman yaratıyorlar sürekli iktidarda kalmak için.."Sıfır sorun" Brış süreci yeni Türkiyeden nereye geldiler?

Avatar
NURALI BOZ 2018-01-18 16:22:30

Ulkeyi mahvedenlerden medet beklersen batacagin kesindir koltuguna sahip olamayanlar ulkeye nasil sahip olacaklar ulke bir atesin icine itiliyor gor muyormusun kormusun

Avatar