banner87

Ahmet Hakan: Muharrem İnce 'bam bam bam' taktiği uyguluyor

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Muharrem İnce'nin 'bam bam bam' taktiği uyguladığını AKP'nin taktiğinin boşa çıktığını söyledi.

Ahmet Hakan: Muharrem İnce 'bam bam bam' taktiği uyguluyor

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, Muharrem İnce'nin 'bam bam bam' taktiği uyguladığını AKP'nin taktiğinin boşa çıktığını söyledi.

01 Haziran 2018 Cuma 08:49
Ahmet Hakan: Muharrem İnce 'bam bam bam' taktiği uyguluyor

Hakan, AKP'nin “Meral Akşener bizim için çok zorlu bir rakip olabilir ama biz bu Muharrem İnce’yi havada, karada yeriz” taktiğinin duvara tosladığını yazdı.

Hakan, bugünkü (1 Haziran 2018) köşesinden AKP'nin planına ilişkin olarak şunları yazdı:

Doğru mudur, değil midir?

Bilmiyorum.

Güya Tayyip Erdoğan ve AK Parti, şöyle bir taktik izliyormuş:

- Muharrem İnce öne çıkarılsın.

- Meral Akşener hiç gösterilmesin.

*

Tekrar ediyorum:

Hesaplanmış, planlanmış böyle bir taktik söz konusu mu, değil mi?

Bilmiyorum.

Ama bildiğim bir şey var:

Eğer gerçekten de “Meral Akşener bizim için çok zorlu bir rakip olabilir ama biz bu Muharrem İnce’yi havada, karada yeriz” hesabına dayalı böyle bir taktik söz konusuysa...

Bu taktik...

Muharrem İnce’nin “taktik maktik yok, bam bam bam” taktiğine toslamış görünüyor.

*

Hep söyledim, yine söylüyorum:

Siyaset, mühendisliğe o kadar da elverişli bir alan değildir.

YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.06.2018 12:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-01 12:01:53

yetti gari

Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-01 09:27:50

.

Misafir Avatar
bam değil be SAZ 2018-06-01 16:36:14 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

İnce iyi saz çalar haaa. ince çalar kalın oynar, kalın çalar ince oynar. bunlar kendi çalar kendi oynar cinsileri.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SOYLU 2018-06-01 14:18:30 @☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ

ŞİŞİRİN ŞİŞİRİN. incey, meralı, seloyu temeli. pamuk çuvalı gib, balon gibi TOP gibi şişirin patlar patlar merak etmiyoruz. Allah eğriyi doğruya galip eylemez.

Beğenmedim! (4)
Avatar
HALKIMIZ CUMHUR BAŞKANI MUHARREM İNCE 2018-06-01 14:48:18

Abbas yolcu tamam

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-01 14:19:33

MEMLEKETI BU ÇIKMAZLARA ERDOĞANIN ÇOK BILMIŞLIĞI GETIRMEDIMI.MUHENDISLIK KIM ERDOĞAN KIM.BOŞ BOŞ KONUŞMA.
ASIL ONA O AKLI VERENLERIN KIM OLDUĞUNA KAFA YOR.ÇALIŞMAYAN KAFADAN BU AKIL BEKLENEMEZ.HANI HEP DIŞ MIH-
RAKLAR DIYOR,ÜST AKIL DIYOR,HAH İŞTE ONLARIN AKLIYLA HAREKET EDIYOR ERDOĞAN.YOKSA BUNDA NE GEZER O ZEKA

Avatar
elveda c h p 2018-06-01 14:57:29

24 Haziran seçimlerine 3 hafta kala anket sonuçları arkaya arkaya geliyor. Peki 24 Haziran seçimlerini kim kazanır, birinci turda galip çıkmazsa ikinci tura kimler kalır? Sizler için bugüne kadar açıklanan tüm anket sonuçlarını derledik. İşte seçime 3 hafta kala anketlerin işaret ettiği sonuçlar;

ADİL GÜR SEÇİM SONUÇLARI

Referandumda şaşan ancak 1 Kasım seçim sonuçlarını doğru bilen tek isim Adil Gür olmuştu. Haliyle Gür'ün anket sonuçları merak ediliyordu. Adil Gür anket verilerini şu sözlerle açıkladı:

-"Cumhurbaşkanlığı seçimi 1. turda bitecek. Yüzde 50-55 arasında bir oyla almasını bekliyorum. Size iddialı bir şey söylüyorum. Diyarbakırda, Mardinde, Siirtte, Vanda, Şırnakta Cumhurbaşkanı Erdoğana çıkacak oy 1 Kasımda hatta 16 Nisanda çıkan oyun üzerinde olacak.

Avatar
elveda c h p 2018-06-01 15:07:12

OPTİMOR SEÇİM ANKETİ SONUÇLARI

Optimar Araştırma tarafından 27 Nisan-2 Mayıs 2018 tarihleri arasında, 26 ilde 2 bin 107 kişi ile gerçekleştirdiği araştırmada katılımcılara "Cumhurbaşkanlığı seçiminde Recep Tayyip Erdoğan'a oy verir misiniz?" sorusu yöneltildi. Kararsızlar dağıtılmadan soruya yanıt veren katılımcıların yüzde 51'i Recep Tayyip Erdoğan'a oy vereceklerini belirtti.

CUMHUR İTTİFAKI YÜZDE: 52,4

Katılımcılara aynı araştırmada, "AK Parti ve MHP'nin oluşturduğu Cumhur İttifakı'na oy verir misiniz?" sorusu soruldu. Kararsızlar dağıtılmadan, Cumhur İttifakı'na oy vereceğini söyleyen katılımcıların oranı yüzde 52,4 olarak ortaya çıktı.

Avatar
zaferabi 2018-06-01 16:36:11

bencede..m.ince yi medyatik yapıp,ikinci tura önde olmasını sağlayıp akşeneri ekarte edecekler.ikinci turda iyi parti ve saadetten oy alabileceklerini düşünüyor olmalılar.akşener ilk turda önde olursa ikinci turda tüm oyları alır ve cumhur başkanı olur.ilk turda akşeneri bitirmek istemeleri normal..

Avatar