banner87
Flaş Haber
Kapat

Ahmet Hakan oyunu hangi adaya vereceğini açıkladı

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, oyunu nasıl bir adaya vereceğini açıkladı. CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin başörtüsü hakkındaki açıklamaları değerlendiren Hakan, "Adaylarımız, artık bir adım öteye geçmeli" dedi.

Ahmet Hakan oyunu hangi adaya vereceğini açıkladı

Hürriyet yazarı Ahmet Hakan, oyunu nasıl bir adaya vereceğini açıkladı. CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin başörtüsü hakkındaki açıklamaları değerlendiren Hakan, "Adaylarımız, artık bir adım öteye geçmeli" dedi.

12 Mayıs 2018 Cumartesi 11:39
Ahmet Hakan oyunu hangi adaya vereceğini açıkladı

Hakan şöyle şeyler söylemeliler diyerek şunları yazdı:

- İsteyen başını açar, isteyen açmaz.

- İsteyen öyle yaşar, isteyen böyle yaşar.

- İsteyen inanır, isteyen inanmaz.

- İsteyen içer, isteyen içmez.

- İsteyen sevap işler, isteyen günah işler.

- İsteyen öyle giyinir, isteyen böyle giyinir.

- İsteyen şort-tişört takılır, isteyen peçeyle takılır.

- İsteyen sakalını sıvazlar, isteyen sinek kaydırır.

- İsteyen yazları Yozgat’a gider, isteyen Bodrum’a.

- İsteyen öyle der, isteyen böyle der.

- Bunlara karışmak devletin işi değildir.

*

Aha da buradan ilan ediyorum:

Hangi aday hep böyle derse, hep böyle konuşursa...

Oyum kesinlikle onundur.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.05.2018 12:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
get lan 2018-05-12 12:30:15

sen paragozun tekisin menfatin kimse ona verirsin akp sana yuz vermedi bizi essek yerine koyma sakalli sapsal

Avatar
SIKILDIM 2018-05-12 12:30:22

'TAMAM'dır, Saray'ın ışıkları pırpır!'

Avatar
SIKILDIM 2018-05-12 12:32:10

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN, MAL VARLIĞINI KURUŞUNA KADAR AÇIKLAYACAK VE KANMAYAN,KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ TAMAM

Avatar
Tarzan 2018-05-12 12:22:07

Benim anlamadığım, siyasetçiler, politikacılar ve bazı din adamları ile yazar-çizerler neden konuşmalarına devamlı dini kullanırlar. Tanrı bile Ayetlerinde dinde zorlama yoktur der. O halde, ben günah ve sevap işlersem benim günahımdan ve sevabımdan kime ne? Benim şeyimin vebalini devamlı dini ağzında geveleyen gavatlarmı çekecek?

Avatar
A 2018-05-12 14:59:24

Mükemel bir manevra ama yemedik saray soyatrısı.

Avatar
Lahey 2018-05-12 16:30:32

Bunun kadar ortadan konuşan yok...ama sen bir gizli yandaşsın.

Avatar
Gwqr 2018-05-12 20:58:47

Yanılıyorsunuz (tarzan ) istediğin dini seçme özgürlüğün var yani dini kabul etmede zorlama yoktur.. aksi taktirde islamda eğer müslümansan o müslümanlık sıfatının verdiği görevleri yerine getirmek zorundasın.+ osmanlı ülkeyi 500 yıl dinle yönetti 500 yıllık imparatorlukta hırsızlık sayısı 36 türkiyede ise bu sayı 1 dakikaya tekabul ediyor ne yazıkki .. eğer siyasete din girmez ise her 1 dakikada hırsızlık kadına tecavüz ve daha neler yaşanır.. osmanlı birkaç chp zihniyeti gibi ortalıkta dolaşan abd casusu yüzünden çöktü..kanmayalım kandırmayalım..!!

Avatar
İzzet 2018-05-12 23:16:20

Koskoca turkiyeye yakışır lider çıkarın biz de oy vermiyende buda olsa olur diyeceğimiz biri leri olsaydı İnce ince kendi partisinde hep yenilen utanıyorum dediği ke ki yenemedi partisinden oy alamadı turkiyeyi yönetmek bu kadar basitmi atmakla tutmakla olmaz tecrübe lazım devlet deneyimi lazım dünya lideri olmak lazım yandaşlar kulüp başkanı seçmiyoruz turkiyeyi dünyada temsil edecek sizin kriteriniz uymaz durmak yok yola devam rakipleri toplayın reyiz in yarışı etmez