banner87

Ahmet Şık - Murat Sabuncu tahliyesine hükümetten ilk yorum geldi

Adalet Bakanı Gül: Türkiye bir hukuk devletidir. Mahkemenin verdiği karara herkes saygı duymak zorundadır. Vermiş olduğu kararı beğenmemiş olabilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız.

Ahmet Şık - Murat Sabuncu tahliyesine hükümetten ilk yorum geldi

Adalet Bakanı Gül: Türkiye bir hukuk devletidir. Mahkemenin verdiği karara herkes saygı duymak zorundadır. Vermiş olduğu kararı beğenmemiş olabilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız.

10 Mart 2018 Cumartesi 12:41
Ahmet Şık - Murat Sabuncu tahliyesine hükümetten ilk yorum geldi

Konya’da gazetecilerin sorularını yanıtlayan Adalet Bakanı Abdülhamit Gül, Cumhuriyet gazetesi davasındaki tahliyeleri değerlendirdi. Bakan Gül “Türkiye bir hukuk devletidir. Mahkemenin verdiği karara herkes saygı duymak zorundadır. Vermiş olduğu kararı beğenmemiş olabilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız. Bir yanlış karar varsa da bu hukuk sistemi içerisinde çözülür. Biz ancak saygı duyarız.” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.03.2018 12:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hasan ali 2018-03-10 13:21:19

adama cüş yada oha derler kanıt yok tanık yok sen beş sen yat sonra bırakırız Allah topunuzu kahretsin hırsızın hırsızları adalet olsa sen adalet bakanı olamazdın

Misafir Avatar
sertap 2018-03-10 15:48:06 @hasan ali

senin gibi keleklerden yararlanan ahmet şık daha çok sizi düzer merak etmeyin..
açıksası sizin gibi salatalıklar oldukça bu adamlar devletınede hakaret eder milletinede olmadık manşetler atar..terörü över senin gibi salatalıklarda bunu savunur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hiih Hiiih Hiiih 2018-03-10 13:23:26

Türkiye bir hukuk devletidir. Mahkemenin verdiği karara herkes saygı duymak zorundadır." Anayasa mahkemesinin verdigi kararlara uymayan alt mahkemeler. Anayasaya uymayan saray.

Avatar
mehmet metin 2018-03-10 13:04:43

Tilkiye sormuşlar tavuk severmisin diye.GÜLMEKTEN çatlayıp ölmüş hayvancağız....

Misafir Avatar
ah chp ah hdp 2018-03-10 14:21:11 @mehmet metin

Bunlar olsa beğenmemeyi neki en doğru karada bile Yüce Türk mahkemelerini beğenmez hemen hakaretler tehditler savurum AHİM e giderler. bu iki parti Türkiye partisi değil. bunlar avrupaya batı ya hizmet ediyorrrrrr. anlayın artık yahuuu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
LAZ 2018-03-10 13:59:08

HIC SORMA FETO DEN ALUNAN PARASI OLAN,LAR SERBEST. EVET HUKUK DEVLETIDIR AMA SATIN ALINABIR BIR HUKUKBU ......CCOK SANLSINIZ BU ULKENIN SAFIDA ....CAKALIDA ...COK SADECE ANLAYABILENI AZ

Avatar
ordan gecen adam 2018-03-10 14:00:12

has...tir ordan hukuk devletiymis, guguk devleti desen cuk diye otururdu

Misafir Avatar
sertan 2018-03-10 15:45:26 @ordan gecen adam

sen aslında as.....tir zibidi maymunu

Beğenmedim! (0)
Avatar
sazgirel mereta 2018-03-10 14:03:28

adamlar solcu bunlardan fetö cu olur mu demeki ki CUMHURİYETİ VE ATATÜRKÜ SEVDİKLERİ İÇİN İÇERİ ATMIŞLAR. İŞİNE GELMEDİ Mİ FETÖCUSUN BU HALK İYİ BİLİYOR KİM FETÖCU FAZLALASINI YAZMAYALIM.

Avatar
Vatandaş 2018-03-10 17:13:28

Devlete küfür ede ede bitiremediniz Atatürk sizin gibi zihniyeti görseydi yemin ederim vazgeçerdi. Atatürkçü geçinen maymunlar topluluğu. Bunun lafın içine her siyasi partili kişiler var hatta en fazla Chp de. Atatürk'ün mirasını berbat ettiniz yazıklar olsun size. Zihniyeti bozuklar

Avatar
Adnan YURTDAŞ 2018-03-10 14:28:50

Tilkiye bide pişmiş tavuk yermisin diye sormuşlar gülmekten cevap verememiş.