banner87

Ahmet Şık'tan, Muharrem İnce'ye destek gedi

Ahmet Şık Fox TV'de, İsmail Küçükkaya'nın sorularını yanıtladı. Şık, ikinci turda CHP Cumhurbaşkanı adayı İnce'yi destekleyeceklerini açıkladı. 

Ahmet Şık'tan, Muharrem İnce'ye destek gedi

Ahmet Şık Fox TV'de, İsmail Küçükkaya'nın sorularını yanıtladı. Şık, ikinci turda CHP Cumhurbaşkanı adayı İnce'yi destekleyeceklerini açıkladı. 

07 Haziran 2018 Perşembe 11:26
Ahmet Şık'tan, Muharrem İnce'ye destek gedi

HDP İstanbul 1. Bölge Milletvekili adayı Erkan Baş ve 2. Bölge Milletvekili adayı Ahmet Şık Fox TV’de İsmail Küçükkaya’nın konuğu oldu.

24 Haziran seçimlerine ilişkin açıklamalarda bulunan Şık, "Köprüden 'İnce' son çıkış ve bu toplumsal mutabakatın kamusal karşılığı var. Bana en çok sorulan soru, ikinci tura kaldığında HDP seçmeni İnce'ye oy verecek mi oluyor. Peşinen söyleyeyim, evet verecekler. Bakın ben Kürt seçmeni adına konuşmuyorum ama bir ortak akıl ve vicdan adına konuşabiliyorum. Çünkü HDP seçmeni olmayıp HDP'nin parlamentoda olmasının kıymetini bilen insanların gösterdiği olgunluğa HDP seçmenin aynı şekilde karşılık vereceğinden kimsenin şüphesi olmasın" dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-07 11:37:56

Ahmet Şık,tepeden tırnağa adam gibi adam.Nesli gittikçe tükenen bir cesur yürek.

Avatar
DİKKAT DİKKAT..! 2018-06-07 11:49:05

Yandaş gazeteleri ve sitelerinde bulunan yalan haberleri okumayınız.çocuklarınıza da tembihleyin okumasınlar..çünkü psikolojik etken altında kalırsınız..
işleri güçleri insanların yüzlerine kara lekeler vurmak..özellikle sabah,takvim,güneş
bunların hiç bir haberine inanılmaz.
Allah ismi celilini kötüye kullanıyorlar.
Dinimize verdikleri zararı savaşlarda hristiyanlar vermedi..
Bunlara göre chp..tepeden tırnağa kafirdir..sümmehaşa..bir insanın imanı davranışı ve sözleri ile açığa çıkar..chp..ülkeyi iyi yapmak isterken akp.şimdide YAVUZ SULTAN SELİM ismindeki köprüyü satıyormuş.
talan ediyorlar..fabrakiları talan ettikleri gibi.
bunlara oy vermek HARAMDIR..!
İYİ PARTİ VE CHP..ÖTESİ YOK.

Misafir Avatar
roja velad bıji yek gulan 2018-06-07 18:29:22 @DİKKAT DİKKAT..!

bizde vekillikte hdp barajı geçemeyecek olursa oyumuzu hdp ye vereceğiz .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Remzi 2018-06-07 15:00:51

Ahmet SIK, HDP'den degilde CHP ve iYi partiden adayligini koysaydin belki cok kisinin destegini alirdin. iMAMIN ORDUSU kitabini hem internetten indirdim ve hemde sonra yazdigin kitabini okumustum. Ama genede takdir ediyorum seni koca yürek.

Avatar
MR 2018-06-07 14:13:33

Zaten senin gibi bir PKK lıdan ne beklenirki?

Avatar
aydın 2018-06-07 16:37:15

hdp açık açık pkk yı desdekleyecek .sonrada milete şantaj yapacak bakın bize oy vermesseniz akp gelir diyip pkk yı meşrulaştrmaya çalışacak halkı sıkıştırıp bu alçaklıktır,pkk barşı nasıl geçecegi geçmişte görüldü,%14 aldı haziranda nasıl hendekler kazıldıysa barjı zor geçti,ey şık adamsan bunları hdp ye söylersin,ve chp e pkk cıdan oy istemez oyunuz batsın

Avatar
KÜRT 2018-06-07 16:38:39

kürtler kürt düşmanı parti olan chp ye oy vermez .bu kadar onursuz değiller.

Misafir Avatar
aydin yemezler 2018-06-07 17:04:43 @KÜRT

her kiliga giriyon be aydin

Beğenmedim! (0)