Ajda Pekkan uçakta panik atak krizi geçirmiş

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin, Suriye'nin kuzeyinde yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı’na katılan askerlerle önceki gün Hatay’da bir araya geldi. Çok sayıda sanatçı ve sporcu Erdoğan’a Hatay ziyaretinde eşlik etti. Uçakta bulunan isimlerden Ajda Pekkan'ın dönüş yolunda uçağın türbülansa girmesi sonucu panik atak krizi geçirdiği iddia edildi.

Ajda Pekkan uçakta panik atak krizi geçirmiş

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin, Suriye'nin kuzeyinde yürüttüğü Zeytin Dalı Harekatı’na katılan askerlerle önceki gün Hatay’da bir araya geldi. Çok sayıda sanatçı ve sporcu Erdoğan’a Hatay ziyaretinde eşlik etti. Uçakta bulunan isimlerden Ajda Pekkan'ın dönüş yolunda uçağın türbülansa girmesi sonucu panik atak krizi geçirdiği iddia edildi.

03 Nisan 2018 Salı 09:05
Ajda Pekkan uçakta panik atak krizi geçirmiş

Hande Fırat, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Hatay ziyareti esnasında uçakta yaşananları yazdı. Uçakta yaşanaları anlatan Polat Yağcı, “Hatay’a yaklaşırken anons yaptım. ‘Cumhurbaşkanımızın talimatıyla Hatay’a değil, Afrin’e iniyoruz. Şu anda bize iki jet eşlik ediyor’ dedim. Alkış koptu. Herkes silah sordu, ben de ‘İnince dağıtılacak’ dedim. Herkes farklı bir model istedi" dedi. 

Yağcı, ”Dönüş yolculuğunda da uçak türbülansa girdi. Herkes dua etmeye başladı. Uçak korkusu olan Ajda Pekkan, panik atak krizi geçirdi ve ağlamaya başladı.  İbrahim Bey (Tatlıses) onu ‘Ajda, ben uçak fobimi yenmek için uçak aldım. Bu uçak eninde sonunda yere inecek, korkma’ diyerek teselli etti" ifadesini kullandı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.04.2018 11:47
Anahtar Kelimeler:
AfrinHatayUçakAjda Pekkan
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-04-03 10:32:32

DAHA HAYATIMDA AYNI NOKTADA BU KADAR SURATSIZ iNSAN GÖRMÜS DEYiLiM

Misafir Avatar
kecI cobani 2018-04-03 16:00:46 @KECi COBANI

Kizmayin gericiler ben bu ülkeyi bölmeye calIsanlara karsiyim ülkeyi parca parca stanlara karsiyim bakin yobazin biri ne demis belediye baskanligini mekkeye medineye benzetiyor ayni fikirde misiniz ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sivas 2018-04-03 12:43:44 @KECi COBANI

Ülkemizin birliği beraberliği için sanatçı, işçi, memur, kentli, köylü, polis asker halk olarak hepimiz devletimizin emrinde ve yanında olmalıyız. küstah kominist ve dinsizler tahammül edemiyorlar birlikteliğimize.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
sivas 2018-04-03 12:42:01 @KECi COBANI

Ben şahsen bu kuduzların aşı olmasını istemiyorum. bırakın kudurarak gebersinler. kudurmuşlar ekmeyini yeyip suyunu içip havasını soludukları vatanlarına ihanet ediyorlar. haklarıda kuduz olarak gebermeleridir.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
ege 2018-04-03 12:40:36 @KECi COBANI

Türkiyenin birlik olması bazılarını çıldırıyor. temiz vatansever sanatçılar devletinin yanında olunca yobaz ve sapık sürüleri kuduruyor.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
KECi COBANI x-cevap 2018-04-03 12:37:34 @KECi COBANI

keçi çobanı, sen bir kendi ruh haline bak senden dahada sapığı pek bulunmaz. dış süreti yaratan Allah . ma ryhunu kirleten kulun kendisi. sen pis LEŞ mişsin. içindeki pislik gözüne bakışına yansımış ondan öyle görüyorsun.

Beğenmedim! (7)
Avatar
sayende ağam 2018-04-03 09:59:21

bu adalet ve kaktırma partisinin sayesinde ortalık nitelikli dolandırıcı ve fahişe doldu .araştırma anketçileri birde bunun anketini yapsınlar

Avatar
gabari kekeç 2018-04-03 09:39:35

alah rızası için bakın hangisinin yüzünde nur var .birde karamollaoğlu hocama bakın aynı adnan tanrıverdi gibi.

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-04-03 11:16:02

Kusasım geldi valla resme bakınca.

Avatar
Tekin Baran . 2018-04-03 11:41:07

BUTUN SEREFSIZ YAVSAKLAR BIR ARAYA GELMISLER.

Misafir Avatar
keçi çobanı TEKİN BOK RAN 2018-04-03 12:39:35 @Tekin Baran .

Sizin düzeniniz bozulmuş. mayanıza bişelermi karıştı yoksa sizi fenamı bozdularda sapıklaştınız bilemiyorum. ve daha epey sapıklar var. payına düşen alsın :-)

Beğenmedim! (3)
Avatar
berlin 2018-04-03 14:51:52

lan orada askerler ölüyor bunlar calgi cengi yapiyor bunlara oy verenler
önce insanligini sonra müslümanligini kontrol etsinler sorgulasinlar biatcilar

Avatar