banner87

Akif Beki'den çok konuşulacak İnce- Erdoğan karşılaştırması

Karar yazarı Akif Beki'den çok konuşulacak Erdoğan - Muharrem İnce karşılaştırması.

Akif Beki'den çok konuşulacak İnce- Erdoğan karşılaştırması

Karar yazarı Akif Beki'den çok konuşulacak Erdoğan - Muharrem İnce karşılaştırması.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 17:22
Akif Beki'den çok konuşulacak İnce- Erdoğan karşılaştırması

Cumhurbaşkanı ve AKP  Genel Başkanı Tayyip Erdoğan'ın başbakanlığı döneminde danışmanlığını da yapan Karar yazarı Akif Beki, bir hatırlatma yaptı. Beki'ye göre, Erdoğan sık sık tekrarladığı Hürriyet'in "Muhtar bile olamaz" manşetine karşı "çarpışa çarpışa" geldi. Beki, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin haber kanalları tarafından mitinginin yayımlanmamasına ilişkin olarak, "Roller tersine döndü" yorumunu yaptı.

İnce, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu tarafından cumhurbaşlığı adaylığının açıklanmasının ardından ilk mitingini memleketi Yalova'da yapmış, neredeyse hiçbir haber kanalı İnce'nin mitingini canlı vermemişti.

İnce bunun üzerine haber kanallarına tepki göstererek, ambargoya devam etmeleri durumunda, mitinglerini haber kanallarının binaları önünde yapacağını söylemişti.

Beki, Erdoğan'ın 'mağduriyet'ini anlattığı yazısında roller bu seçimde değiştiğini İnce'nin 'mağdur' olduğunu söyledi.

Karar yazarı Beki yazısında şu ifadeleri kullandı:

‘Muhtar bile olamaz’ manşetleriyle çarpışa çarpışa iktidara geldiğini boşa söylemiyor Cumhurbaşkanı Erdoğan.

Şimdi de CHP adayı Muharrem İnce ‘Manşetlerle çarpışa çarpışa mücadele’den söz ediyor.

Roller tersine döndü sadece.

Eskinin kartel medyası öldü, yaşasın beter olan yenisi mi!

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 17:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-09 18:34:38

harun gibi gelip karun kadar zengin olanlar bu vatanın milletine hesabını vermeli kim olursa osun memlekete bu kadar fakiri işsizi varken insanlar iş aş bulamasken ve vergilerin altında ezilerek inim inim inlerken hakın yerini bulması lazımdır kimse kimseye arka çıkmamalı doğrusu budur

Misafir Avatar
ey elliiki..52 milletin ***cvp 2018-05-10 09:21:34 @52

ey elliiki..52 milletin parası nereye gitti?**********Allah tan korkun yahu. köprüden geçmeyince senden hangi paryı alıyolar? AKP hangi ek vergiyi koydu. bir tanesini söyle be. yalanında iftirnında hesabı var kardeşler. bakın müslümanız elhamdülillah . cennet var cehennem var. kısacık hayatta kendimizi yakmayalım. islamda bir kavram var ya sus yada hakkı söyle. . iftira atmayın yanlışda israr etmeyin. derim sizlere dostca.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kardeşlerim 2018-05-10 09:18:08 @52

Bu yazılanlar ve resimler tek merkeszden yazılıp çizilip sol kanallara servis ediliyor . bu gazeteciler haber yapmıyor emirleri yerine getiriyor. dikkat edin bütün sol , kominist basın yayınlarında aynı haber ve yazılar var. FETÖ veya FBI VEYA CIA darafından hazırlanır servis edilir. Türkiye ve Erdoğan küstahlığı tek merkezlidir. uyuma eeey Türkiye halkı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
milletin vebali boyunlardadır.. 2018-05-09 19:11:55 @52

millet hergün hakkını Allah huzurunda haram ediyor..kul hakkını haram ediyor..
zehir olsun diyorlar..ve daha neler neler..
akp.ye asla oy vermez milletin akıllı olanları..

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-05-09 17:32:42

ülkemizin iç dış borcu gırtlağa kadarken tayip bey neden imf ye borcu sıfırladık diyemiyor batırdı ülkeyi peki rant yolsuzluklar adam kayırmalar evet bunlar hepsi akp ve tayibin eseri şimdi oy istiyor milleten adama demezlermiş 16 senede sen millete ülkeye iyi olarak ne verdin evet seçimlerde artık laf bulamıyor insanlarımızı kandırmak ve göz boyamak için vadesi dolmuş artık gidicisiniz sayın erdoğan **vatandaş

Misafir Avatar
ey elliiki..52 milletin parası nereye gitti? 2018-05-09 19:10:06 @52

saydıkların hepsi milletin üzerine borç olarak kondu..köprüden geç veya geçme cebinden kesiliyor.24 sene müteahhitlere millet çalışacak..diğer saydıklarında aynı böyle..milletin parası ne oldu ondan haber ver..
uydurma sözlerini kimse değerlendirmiyor..akp. taciri..52

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
t: @52 x----------------cevap 2018-05-09 18:14:38 @52

milleten adama demezlermiş 16 senede sen millete ülkeye iyi olarak ne verdin ****** adama , Bütün Türkiyeye soruyoruz Erdoğan Türkiyeye ne verdi? bakalım. HER İLE HAVA ALANI, HAYEL BİLE TMEDİĞİMİZ HIZLI TRENLER, MARMARAY, OSMANGAZİ,3. KÖPRÜ, 3. HAVALİANI, BOLU TUNELİ,. Beş YILDIZLI DEVLET HASTANELERİ, HER MAHALLEYE KÜLTÜRMERKEZİ, HER VATANDAŞ SGK LI OLDU. ÇAMAKKAŞE KÖPRÜSÜ, MİLLİ DENİZ ALTILARIMIZ, MİLLİ TANK, MİLLİ HELİKOPTER, MİLLİ İHA SİHA, TÜRKİYENİN TÜM İLLERİNE BÖLÜNMÜŞ YOL. daha sayayımmı kardeş?
yoksa bunları gözüne sokmam yetermi. sen kör ve nankörsün ama Türkiye halkı asildir soyludur. DÜŞÜNÜYOR GÖRÜYOR BU YÜZDEN ERDOĞAN BU YÜZDEN AKP DİYOR.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Vatandaş 2018-05-09 18:11:55

FAZLA İSRAF İFLAS ETTİRİR...TAMAM...

Avatar