Akit'te 24 Haziran seçim tehdidine soruşturma

Prof. Dr. Ahmet Maranki, "25 Haziran olmazsa Belgrad Ormanı'nda ağacın dibindeki talim şeyimizi sokağa çıkaracağız, savaşacağız..." diyerek iç savaş tehdidinde bulundu. Küçükçekmece Cumhuriyet Savcılığı, Maranki hakkında soruşturma başlattı.

Akit'te 24 Haziran seçim tehdidine soruşturma

Prof. Dr. Ahmet Maranki, "25 Haziran olmazsa Belgrad Ormanı'nda ağacın dibindeki talim şeyimizi sokağa çıkaracağız, savaşacağız..." diyerek iç savaş tehdidinde bulundu. Küçükçekmece Cumhuriyet Savcılığı, Maranki hakkında soruşturma başlattı.

24 Mayıs 2018 Perşembe 11:52
Akit'te 24 Haziran seçim tehdidine soruşturma

Küçükçekmece Cumhuriyet Savcılığı, Akit Tv isimli Tv kanalında dün gece yaptığı açıklamalar nedeniyle Ahmet Maranki hakkında basın yoluyla halkı kin ve düşmanlığa tahrik suçundan soruşturma başlattı.

Savcılık açıklamasında "Ahmet Maranki hakkında soruşturma başlatılmış ve ilgili kişi şüpheli sıfatıyla ifadeye çağrılmış olup soruşturma titizlikle sürdürülmektedir" denildi.

NE OLMUŞTU?

Akit TV ekranlarında yayınlanan 'Bilgi Savaşları' isimli programa katılan Prof. Dr. Ahmet Maranki, 24 Haziran seçimlerine sayılı günler kala tehditlerde bulundu.

24 Haziran seçimleri öncesinde Akit TV ekranlarında yayınlanan 'Bilgi Savaşları' isimli programa katılan Prof. Dr. Ahmet Maranki, seçimlerde eğer başarısız olurlarsa “Belgrad Ormanı'na gömdüklerini çıkararak savaşacaklarını” söyledi.

Prof. Dr. Maranki'nin bu sözleri sunucu araya girerek “Yok o kadar da değil de...” ifadesiyle ortamı yatıştırmaya çalıştı.

İşte Maranki'nin tepki çeken o sözleri:

Ahmet Maranki, Akit TV ekranlarında "Bu spekülasyonlar tamamen sunidir. Biz onun için her doğruyu her yerde söylemeyeceğiz. Kan ağlıyor içimiz. Ama bizim şayet aksi olursa gidecek hiçbir yerimiz yok. Ben onun için, umudum Kaf Dağı'nın arkası 25 Haziran'dır. Olmadı zaten, o zaman artık Belgrad Ormanı'nda ağacın dibinde, talim şeyimizi oraya gömdük. Çıkaracağız sokağa artık, 'Bismillahirrahmanirrahim' diyeceğiz..." diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 17:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-24 11:59:33

24 haziranda sana öyle bir gömeceğizki senin yedi sülalen gelse çıkaramayacak Maranki efendi,merak etme.

Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-05-31 23:02:34 @Antalyalı Attalos

Atatürk'e Saldıranlara Özel Video "KUDURUN"
https://www.youtube.com/watch?v=E9Zfd277Hfw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-05-31 22:05:40 @Antalyalı Attalos

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları."
https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-05-31 21:17:24 @Antalyalı Attalos

İZMİR'E İLK GİREN YÜZBAŞI ŞERAFETTİN BEY ve TİMUR'UN ALTIN KILICI
https://www.youtube.com/watch?v=ecsRFNs5il0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-31 20:06:57 @Antalyalı Attalos

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-05-31 12:27:26 @Antalyalı Attalos

Atatürkün Eleni Karinte aşkı filme konu olmuştur.FILMIN ISMI Balkan Is Not Dead

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATÜRKÜN KADINLARI 2018-05-31 12:26:26 @Antalyalı Attalos

https://tarihturklerdebaslar.wordpress.com/2014/03/26/ataturkun-kadinlari/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-05-31 10:15:34 @Antalyalı Attalos

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-05-31 10:14:43 @Antalyalı Attalos

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 10:02:27 @Antalyalı Attalos

Muharrem İnce'nin Kırşehir'de Erdoğan'a videolu gönderme yaptığı miting konuşması
https://www.youtube.com/watch?v=d7VYXCCvUCI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-05-31 09:28:56 @Antalyalı Attalos

artik degisim zamani Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor Muharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k
E-Miting Sakarya - Cumhurbaşkanı Adayımız Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=I4ibEP_nVlc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis 2018-05-31 08:53:15 @Antalyalı Attalos

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kemalin ibneliği halk tvde ifşa olacaktı 2018-05-31 05:58:12 @Antalyalı Attalos

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile
cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi.
Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HEMEN ALTIMDAKİ PKK'NİN 200BİN SÜLÂLESİNİ SİKİM ! 2018-05-31 03:22:07 @Antalyalı Attalos

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
adam cumhurbaşkanını sikmiş 2018-05-30 18:58:03 @Antalyalı Attalos

bir cumhurbaşkanının bok deliğini tıkamış ve yurtdışında intihar etmiş. acaba gerçekten intihar mıydı yoksa sağda solda atatürkü siktim diye konuşacak diye susturuldu mu

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
DOĞU PERİNÇEK seçim kampanyası bağış hesapları : 2018-05-30 10:50:00 @Antalyalı Attalos

İş Bankası IBAN: TR62 0006 4000 0014 2121 1012 38
Ziraat Bankası IBAN: TR41 0001 0007 9585 6463 1050 01

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
2018-05-30 10:48:55 @Antalyalı Attalos

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
2018-05-30 10:48:27 @Antalyalı Attalos

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HEMEN ALTIMDAKİ PKK'NİN 100BİN SÜLÂLESİNİ SİKİM ! 2018-05-30 10:45:15 @Antalyalı Attalos

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
atatürkün bok deliğini siken vedadda nasıl bi mide 2018-05-30 05:26:13 @Antalyalı Attalos

varmış aq? kamal gibi kart bi ibneyi sikebilmiş? atatürke siki nasıl kalkmış lan? sarışın mavi gözlü de olsa ibne sikmek tiksinç bir şey. düşünsenize atatürkün bok deliğine yarağını sokmuş.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Mr. AQ 2018-05-30 04:05:23 @Antalyalı Attalos

Y-CHP GENELBAŞKAN BAŞDANIŞMANI EKREM KEREM OKTAY AYNI ZAMANDADA SİYONİST'TİR AMA KUŞBEYİNLİ Y-CHP GÜRUHUNA AZ BİLEDİR AQ !

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajanidir 2018-05-30 01:46:24 @Antalyalı Attalos

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GENÇLİĞE HİTABE 2018-05-30 01:32:59 @Antalyalı Attalos

https://www.youtube.com/watch?v=4egrePLXWAw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vedadin bilmem ne nikli sen ya ajansin 2018-05-30 00:53:09 @Antalyalı Attalos

yada vatan haini
HACLILARIN IFTIRALARINA SARILMISIN
ATATURK VATANDIR MILLETTIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vedadın siki için karı boşayan cumhurbaşkanı 2018-05-30 00:47:58 @Antalyalı Attalos

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-29 13:15:53 @Antalyalı Attalos

Muharre Ince

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK ☪ 2018-05-29 11:46:03 @Antalyalı Attalos

.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
KAHROL SİYONİZM ! YAŞA ATATÜRK'ÇÜ DOĞU PERİNÇEK ☪ 2018-05-29 11:45:32 @Antalyalı Attalos

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Muharrem 2018-05-29 03:00:15 @Antalyalı Attalos

9 Kasım 2014 Yalova CHP merkez kongresinde kürsüye çıkan Muharrem İnce'nin kendi seçmenine ettiği beddua CHP'lileri kızdırmıştı.

"FETHULLAH GÜLEN'İN MÜTHİŞ FERYADINI HİSSETTİM"

Muharrem İnce'nin beddua taktiğini kimden aldığı katıldığı bir programda ortaya çıktı. İnce, Fethullah Gülen'în beddualarına empati duyduğunu ifade etmiş, katıldığı televizyon programında şunları söylemişti:

"Canı yanmış birinin, kendisini aldatılmış hisseden birinin müthiş bir feryadını hissettim"

İNCE, PARTİLİLERE NEDEN BEDDUA ETMİŞTİ?

Muharrem İnce'nin parti üyelerine 'Allah belanızı versin' diye beddua etmesinin sebebi, Yalova merkezde ön seçim sırasında, kendi adayı haricinde, başka rakiplerin çıkması. Gündeme damga veren bu görüntüler 9 Kasım 2014 tarihinde kayda alındı. Ancak sosyal paylaşım sitelerine yeni düştü ve bir anda CHP'nin gündemine bomba gibi oturdu.

CHP'LİLERİ FIRÇALADI, KENDİ ADAYINI SEÇTİRDİ

İşte, CHP'lileri şoke eden o sözler:

Muharrem İnce: "Siz mi partiyi yöneteceksiniz. Yazıkla

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Maranki şaşırmış 2018-05-29 02:48:22 @Antalyalı Attalos

Bu herifi sınalgıya çıkartıp siyaset konuşturanda nasıl bir kafa var acaba?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ ! www.youtube.com/watch?v=ix3dgMP6ikQ 2018-05-27 05:56:21 @Antalyalı Attalos

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
FETÖCÜ-DOLANDIRICI MARANKİ AYNI ZAMANDA AKP KIRO- 2018-05-26 11:33:35 @Antalyalı Attalos

MİLİSLERİNDENMİŞ ! DEŞİFRE OLDU ! CUMHURİYET SAVCILARI ACELE GÖREVE !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Askere dayak, polise saldırı 2018-05-26 01:32:37 @Antalyalı Attalos

SON DAKİKA! Başrolde AKP ilçe başkanı! Askere dayak, polise saldırı, karakola baskın
https://www.youtube.com/watch?v=aFPpiV9XV3c

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DEMEK NEYMİŞ ? FETÖ'CÜ İBNEMARANKİ'NİN FANTAZİSİ : 2018-05-25 22:58:30 @Antalyalı Attalos

BELGRAD ORMANLARINDA Bİ GÜZEL SİKİLİP GÖMÜLMEKMİŞ... AQ !!!!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aydin chp ye terror yakistirmasi yapiyorsun 2018-05-25 10:30:12 @Antalyalı Attalos

Muharrem Inceyi karaliyorsun sonrada utanmadan gelip chp lilerden perincek icin bagis toplamaya calisiyorsun pess yahu pess

Beğenmedim! (99)
Misafir Avatar
Doğu Perinçek seçim kampanyası bağış hesapları : 2018-05-25 03:23:19 @Antalyalı Attalos

İş Bankası IBAN: TR62 0006 4000 0014 2121 1012 38
Ziraat Bankası IBAN: TR41 0001 0007 9585 6463 1050 01

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-05-24 22:13:43 @Antalyalı Attalos

Bu ibne simdi a ka pe baskani. kacak saray sakini tayyipe telefon acar, tayyipin adamlari savciya telefon edip tehdit ederler ,bir bakarsin ibne hic yargilanmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yörük Ali 2018-05-24 19:55:18 @Antalyalı Attalos

Cepkeninin kolları
Parıldıyor pulları
Yörük de Ali geliyor
Açıl Aydın yolları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hazırlanın millet 2018-05-24 19:43:39 @Antalyalı Attalos

ülkenin silahları atatürk düşmanlarının eline verildi ise bizde onları geri almasını biliriz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hazırlanın millet 2018-05-24 19:38:29 @Antalyalı Attalos

marankiyi öven ona yardım ve yataklık edecekler silahımız var diyenler,köprüdeki askerin kafasını kesenler ayagınızı denk alın.bakalım gerçek türk vatandaşı ayaklandımı ne yapıcaksınız

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hazırlanın millet nikli+++Cev. sana cevap 2018-05-24 19:11:13 @Antalyalı Attalos

askerlerimizi linc edenler yargilanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hazırlanın millet nikli+++Cev. 2018-05-24 19:00:19 @Antalyalı Attalos

15 temmuzda senin polisin ordun nerdeydi ? köprüde vatan evlatlarini öldürenleri görmedinmi ? orasi emniyet gücleri ile doluydu nenden görmezlikden geldiler?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hazırlanın millet nikli 2018-05-24 18:53:39 @Antalyalı Attalos

milleti korkutmayami calisiyorsun ???ayiptir ayip polisimiz ordumuz var hic kimse korkmasin herkes sandiga gitsin

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hazırlanın millet 2018-05-24 18:45:18 @Antalyalı Attalos

malum parti seçimde oy çalarak işi götürmeye çalışacak.suç üstü yapılınca halkın üzerine özgür suriye ordundan paralı askerleri ve sadat militanlarını halkın üzerine saldırtabilir.15 temmuz akşamı askerin bogazını kesen militanlar halkın üzerine saldırtabilirler.bu şerefsiz silahı gömdügümüz yerden çıkarıp halkı nasıl vuracagını anlatıyor.sınırsız para karşı tarafta.bu paraya askerini kesecek militan kiralayıp halkın bogazını kesmeyi düşünüyorlar ölmemek için hazırlanın

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Anafarta 2018-05-24 18:43:53 @Antalyalı Attalos

maranki türkce bir isim mi? Müslüman görünümlü bu münafik nasil bir yaratik?
kesinlikle türke benzemiyor. Bu sahis bilsin: Anadolu Türktür ve ebediyen Türk kalacaktir. Tavsiye: Üst aklina git ve söyle.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Akit TV ye de 2018-05-24 17:32:35 @Antalyalı Attalos

sorusturma acilmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secimde kaybeden 2018-05-24 17:30:13 @Antalyalı Attalos

adam gibi tıpış tıpış gidecek devletin mali hic kimsenin ozel sirketi degil demokrasilerde secimle gelen secimle gider

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ATA SOZU DERKI 2018-05-24 16:36:08 @Antalyalı Attalos

Çok havlayan köpek ısırmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MUHARREM INCE BEY diyorki 2018-05-24 16:33:02 @Antalyalı Attalos

Erdoğana soruyorum: Cumhurbaşkanlığı bütçesinden Aralıkta 2017de 359 milyon harcanmış. Yılın diğer aylarında 30 milyon harcanırken Aralıkta niye bu kadar harcadın? Ben söyleyeyim; baktı yıl sonu geldi paralar kasada kaldı ‘bütçe seneye devretmesin dedi hepsini harcadı. İşte devlet böyle yönetiliyor. AKPye oy veren kardeşlerime soruyorum vicdanınız bunun hesabını sormayacak mı? Erdoğan, Kudüs mitingi düzenliyor. Dedik ki ‘gelin İsrailden tohum almayı bırakalım ‘hayır dediler. Filistine halen vize uygulanıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SAVCILAR LUTFEN GOREVE***+++C. 2018-05-24 16:19:25 @Antalyalı Attalos

tayyipin savcilari reislerine hakaret iceren twitlerin pesinde cok mesguller. Aldiklari maas haram zehir zikkim olsun. Onursuz ve durusu olmayan yaratiklar, ne diye savci oldunuz ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SAVCILAR LUTFEN GOREVE 2018-05-24 13:52:03 @Antalyalı Attalos

Dr. Ahmet Maranki, seçimlerde eğer başarısız olurlarsa Belgrad Ormanı'na gömdüklerini çıkararak savaşacaklarını” söyledi. BU bey Belgrad Ormanı'na gömdüklerini çıkararak savaşacaklarını soyleyip milleti tehdit etti belgrad ormani na ne gommus ortaya cikarilsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-05-24 11:58:41

kocakari ilaci yapan herif gizli örgüt kurmus. kim neleri nereye ne icin gömdükleri arastirilsin . Ama hukuk devletini de yok ettiler. Bütün hesap soracak olan devlet kurumlarini hödüklestirdiler. TSK ve ADALET bitti!

Misafir Avatar
gün ola harman ola 2018-05-24 19:42:09 @Ossmann

ülkenin silahları atatürk düşmanlarının eline verildi ise bizde onları geri almasını biliriz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Firat 2018-05-24 15:30:17 @Ossmann

Kayip denilen yubinlerce silah baspustun emri ile bu pasli kafa yobazlara dagitildi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Burhan 2018-05-24 12:05:03

Sana ve akp lilere öyle bir gomecegizki feleginiz şaşacak

Avatar
eness 2018-05-24 12:41:47

o çıkardıklarını senin götüne sokar senin yedi ced sülaleni 7 düvelde sikeriz orospunun çocuğu

Misafir Avatar
Fikrettin 2018-05-24 16:24:33 @eness

Fetöcü ibneler ne yaptiysa bu serefsizlerde aynisini yapacaklar; dis ülkelere kacmak. Bu ibneler milleti birbirine kirdirir ama kendileri siktir olup kacarlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ata 2018-05-24 12:35:47

Senin o çıkardığın ölüleri sıkım orospu cocugu

Avatar
Halis 2018-05-24 12:36:56

Senin gibi picleri prof yapan zihniyet olduğu sürece gün gelecek sizlerle topyekun biz saçamaz hiç merek etme

Misafir Avatar
Fikrettin 2018-05-24 16:21:58 @Halis

Böyle bir sey olursa bu serefsiz o.c.lari hemen türkiyeyi terkederler. ayni fetöcü ibneler gibi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Omer 2018-05-24 12:37:52

O ölüleri çıkarmadan yasalsın delikanlıysan sokağa çok bi gez bakım yüreğin varsa

Avatar