Akit TV'de Fethullah Gülen iddiası: 'İstanbul'a getiriliyor'

Akit TV'de yayınlanan 'Ters Kutuplar' isimli programda ABD'de bulunan FETÖ elebaşı Fethullah Gülen'in Türkiye'ye iade edilmek üzere gözlem altına alındığı öne sürüldü.

Akit TV'de Fethullah Gülen iddiası: 'İstanbul'a getiriliyor'

Akit TV'de yayınlanan 'Ters Kutuplar' isimli programda ABD'de bulunan FETÖ elebaşı Fethullah Gülen'in Türkiye'ye iade edilmek üzere gözlem altına alındığı öne sürüldü.

16 Şubat 2019 Cumartesi 23:57
Akit TV'de Fethullah Gülen iddiası: 'İstanbul'a getiriliyor'

Akit TV’de yayınlanan 'Ters Kutuplar' isimli programda ABD’de bulunan FETÖ elebaşı Fethullah Gülen’in Türkiye’ye iade edilmek üzere gözlem altına alındığı öne sürüldü.

Programın yorumcularından Ali Tarakçı, CHP’deki istifaların konu edildiği programda sözün kendisine geldiği sırada “Şimdi bomba bir haber vereyim” diyerek şu ifadeleri kullandı:
 
— Fethullah Gülen yakalandı, sabaha doğru İstanbul’a getiriliyor. Bomba bir haber olarak kenara yazın.

— Bilginin çok net olduğunu söyleyeyim size. Tahmin ediyorum 1-2 saat içinde gündeme düşer. Sabaha doğru Türkiye’ye getiriliyor.

Tarakçı, haberin kaynağını ise söyleyemeyeceğini belirtti.

Son Güncelleme: 17.02.2019 00:13
Anahtar Kelimeler:
FetöFetullah Gülen
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yalan dünya 2019-02-17 00:11:45

Seçimler kazanmak için yaparlar ama işin kötü tarafı karşılığında amerikaya neler verileceği....yinede biraz zor çünkü kendileri de zorda kalacaktır eğer konuşturulursa....

Misafir Avatar
DİNİNİ-İMANINI SİKTİMİNİN DEMOKRAT PARTİ TOHUMLARI 2019-02-23 22:14:28 @Yalan dünya

VATAN HAİNİ YAHUDİ-GÖTÜ YALAYICILAR !!!!!
7. KALİTE CİA-MOSSAD-MI6 AJANLARI !!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sanki kopyalari türkiyede yok! 2019-02-23 18:59:59 @Yalan dünya

türkiyede bulunan fetoşlara ne yapiliyorki?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TELE 1 TV CANLI YAYIN ! 2019-02-20 07:32:59 @Yalan dünya

https://tele1.com.tr/canli-yayin/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secim yalani 2019-02-17 22:55:02 @Yalan dünya

getirseniz ne olacak? gebersin gitsin orda,
TÜRK TOPRAKLARI KiRLENMESiN...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Keşke getirilse 2019-02-17 12:47:49 @Yalan dünya

Hakim huzuruna onunla beraber çıkacak itlerde belli onlarda fetöş isim verdikçe hakim huzuruna çıkarılacak tabi bu hakim ve savcılar düzenin uşağı olmayacak vatan perver helal süt emmiş mal varlığı kendilerini açığa çıkaran kimselerden olacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rumuz yalansaYA ibnesine 2019-02-17 10:28:37 @Yalan dünya

lan koyunmusun sen amina koydugumun ibinesi Feto götünü bile secim propagandasi yapayiler da görmeizsunmi senin duburuni sikerum la

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
rumuz yalansaYA 2019-02-17 01:21:10 @Yalan dünya

yorumun daha da yalandir ne vereceklermis amerikeya biliyorsan söyle duburunden salllama

Beğenmedim! (5)
Avatar
derman 2019-02-17 02:20:53

feto meto hepsi danışıklı dövüş reis ülkeyi batık konuma getirdikten sonra fetoya teslim edecek feto ile hep bağşlantı halinde idi bu hırsız amk ülkenin içine ettiniz

Avatar
metinn 2019-02-17 01:22:08

birgun getirilecekti zaten kimler isi bitince tesliim edilmedii kiii anlayana

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-17 00:28:40

Tarakci Efendi, Alkolün Haram oldugunu bilmiyormusun, yoksa dinsizmisin

Misafir Avatar
dinsiz 2019-02-17 10:34:23 @Dogru Söyler

öyle dinin amina sokayim yiyen yiyene göturen göturene Allahta garibi siniyormus ,kime karsi siniyorsa artik
Yücelerden yüce tanrı
Gündüzlerden gece tanrı
İsmin vardır cismin yoktur
Sen benzersin hiçe tanrı

Beğenmedim! (2)
Avatar
aliyıldız 2019-02-17 02:21:44

AKP ASLA İSTEMİYOR ki NASIL VERSİN ABD? TAKİYE yapıyor Akp RANT OY RANTI kazanacak...Akp bir tek Kıbrıstan iki Bank asya ya üç beş bin lira yatıran garibanı FETÖ cü diye getirir...Getirip ne boklar yaptıklarınımı anlatacaklar birlikte "Ne istedilerde alamadılar" ZİHNİYETLERİ Ayrımı ki?

Avatar
veli 2019-02-17 00:20:25

feto denen vatan haini bence amerikada gebrip orada kalacak vermezler papazi

Misafir Avatar
Ya konuşursa 2019-02-17 01:05:01 @veli

Fetöyü buradakiler istemez zaten, istiyormuş gibi cahil halkın gözünü boyuyorlar. Gelir ve biz ortağız her şeyi birlikte planlayıp yaptık sonra parsayı kırışamadık kavga çıktı derse ne olacak

Beğenmedim! (1)
Avatar
Alaydin 2019-02-17 01:00:38