Akit TV sunucusundan canlı yayında skandal sözler

Akit TV'de yayımlanan programda sunucu Cumhuriyet için "Demokrasi falan hikaye, savaşta sizin gibileri katletmek mübahtır" dedi.

Akit TV sunucusundan canlı yayında skandal sözler

Akit TV'de yayımlanan programda sunucu Cumhuriyet için "Demokrasi falan hikaye, savaşta sizin gibileri katletmek mübahtır" dedi.

11 Şubat 2018 Pazar 12:17
Akit TV sunucusundan canlı yayında skandal sözler
banner1

Hükümete yakın Akit TV'de yayımlanan “Gün Başlıyor” programının sunucusu Yusuf Ozan, Cumhuriyet gazetesine hakaretlerde bulunup “katliam” ile tehdit etti.

Akit TV sunucusu Yusuf Ozan, gazete manşetlerini okurken sıra Cumhuriyet'e geldiğinde, gazetenin “Afrin'de 11 şehit” manşetinin algı operasyonu olduğunu iddia ederek hakaretlerde bulundu. Daha sonra şeriatın ve idamın gelmesini dileyerek gazete çalışanlarını "Keşke şerait olsa keşke bir de idam olsa sizi sallandırsa" diye hedef alıp tehditler savurdu.

'KEŞKE TEK ADAM REJİMİ OLSA'

Akit TV sunucusu Yusuf Ozan, şunları söyledi:

“11 hoşuna gitti, 11 ile, bu sayısıyla orgazm olduğun için bunu manşete çektin. Tek adam rejimi olsaydı, ah keşke olsa... Sizi iki dakikada kapatsa, keşke bir de şeriat olsa, keşke idam olsa sizi sallandırsa, açık konuşuyorum hepiniz hainsiniz... Demokrasi kılıfının ardına saklanan sizler, bu vatanın başına belasınız. İster alının, ister yırtının, keşke bu ülkede idam olsa. Kellenin gitmesi lazım, hainsin. Demokrasi falan hikaye, savaşta sizin gibileri katletmek mübahtır. Öfkeme yenik düşüyorum, siz hakikaten namus yoksunusunuz. Sizlerin Allah belanızı versin! Kansızsınız, namussuzsunuz, şerefsizsiniz, haysiyetsizsiniz. Sizde bir dirhem din iman yok. Bir dönemin kalıntılarısınız. Bunlar kripto siyonist. Böyle bir dönemde bu ülkeye operasyon çeken haindir.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.02.2018 14:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-02-11 12:26:31

Ohaa,çüüşş lan o...çocuğu.Asıl 11 tane vatan evladını bir hiç uğruna şehit ettiren senin gibi AKP yalakalarını asmak lazım şerefsiz.

Misafir Avatar
Demo_krasi ve ABD 2018-02-12 08:39:46 @Antalyalı Attalos

CHP örnek alıyor katil amerikayı. numaradan yüzlerce insanı bir bombayla öldürüyor PARDON yanlışlık oldu diyor, ülkelere demokrasi huzur, barış, refah götüreceğiz deyip zulum ve göz yaşı birde toplu ölümleri götürüyor. chp aynen abd gibi demokrasi özgürlük insan hakları diyor ama asla dedikleri gibi değiller. bu gün pyd ABD nin emir kölesi, peki chp neden pyd nin taraftarı bir kendimize soralım.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
demokrasi hikaye_mi? 2018-02-12 08:36:57 @Antalyalı Attalos

Bu gün chp, hdpve diğer pyd, ypg ve pkk sevicileri sempatizanları, taraftarları ülkemizde DEMOKRASİ den fafdalanıp kirli emellerini dile ve eyleme döküyorlar. bu ülkesine ihanet edenlerin demokrasi gölgesi altında yaptıklarına göz mü yumulsun hala? bende vatandaş olarak demokrasi asla müsade etmez bu gün savaştığımız bir terör örgütüne taraf durmaya . düşmana arka çıkmaya asla demokrasi izin vermemeli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Antalyalı Attalos x----cevap 2018-02-12 08:26:55 @Antalyalı Attalos

Bu şehid lerimşz bir hiç uğrunamı şehid oldular diyorsun? yazıklar olsun sanada senin gibi düşünenlerede.yuuuuh olsun sizin topunuza. ulan dangalak bu vatanı böldürmemek için bu huzurun bozulmaması için şehid olanlara boşa boş yere mi verdik? tabi sizin aklınız bu kadar alır veyada sizd düşman safındansınız zırvalıyor duruyorsunuz. kahrolasıcalar sizl. zaten kahroluyorsunuz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Biz, başına taç yaptığı Cumhuriyete gönül vermiş 2018-02-11 15:36:50 @Antalyalı Attalos

onu ilelebet yaşatmaya anda içmiş Atatürk'ün askerleriyiz.. Bir ölür bin doğarız..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Elif ...hülya...sevgi...ALANYALI,LAR 2018-02-11 15:07:41 @Antalyalı Attalos

aynen..kardeş.!

Beğenmedim! (2)
Avatar
Keşke Atatürk olsa 2018-02-11 12:37:22

Bizde Diyoruzki Keşke Atatürk olsa Keşke İnönü olsa da kökünüzü kazısa yobaz itler

Misafir Avatar
YUSUF OZAN BEY YARGILANSIN RESMEN SUC ISLEDI 2018-02-11 15:16:10 @Keşke Atatürk olsa

insanı görüş ayrılığı olani asmakla hainlikle buna benzer sözlerle insanlari hedef göstermek insanlari şiddete özendirmek insanlara kin nefret tohumlari aşilamak insanlari ayriştirmak suçtur insanlari hedef göstererek sindirme susturma politikasi kabul edilemez yusuf bey bana göre suç işledi akit tv acilen kapatilsin tehlikeli bir yapiya benziyor savcilar lütfen göreve rtük göreve yusuf bey bizleri tehdit ederek bizleri susturamazsiniz

Beğenmedim! (1)
Avatar
mehmetcik 2018-02-11 12:22:11

akite yayin yasagi getirilmeli su gunlerde bile icerde millet beraberken bu beraberlikten rahtsizlar seriat gelirse kolsuz bacaksiz kalirsiniz hirsizlar

Misafir Avatar
katiliyorum 2018-02-12 08:31:27 @mehmetcik

Akit spikeri şehidlerimizin acısından konuşmuştur. bende bir vatan evladı olarak 11 şehidimiz için çoook derinden üzlüldüm tabiki kattillerinin en şiddetli şekilde cezalandırılmasını istedim. bu şehidlerimiz bizim için şehid oldular tabiki bizde gönlümüzle kalbimizle onların yanında olacağız onlara dua edeceğiz. yoksa bu isyankar manyaklar gibi şehidlerimizi unutup AKİT e mi saldıralım tıpkı düşmanlar gibi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Savcilar acilen Yusuf Ozan bey icin gerekli 2018-02-11 14:42:40 @mehmetcik

islemleri yapmali insanlari kin ve nefretle ayristiriyor asagdaki sozleri yenilir yutulur degil akit tv kapatiilmali rtuk gorevini yap
Demokrasi falan hikaye, savaşta sizin gibileri katletmek mübahtır. Öfkeme yenik düşüyorum, siz hakikaten namus yoksunusunuz. Sizlerin Allah belanızı versin! Kansızsınız, namussuzsunuz, şerefsizsiniz, haysiyetsizsiniz. Sizde bir dirhem din iman yok. Bir dönemin kalıntılarısınız. Bunlar kripto siyonist. Böyle bir dönemde bu ülkeye operasyon çeken haindir.”

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Yusuf Ozan Bey in 2018-02-11 14:38:40 @mehmetcik

11 hoşuna gitti, 11 ile, bu sayısıyla orgazm olduğun için bunu manşete çektin. diyerek sehitlerimizi orgazm ile es tutmasi akil tutulmasi gibi birsey ve cok Ahlaksizca sehitlerimize saygi lutfen insan bu kadar belden asariya konusurmu ayip ayip ve gunah

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ahmet 2018-02-11 12:45:41

Bunlar Muslumanlara kurban olsun bu yalakanın Muslumanlıkla hic bir alakası yok buna yalakalık tasması vereceksin

Misafir Avatar
ahmet,,,, çok ahmaksın 2018-02-12 08:32:32 @Ahmet

Kendi müslümanlığını sorgula önce.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Hüseyin Koç 2018-02-11 14:20:53

YUH OLSUN SOYANLARA, NEFSİNE UYANLARA. BU SAVAŞI BAŞLATAN SİZİN GİBİ KOYUN KAFALILARA YAZIKLAR OLSUN

Avatar
köylü 2018-02-11 13:15:39

şeriatçılar tamamen bunamışlar yüce ALLAH milletimize yardım etsin alevilerin demokrat kürtlerin yaşama sansları tamamen mucizeye kaldı yüce ALLAH onlara yardım etsin inşAllah cumhuriyetimiz lanetlenmiş bir cumhuriyet mi acabaki bu acıları yaşıyoruz

Avatar
Araştırın soyağacını 2018-02-11 14:09:49

İşgal yıllarında bir İngiliz veya bir Yunan veya başka birilerinin tohumudur bu bölücüler

Avatar
Yağma yok! 2018-02-11 13:04:21

Antalyalı Attalos.. Haklıya hakkını vermek gerekli, doğru söylüyorsun.