Akit TV sunucusundan şok sözler! "Erdoğan patlıcanı onların eline verdi!"

Akit TV'de Fatin Dağıstanlı'nın ve Yeni Akit Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Ali İhsan Karahasanoğlu'nun sunumuyla ekranlara gelen Manşetlerin Dili programında, tanzim satış hakkında gazetelerde çıkan haberler masaya yatırıldı.

Akit TV sunucusundan şok sözler! "Erdoğan patlıcanı onların eline verdi!"

Akit TV'de Fatin Dağıstanlı'nın ve Yeni Akit Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Ali İhsan Karahasanoğlu'nun sunumuyla ekranlara gelen Manşetlerin Dili programında, tanzim satış hakkında gazetelerde çıkan haberler masaya yatırıldı.

14 Şubat 2019 Perşembe 00:07
Akit TV sunucusundan şok sözler! "Erdoğan patlıcanı onların eline verdi!"

Dağıstanlı, Milli Gazete'nin manşetinde yer alan "Tanzim satış 2,5 ay sürecek" haberini ‘algı çalışması' olarak nitelendirdi.

Ardından Yeni Asya gazetesinin ‘Millet kuyrukta' başlıklı haberini değerlendiren Karahasanoğlu ise ‘satışlar yeni başladığı için kuyruğun normal olduğunu, 1 hafta sonra uzun kuyruklar devam ederse eleştirebileceklerini' söyledi.

'ERDOĞAN PATLICANI ONLARIN ELİNE VERDİ'

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'ın, "Gıda terörü estirenlere ders verdik" sözlerini yorumlayan sunucu Dağıstanlı, tanzim satışların ilk günü canlı yayın yaptıklarını ve tanzim satış noktalarındaki halkın "Allah devletimizden razı olsun" dediğini söyledi.

Dağıstanlı sözlerine şöyle devam etti: "Benim için bitti. Bundan sonra Fox'uymuş, Halk TV'siymiş, Ulusal Kanal'ıymış, Yeni Asya'sıymış, Milli Gazete'siymiş, diğerleriymiş ne yazıyor, vız geliyor. Onlar neden böyle yazıyor biliyor musunuz? Çünkü patlıcan ellerinde kaldı. Erdoğan patlıcanı onların eline verdi, tutuşturdu. Şimdi onlar ellerinde patlican, ne yapacağını bilmiyor. O patlıcan onlara, kaldı."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aliyılmaz 2019-02-14 00:16:52

16 yıl sonunda ABD projesi Akp Soğan-biber-patlıcan'a muhtaç etti Milleti..Hala soruyor kendi kendine "Bir kurşunun fiatını biliyormusunuz?" diye..Milletin seçtikleri kendi Akp sinden olmayınca SAYGI YOK.KAYYUM VAR...Ama Ap çıkarsa sandıktan "Millete saygı" var.Ülkeyi muhtaç ettiler bir kuru-soğana.Hala alay ediyorlar.

Misafir Avatar
ANDIMIZ MHP-HDP-AKP OYLARI İLE RED EDİLMİŞTİR !!!! 2019-02-16 18:00:02 @aliyılmaz

.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-16 02:08:05 @aliyılmaz

CAN ATAKLI'DAN ACI GEÇİRİŞLER !!!! :::))))))))))
https://www.youtube.com/watch?v=jklJG7WINO4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-16 00:05:11 @aliyılmaz

amına koduğumun akiti patlıcanı senin götüne birileri verecek sen kimin sesisin yavşak millet biber patlıcan kuyruğunda 2 saat bekliyor hoşunamı gidiyor ibne yarak kafası akit sunucusu

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2019-02-15 23:36:03 @aliyılmaz

CAN ATAKLI'DAN FECİ GEÇİRİŞLER !!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=IJ6pBTQ3XIY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-02-15 21:03:38 @aliyılmaz

30.000 ABONEYİ GEÇTİK ! ULA 300.000 YAPAK !
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arkadas sen yönetemiyorsun diyemiyenler! 2019-02-14 20:16:09 @aliyılmaz

aldigim ücret, emekli maasim az gecinemiyorum, insanca yasiyamiyorum diyemiyen bir toplum ,anca dilenciler gibi aldigi sadakanin karsiliginda diyecegi sey "Allah razi olsun" der. Gelecegine sahip cikmayanlara , ben de Allah daha beter etsin derim!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-14 11:47:30 @aliyılmaz

Erdogan patlicani senin kizina ve karina vermistir artik bu patlicanlarin tadini nasil cikartir kizin ve karin bilemem ama sanada ayirirlar herhalde bir patlican , imam bayildigina göre sen zaten zevkten bayilirsin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
@YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞ 2019-02-14 11:30:19 @aliyılmaz

Mustafa kemal paşa nın eseri yok chp de be. Atatürk yaşasa yemin ederimki bu chp kadrosunun bir tanesini bu ülkede tutmazdı. ne demek ya? Kos koca yedi düvel küffarı yeneceksin def edeceksin ülkeden ama bu zevzekler kalkıp 7 düvelin kuklası teşaronu pkk ile iş birliği yapacak öylemi?
Atatürk bu zalimlere asla müsade etmezdi. bizde etmiyoruz. chp ye oy yok.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
siyaset budur 2019-02-14 09:31:48 @aliyılmaz

Siyasetin etkin hale gelmesi, bu yolda siyasetçilerin birbiriyle yarışması ve sürekli vaatler verilmesi insanların siyasete bakış algısını etkilemiştir ve çoğu insana göre siyaset yalan ve dolandır. Verilen vaatlerin seçilen siyasetçiler tarafından yerine getirilmemesi ya da eksik bir şekilde yapılması insanların siyasetçilere olan güvenini sarsmıştır.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
siyaset nedir. 2019-02-14 09:29:06 @aliyılmaz

iyaset güncel sözlükte: Devlet işlerini düzenleme ve yürütme sanatıyla ilgili özel görüş veya anlayıştır. Arapça kökenli olan bu kavramın anlamı devlet, yönetme ve yönetim anlamlarına geliyor. Politika sözlükte: Devletin etkinliklerini amaç, yöntem ve içerik olarak düzenleme ve gerçekleştirme esasının bütünüdür. Mecaz anlamda ise: Bir hedefe varmak için karşısındakilerin duygularını okşama, zayıf noktalarından veya aralarındaki uyuşmazlıklardan yararlanma ve bu yollarla işini yürütmek anlamına gelir.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
terakki 2019-02-14 09:07:28 @aliyılmaz

Elimize verdiyse bizde onu sokacak yeri iyi biliriz dazlak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siyasetci MUHALEFETE sesleniyor 2019-02-14 08:33:37 @aliyılmaz

Nedn komikmi bu? Erdoğan patlıcanı onların elin verdi. hiçde komik değil. Meral Akşenerin en yakın adamı meral hanıma diyorki "efendim elbisenizin rengi PATLICAN" . adam Akşenere patlıcan sana yakışır demek istiyor ama kadın ya cahil anlamıyor yada hoşuna gidiyorki cevaplıyor ve her zaman giyeceğini söylüyor. bu muhalefet siyaset hastalığında . ağır vaka içindeler.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Gereksiz 2019-02-14 00:22:04

Memleketin 95 yıllık sanayi birikimini satan cumhur iktidarı, şimdi enflasyonla mücadeleyi tanzim satış açmakta gidereceklerini zannediyorlar. Yakında gıda davaya deterjan da enflasyonla mücadele için market işine girerlerse şaşmayın.

Avatar
“UCUZ MAZOT UCUZ BENZİNİ ÇOK ÖZLEDİK” 2019-02-14 00:24:49

Benzin fiyatlarının yüksekliğine dikkat çeken MHP miletvekili Enginyurt, şu ifadeleri kullandı:

“Hazır Tanzim satış işine el atmış iken, bir de AKARYAKIT TANZİM SATIŞ istasyonları da kursak diyorum.

Ne güzel olur; ucuz mazot, ucuz benzini çok özledik.”

Avatar
YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA 2019-02-14 01:12:35

Halk kendisine verilen 3 kuruşluk yardımı kar zannediyor.Oylarını satıyor oy demek namustur,şereftir satılmaz.O patlıcanıda senin eline değilde başka bir yerine vermek lazım terbiyesiz küstah

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-14 00:45:57

ERDO da patlicani bir yerden eline almistir, kim Verdi acaba

Avatar
veli 2019-02-14 00:23:33

hakikate cok cahilsin ve cok komiksin varsayalimki dedigin gibi beki bu uslub neyin nesi utanmiyorsun yasindan basindan onuda birak Allahtan kork be

Avatar
Güneş 2019-02-14 00:26:19

Türk Telekom'u, Tekel'i, Petkim'i, Tüpraş'ı “babalar gibi” yok pahasına sat. Yokluktan domates, biber patlıcan satmak için tanzim satış yerleri aç. Sonra da “başarı hikayesi” diye millete masal anlat!
Maksat vatandaşın ülke ekonomisini bu hale getirenleri suçlamak yerine pazarcıların, marketlerin çakallık yaptığına inanması… Nitekim suçlayacak dış mihrak kalmadı!Anlayın artık, bırakın masalları, pembe tabloları , algı operasyonlarını bırakın artık. Asgari ücret eridi, maaşlar eridi, bizi açlıkla imtihan etmeyin. Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak. Elbette bu ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları sandığa yansıyacak. Her ne kadar masallar, pembe tablolar ve algı operasyonları bir yere kadar. İNSAF YAHU.Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak

Avatar
Terakki 2019-02-14 01:47:19

Elimize verdiyse bizde onu sokacak yeri iyi biliriz dazlak