Flaş Haber
Kapat

Akit yazarından küstah tehdit!

Akit gazetesi yazarı Mehtap Yılmaz haddini aştı. "Kılıçdaroğlu'nu kulağından tuttuğunuz gibi içeri atın" başlıklı yazısıyla, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef aldı.

Akit yazarından küstah tehdit!

Akit gazetesi yazarı Mehtap Yılmaz haddini aştı. "Kılıçdaroğlu'nu kulağından tuttuğunuz gibi içeri atın" başlıklı yazısıyla, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef aldı.

07 Ağustos 2017 Pazartesi 14:12
14278 Okunma
Akit yazarından küstah tehdit!

Akit gazetesinin yazarı Mehtap Yılmaz, “Kulağından tuttuğunuz gibi atın içeri Kılıçdaroğlu’nu!” başlıklı yazısıyla CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nu tehdit etti.

“CHP’nin başına uluslararası bir proje aparatı olarak konulduğunu biliyor. Ülkesine iftira ederek AB’nin Ortadoğu amaçlarına hizmet ediyor.” diye yazan Mehtap Yılmaz, “Bu saatten sonra Proje Kemal’i ancak cezaevi paklar!” ifadelerini kullanarak Kılıçdaroğlu’nu şöyle tehdit etti:

“Bence uzatmanın alemi yok... Bu adam apaçık suç işliyor! Darbeci terör örgütlerine açık destek veriyor. 

E madem öyle... Madem durduk yerde tüm bunları yapıyor. Madem turizm sektörünü sırtından hançerliyor. Madem dünyayı Türkiye’ye karşı kin ve düşmanlığa tahrik ediyor.

Kulağından tuttuğunuz gibi atın içeri bu herifi olsun bitsin!”


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.08.2017 14:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
dragon 2017-08-07 15:13:16

Böyle sümüklüleri maatap olarak alınmaz anca yalalalık yaparlar zannediyoki yalakalık yapatıgı kişi ölene kadar kalacak

Misafir Avatar
poğ an , doğan ne şeysen 2017-08-07 16:01:54 @dragon

ve diğerleri hepinize bir örnek vermiştim köpekleri boğuşturan çocuk hikayesini. sizi boğuşturuyorlar, salıyorlar ortaya ama siz hep birbirinizi yiyorsunuz. sizin sahiplerinizde sizin sırtınızdan nemalanıyor , ülkemize zarara veriyorlar. insan olduğunuzu hatırlayın. köpek lik yapmayın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kılıçdaroğlunu Seviyoruz. 2017-08-07 15:15:20

Tipe bak hizaya gel.bu densiz yüzsüz böyle diyorsa tam tersi kımetli bir insandır Kılıçdaroğlu.

Avatar
turk 2017-08-07 15:03:32

rujun ham madesi domuz yagidir nede musluman ha ama kendisi tam bir fetocuydu simdi kendini saglama almanin pesinde son kalanlar birbirlerini koluyor yoksa herkes birbirini satar

Avatar
er 2017-08-07 16:04:31

asil suclu senin gibiler iceri atilmali fetöyle ortaklik yapan sizsiniz bu ne piskinlik kalkip chp ye camur atiyorsunuz .ortak suclarinizdan dolayi fetöcülerle senin gibiler cezasini cekmeli .Yavuz hirsiz evsahibini bastirir misali .

Avatar
Miko 2017-08-07 18:49:10

Hem suçlu hem güçlü gördüm ama böyle terbiyesiz tetikçi ak it görmedim bu hangi dinden müslüman edepli olur.

Avatar
vicdan 2017-08-07 14:53:37

tipe bak yahu sanki pavyondan cikmis biri dudaginda ruj bak hele

Misafir Avatar
NESİNİ? 2017-08-07 15:59:54 @vicdan

kılıçdaroğlu dediğin avrupanın ofisi olan bir chp nin başına getirilmiş biri. lider değil, genel başkan değil oraya zorla emirvaki oturulmuş biri. ve ülkeye zarar verecek her yolu deniyor. bu adamın nesini tutuyorsunuz, nesini seviyorsunuz? ben söyleyeyim, ya sizde onun gibi birilerinin emirlerindesiniz veya aklını yitirmiş şakın ördek gibi tilkinin kucağına koşar gibi ajanların ateşine koşuyorsunuz. zavallılar sizi.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
edep yahu 2017-08-07 15:45:49 @vicdan

geri zekalı rujun pek şık olmuş. sistem den kıl olmak neyin nesidir. abdestinimi alman engelleniyor. namaz kılıyonda o mu engelleniyor. ezan okunmuyormu. okunuyorda kulaklarınmı sağır. yorumcular ( lütfen) medeni yorumlar yazalım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
kahya 2017-08-07 15:19:34

bu orr.....katarlara yada zencilere vermek lazım
tipe baksana kerhane karısına benziyor o........

Avatar