banner87

AKP: 'Bundan sonra Cumartesi Anneleri'nin eylemine izin yok'

AKP Sözcüsü Ömer Çelik, İstiklal Caddesi'nde Cumartesi Anneleri'ne eylem izni verilmeyeceğini belirterek,  "İstiklal Caddesi gibi yerlerde eylemlere asla müsaade edilmeyecek. Eylemi AK Parti bile düzenliyor olsa müsaade edilmeyecek" dedi.

AKP: 'Bundan sonra Cumartesi Anneleri'nin eylemine izin yok'

AKP Sözcüsü Ömer Çelik, İstiklal Caddesi'nde Cumartesi Anneleri'ne eylem izni verilmeyeceğini belirterek,  "İstiklal Caddesi gibi yerlerde eylemlere asla müsaade edilmeyecek. Eylemi AK Parti bile düzenliyor olsa müsaade edilmeyecek" dedi.

29 Ağustos 2018 Çarşamba 20:09
AKP: 'Bundan sonra Cumartesi Anneleri'nin eylemine izin yok'

AKP Sözcüsü Ömer Çelik, İstiklal Caddesi'nde Cumartesi Anneleri'ne eylem izni verilmeyeceğini belirterek,  "İstiklal Caddesi gibi yerlerde eylemlere asla müsaade edilmeyecek. Eylemi AK Parti bile düzenliyor olsa müsaade edilmeyecek" dedi.

Merkez Yürütme Kurulu toplantısının ardından açıklamalarda bulunana Çelik, anneliğin siyasi ve ideolojik bir yanı olmadığını belirterek, "Anneliğin siyaseti ve ideolojisi yoktur. Gelişmeler sonrası bu önlemleri almak zorunlu olmuştur. Bu annelere karşı bir tutum değildir, İçişleri Bakanı'mız bunu açıkça söyledi. Terör gruplarının bu alanı açıkça istismar etmesi ile ilgilidir. Bu siyasi istismar partisi provakatif olaylar sergileme çabasındadır" şeklinde konuştu.

Çelik konuya ilişkin olarak şunları söyledi:

Provakatif olaylar olmasına müsaade edilmeyecektir. Anneler ve evlatları ile ilgili derdi olana kapımız açıktır. İstiklal Caddesi gibi yerlerde eylemlere asla müsaade edilmeyecek. Eylemi AK Parti bile düzenliyor olsa müsaade edilmeyecek. Valilik nereyi gösterirse orada yapılabilir. Evlat acısı yaşayan annelere saygılarımızı sunuyoruz. Bu tavrın annelere gibi gösterilmesini kabul etmiyoruz."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
########################## 2018-08-29 21:03:47

Korku bacayi sardi!!! Millet ekonomik sikintidan sokaga cikmasin diye simdiden tedbir aliyorlar.. Serefsizler annelerin eylemine son vermek istiyorsaniz kayip olanlarin akibetini aciga cikarin, o annelerde yüregine tas basar , en azindan huzura kavusurlar! tayyip nasil biloyu almasinlar diye yaninda dolastirdi evine yaklasan olunca vur emri cikartti. Kendisininki evlat ise o kaybolanlarda ana kuzulariydi!

Avatar
b 2018-08-29 21:39:10

Hakkınızı aramayın. Kimseye yardım etmeyin. Doğruları söylemeyin. Asla helal para kazanmayın. Göt kılı olun. Etliye sütlüye karışmayın. MüslümanMIŞ gibi görünün. Türban takın kıçınızı açın. Eğitime önem vermeyin. Hakkını arayanın kıçını tekmeleyin. Bunlari yaparsanız Türkiye de güzel bir yaşam sizi bekliyor. Heralde zor olmasa gerek asrın lideri bunlari kirli kanınıza zerk etmiş.

Avatar
Tayyipsever 2018-08-29 20:46:09

Tayyibe gurban olam isterse ölürem

Misafir Avatar
polis 2018-08-30 09:04:34 @Tayyipsever

cumhurbaşkanının ismini yorumlarda kullanırsanız yasal işlem başlatıcaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Tayyipsever x 2018-08-29 23:15:06 @Tayyipsever

ölmeden önce neyin varsa, ye ic kimseye miras birakma!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
İMAM 2018-08-29 21:10:25 @Tayyipsever

tayyipsever kardeş sen baskıları seviyon herhal

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Tayyipsever x 2018-08-29 20:59:22 @Tayyipsever

Bu pahalilikda sana helva yapanda olmaz aklini basina topla ! tayyip sensiz ne yapar! yasin daha 72 güzel günler seni bekliyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
D 2018-08-29 22:25:53

Yasaklar yasaklar .geçmişimiz bizi Hiiiç bırakmıyor . Dünden şikayet edenlere müjdeler olsun . Diyecek kelime bulamıyoruz .Kocaman bir ayıp. Sizdende bu beklenirdi zaten .

Avatar
Müslüman 2018-08-29 21:40:57

Ateist haklı Allah'u Teala bize Kur'an da ne emrediyor bunlar ne yapıyor? Maalesef çok yazık!.........Nisa Suresi/ 36:
Allah'a ibadet edin ve o'na hiçbir şeyi ortak koşmayın Anne-babaya, akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya, uzak komşuya, yakın arkadaşa, yolcuya, ellerinizin altında bulunanlara iyi davranın; Allah kendini beğenen ve daima böbürlenip duran kimseyi sevmez

Avatar