banner87

AKP'de Abdullah Gül krizi... Partide hareketlilik

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ’ın 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül hakkındaki “hain” sözleri parti içinde tartışmaya neden oldu.

AKP'de Abdullah Gül krizi... Partide hareketlilik

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ’ın 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül hakkındaki “hain” sözleri parti içinde tartışmaya neden oldu.

23 Ağustos 2018 Perşembe 10:21
AKP'de Abdullah Gül krizi... Partide hareketlilik

Dağ’ın sözlerinin ardından parti içinde de bir hareketlenmenin yaşandığı, Dağ’a yönelik tepkilerin yükselmeye başladığı belirtiliyor.

Cumhuriyet'ten Sinan Tartanoğlu'nun haberine göre, Dağ’ın, sözlerini düzeltecek yeni bir açıklama yapması veya gereğinin yapılmasının dile getirildiği aktarılıyor. Bazı MYK üyelerinin, Dağ’ın açıklamasına ilişkin rahatsızlıklarını bizzat Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a da ilettikleri belirtiliyor.

Oluşan rahatsızlık üzerine bir yandan Erdoğan’ın Dağ ile görüştüğü, diğer yandan da AKP Sözcüsü Ömer Çelik’in Dağ’ın sözleri ile ilgili “Arkadaşımızın bu ifadesi eleştiri sınırını aşan, aşırı, tasvip etmediğimiz bir ifade olmuştur. Doğru bulmadığımız bir ifade ortaya çıkmıştır” açıklamasını yaptığı belirtiliyor.

DAĞ NE DEMİŞTİ?

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ, 19 Ağustos’ta partisinin İzmir il başkanlığındaki bayramlaşma programında, 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’e ilişkin, “Bu harekete ihanet edenlerden birisidir. Son aday olacağı güne kadar parti kurucusudur, büyüğümüzdür diye sesimiz çıkmadı ama Erdoğan karşısına aday çıkmayı düşünecek birisi haindir” demişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
murat.köse 2018-08-23 11:54:50

tayip.anahı.bacıhı.isrerse.verecek.misin.şerefsiz.

Avatar
murat.köse 2018-08-23 11:56:42

tayip.sever.şerefsiz.Allahı.unutmusun.tayip.diyorsun.

Avatar
Tayyipsever 2018-08-23 12:22:09

Tayyipsever denen putperest! Tam bir gerçek müslümansın devam et!!! aq arap beyinlileri!!!

Avatar
Ah Vatan 2018-08-23 13:31:38

AKP ve Abdullah Gül topu vatan hainidir. Çalışan işleyen bu ülkeye katma değer üreten tüm madenlerimiz Fabrikalarımız yabancılara peşkeş çekilmiştir. AKP nin çıkardığı Gülden önce Cumhur başkanımız olan Ahmet Necdet Sezer’in onaylamadığı Petrol yasası , maden yasasında yabancılar ülkede maden petrol çıkardığında çıkardığı ürünün yüzde 98 i kendi götürecek yüzde 2 si TC ye vergi olarak ödeyecek. Bu yasayı Ahmet Necdet Sezer İmzalamadı. Abdullah Gül Cumhur başkanı olur olmaz imzalamıştır. Böyle bir yasa dünyanın hiçbir devletinde yoktur. Bu yasa yı çıkarmak Ülkeyi satmakla eş değerdir. Bu yasa diğer ülkelerde yüzde 51 i geçmiyor.

Avatar
Tayyipsever 2018-08-23 10:38:30

Tayyibe gurban olam isterse ölürem. Para pula resmini basıp heykelini heryere dikeceğiz.müceddid reiz.bilge reiz.ulu reiz.

Misafir Avatar
@Tayyipsever x 2018-08-23 16:25:31 @Tayyipsever

Sen cok uyanik provokatörsün!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tarkan 2018-08-23 11:01:26 @Tayyipsever

para pul oldu tuvalet kadigi niyetine kicini silersin onada bok yakisir zaten

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tayyipsever 2018-08-23 14:58:38

daha rüstüne ermeden Tayyip i leblebisiymiy, hani evli oldugu halde Tayyip isterse onun zevcesi olurun diyen yazar varya, iste bu Tayyipsever o yazarin kocasi herhalde

Avatar
Metin Akyol 2018-08-24 08:16:30

Abdullah Gül, aslında AKP nin kurucu üyesi olduğu gibi, AKP de DENGE dir. Görüyoruz ki R.Tayyip Erdoğan Türkiye'yi her şeyi ben bilirim mantığı ile tek başına aldığı kararlarla yönetmeye kalktığı için bu ülke bu hale geldi. Bu Sadece ve sadece RTE nin kim olursa olsun partideki herkes beni övsün beni düşünsün , bana methiyeler söylesin bana itaat etsin Mantığı ile kendisi tarafın dan seçilen ve atananların geçmişte partide görev yapanlara böyle saldırması normal değildir. Partide Demokrasi olsa idi halkın seçtiği .yani parti içi seçimlerle görev alanlar olsa idi ne Ekonomi çökerdi, Ne Türkiye batardı.