AKP'de erime sürüyor! Millet İttifakı yükselişte

Piar Araştırma şirketi 24 Haziran erken seçimi için son anket sonuçlarını yayınladı. Araştırmaya göre, HDP barajı aşıyor. Millet ittifakının oy oranı ise Cumhur ittifakından yüzde 1 oranında daha fazla

AKP'de erime sürüyor! Millet İttifakı yükselişte

Piar Araştırma şirketi 24 Haziran erken seçimi için son anket sonuçlarını yayınladı. Araştırmaya göre, HDP barajı aşıyor. Millet ittifakının oy oranı ise Cumhur ittifakından yüzde 1 oranında daha fazla

08 Haziran 2018 Cuma 21:34
AKP'de erime sürüyor! Millet İttifakı yükselişte

Piar Araştırma Şirketi'nin anketine göre bu pazar günü seçim yapılsa, AKP yüzde 34.8, MHP yüzde 7.3, CHP yüzde 23.4, İyi Parti yüzde 17.2, HDP yüzde 14.1, ve SP ise yüzde 2.5 oranında görülüyor.

Karasız seçmenlerin de dağıtılmış olduğu bu sonuçlara göre HDP de yüzde 10’luk seçim barajının üstünde yer alıyor.


Ankete göre CHP, İYİ Parti ve SP'nin oluşturduğu Millet İttifakı, AKP, MHP ve BBP'nin oluşturduğu Cumhur İttifakı'nı 1 puanla geçtiği gözüküyor. Millet İttifakı, 43,1 oranını yakalarken Cumhur İttifakı'nın oy oranı ise 42,1. Herhangi bir ittifaka katılmayan HDP'nin oy oranı ise 14,1.

Ankete göre Cumhurbaşkanı seçiminde Cumhurbaşkanı Erdoğan ilk kez yüzde 40'ın altında görünüyor. İlk turda yüzde 50+1’i bulamayan Erdoğan’ın ikinci turdaki rakibiyse yüzde 26'ile Muharrem İnce oluyor. Ankete göre cumhurbaşkanı seçiminde Erdoğan’a yüzde 39.7, Muharrem İnce’ye yüzde 26, Meral Akşener’e yüzde 21.2, Selahattin Demirtaş’a yüzde 11.1, Temel Karamollaoğlu’na yüzde 1.8, Doğu Perinçek’e de yüzde 0.5 oranında destek çıktı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.06.2018 23:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yılmaz 2018-06-08 23:13:25

AKP demek ikiyüzlüllük-yalancılık-dini kullanıp takiyecilik yapmak-alınterlerini çalmak-100 km lik demşir yolu bile yapmamak ABD Rusya Avrupa kıç yalayıcılığ yapmak ama halka dönüp "Dünyaya kafa tutuyoruz" diye sahtekarca yalan söylemektir..Akp gelmiş geçmiş en kötü kirli pis partidir..Allah kurtarsınn Türk halkını..Amin..

Avatar
Millet ittifakı 2018-06-08 22:42:04

Bu küfürleriniz bile bitmişliğinizi tükenmişliğinizi gösteriyor. Hazımsızlık başka birşey. Yeter tamam.

Misafir Avatar
. 2018-06-09 05:31:48 @Millet ittifakı

Bingöl'lülere "Diyarbakır" diye seslenen Recep Tayyip Erdoğan'a Cem Yılmaz'ın yorumu.
https://www.youtube.com/watch?v=1QGdB6SrVUA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Çağla 2018-06-09 03:24:03 @Millet ittifakı

Cumhurbaşkanı Muharrem İnce. Bu iş T A M A M

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM 2018-06-09 03:07:05 @Millet ittifakı

Hey maşAllah memleketime bak be bu iş Allahın izniyle TAMAM

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
buket 2018-06-09 03:06:20 @Millet ittifakı

muharrem ince seni izlemediğim gün uyuyamıyorum . şahanesin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Özü,sözü bir Muharrem İnce. 2018-06-09 03:04:31 @Millet ittifakı

Güzel günler göreceğiz çocuklar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sayın MUHARREM iNCE , 2018-06-09 03:03:19 @Millet ittifakı

TÜRK milletine ALLAHIN bir lutfudur,selam olsun...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HEPIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-06-09 03:02:22 @Millet ittifakı

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-09 03:00:03 @Millet ittifakı

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-09 02:59:27 @Millet ittifakı

https://odatv.com/akp-mitingleri-bildiginiz-gibi-03061821.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-06-09 02:58:47 @Millet ittifakı

https://odatv.com/basbakan-yildirim-bos-meydana-konustu-31051823.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
YİĞİDİM MUHARREM INCE. 2018-06-09 02:58:07 @Millet ittifakı

Muharrem İnce Kadıköy Gece Mitingi - 9 Haziran 2018
https://www.youtube.com/watch?v=BOwlH9p1DKc

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
siktir ibine 2018-06-09 02:17:37 @Millet ittifakı

Seçimlerde partiniz yarağın kafasını alacak sen hala bitmişliğiniz diyorsun

Beğenmedim! (4)
Avatar
ahmet 2018-06-08 21:58:28

Şu mubarek günde ne kadar pis ağzın var. Allah tan kork. insanlığın dan utan.

Avatar
toprak 2018-06-08 23:39:03

gazete editörü arkadaşım şu küfürlü yorumları neden yayınlıyorsunuz

Avatar
erow 2018-06-09 00:19:26

akape diye bir şey yok o kadar bile oy alamaz bunlar göt korkusundalar sağdakinin surata bak göçmüş artık korku salmış bitti bunlar bitti ama seçim hilesi yapacak olanın anasını skcz bu sefer yoksa ö.seçece

Avatar
ÜLKÜCÜ 2018-06-09 02:18:51

Biz Bozkurtlar hiç bir zaman Akkurt olmayacağız ve oyumuz MHP ye, Cumhurbaşkanı adayımız Sn Meral Akşener Bacımız .

Avatar
COK ÖNEMLi 2018-06-08 21:47:35

Cok önemli ve cok önemli. Halk tv'nin internet yayinlari yurtdisinda durdruldu. Lütfen bunu yayin veya Yurt Gazetesi yetkilileri deneyip bu aksamki Halk Arenasina ilete bilirler. Cünkü bu aksam Hal TV de Halk Arenasini izlemek istiyorduk. TV'de ise birkac gündü sinyali arasira kesiliyor. Lütfen ilginelenilsin!

Misafir Avatar
KUFREDEN TROL VATAN PARTILI 2018-06-09 03:11:23 @COK ÖNEMLi

AYDIN IN TA KENDISI ADAMIN AGZI BOZUK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kim siker halk tvyi 2018-06-08 21:48:25 @COK ÖNEMLi

yarrak yarrak konuşuyorlar bütün gün

Beğenmedim! (7)
Avatar
yalanınızı sikeyim 2018-06-08 21:44:55

Aşağılık adi götverenler

Misafir Avatar
AYDIN KAC NIKLE SAYFAYI ISGAL 2018-06-09 12:46:05 @yalanınızı sikeyim

edip millett e kufur ediyorsun hemde agza alinmiycak kufurler

Beğenmedim! (0)