AKP'de Özhaseki depremi

Deniz Zeyrek, "İşin Aslı, Haseki Tarzı sloganı da sanki eski başkan Melih Gökçek için üretilmiş" dedi.

AKP'de Özhaseki depremi

Deniz Zeyrek, "İşin Aslı, Haseki Tarzı sloganı da sanki eski başkan Melih Gökçek için üretilmiş" dedi.

04 Şubat 2019 Pazartesi 08:19
AKP'de Özhaseki depremi

Deniz Zeyrek, "Öz'ünü Kayseri'de mi bıraktı?" başlığıyla yayımlanan yazısında hafta sonu Ankara sokaklarında dolaştığını ve seçim çalışmalarının nabzını tutmaya çalıştığını söyledi.

"Önceki hafta Tiryaki'nin boy gösterdiği afişlerde artık Özhaseki var. Kızılay'da Karanfil Sokak'taki büyük Mansur Yavaş posterini saymazsak, neredeyse Ankara'da tek aday kendisiymiş hissi yaratan bir afişleme yapılmış" diyen Zeyrek, "Gerçi afişlerde fotoğrafı olmasa, kimden bahsedildiğini anlamak da zor olabilir. Çünkü soyadı Özhaseki olmasına karşın O 'Haseki'yi tercih etmiş" ifadesini kullandı.

Zeyrek şöyle devam etti: 

'Haseki Başkan', 'Haseki tarzı'… Bir başkan adayı neden kendi soyadını tam kullanmaz ki? Büyük ihtimalle reklamcısı Faruk Acar'ın fikridir. İki nedeni olabilir. Birincisi Haseki'nin sözcük anlamlarından birinin "bir görevde uzun süre kalan kimse" olması. Böylece Kayseri Belediye Başkanlığı ile Çevre ve Şehircilik Bakanlığı görevine ve deneyimine gönderme yapılıyor olabilir. Ancak, tercih sözcük anlamı üzerinden yapılmışsa kendilerine hatırlatmak gerekir ki ekran başına kilitlenip yıllarca "Muhteşem Yüzyıl" dizisini izleyen halkımız Haseki'den başka şey anlayabilir.

İkinci ihtimal Haseki'nin Özhaseki'den daha kolay akılda tutulması olabilir. Afişlerdeki gariplik isimle de sınırlı değil. Hadi, "destanın eskisi yenisi mi olur" demeden "Haseki Başkan, Yeni Destan" sloganını bir kenara bırakalım. "Mazimiz Hizmet, Azmimiz Millet" sloganındaki sıkıntılı tarafı fark etmemişler mi? FETÖ'nün uzun süre kendini "Hizmet" diye tanımladığını bilmiyor olabilir mi Sayın Acar

Bu sloganı CHP'li bir başkan adayı kullansa "CHP adayından FETÖ itirafı gibi slogan", "subliminal mesaj" derler miydi, demezler miydi? Dürüstçe cevap verin. "İşin Aslı, Haseki Tarzı" sloganı da sanki eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek için üretilmiş. Biliyorsunuz, Özhaseki, Gökçek konusunda konuşurken "Tarzı benim tarzım değil" ifadesini kullanmıştı.

Büyük ihtimalle bu afişlerle Ankaralı seçmenlere, "Beni değerlendirirken Gökçek'in tarzını bir kenara bırakın, işin aslı benim tarzım" demek istiyor. Bütün bu tercihlerin nedenini Özhaseki'den öğrenmek isterdim. Ancak yoğunluğundan olsa gerek, ulaşamadım. Ben de ulaşabildiğim AK Partili yetkililere sordum. Gördüm ki onların da pek içine sinmemiş bu sloganlar. 

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaslar 2019-02-04 09:10:25

İyi parti ötesi yok

Misafir Avatar
Özhaseki'nin slogani 2019-02-04 12:39:57 @Vatandaslar

Mazimiz rezalet, gelecegimiz hezimet

Beğenmedim! (0)
Avatar
işte iskenderunakp belediyesinin mazisi 2019-02-04 09:31:14

İSKENDERUN Akçay 342 nolu sanayi imarı olmayan önlem alınacak bölge kapsamında parsel üzerine fetö sempatizanlarının açtığı burçak söve fabrikası uydudan girin görün 341 nolu parsele girmiş,17 nolu parsele girmiş+milli emlak-dsi- arazisine girmiş ve Abdullah SAĞIROĞLU (kardeşleri Yusuf sağır,Mehmet sağır )adında bir sempatizanın sağıroğlu mermer üretim atölyesinin bulunduğu-soner boz( babası Mehmet boz )burçak söve fabrikasının olduğu İSKENDERUN Akçay 342 nolu parsel olduğu yer sanayi imarsız yarısı hazine arazisi kimyasal atıklar dereye atılıyor hiçbir önlem yok siğortasız işçi çalıştırılıyor ve bunu akp liderinden saklıyorlar.duysa derhal işlem başlatır.belediye seçimlerinde işi bitti artık bu hırsız ların.belediye meclis üyesi Erdal bönceoğlu ile beraber bu sahışlar araştırın arşivlerden çıkar. 17 temmuzdan sonra 1 ay kıbrısa kaçıp sonra geri döndüler neden buraya çalışma ruhsatı elektrik su verdiler.neden bu ülkede İskenderun belediye bşk.nı Seyfi dingilde hesap verecek .

Misafir Avatar
BARLAS 2019-02-04 13:18:57 @işte iskenderunakp belediyesinin mazisi

BELES VE UCUZ TAS KOMURU DAGITMAKTAN ISKENDERUNUN ICINE SICTILAR. AKSAM OLDUMU GUZELIM SEHIR BANGLADESTEKI KENAR MAHALEYE DONUYOR. ULAN DINGIL VE AKP EKIBI ALLAH SIZI BILDIGI GIBI YAPSIN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cenderedeki akp.yi başımızdan atalım.. 2019-02-04 09:40:00 @işte iskenderunakp belediyesinin mazisi

akp ve mhp.ve bbp.ye oy vermeyeceğiz..bizim oylarımız torbalar karşılğında verilmez..insanlık ve dürüstlük ve adalet ve gerçekler karşılığında verilir.
oylarımız satılık değildir..
hele hele akp.ye hiç mi hiç oy verilmez..ülkeyi soğana sarımsağa bibere teslim etti..ve muhtaç etti..
sakın kapımıza gelme akp.liler kapıyı yüzünüze kapatırız..
milletin anasını ağlatan akp.ye ve haram yedirttiğine oy verilmez.
ayrıca haklarımız haram olsun..mariam.size oy versin..
22 yaşındaki bir kızdan umut bekleyen akpeye oy verilmez.
zalimlere oy verilmez..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-04 13:41:35

Mazin Fetö ve Kayseri deki soygunlar, azmin ise Fetö ve Ankarayi soymak

Avatar
akp mazisi 2019-02-04 09:31:53

bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akpve chp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:Soner boz,Mehmet boz,Erdal bönceoğlu,Abdullah sağıroğlu mermer atölyesi sahibi.beyazıt bestami bilgili akp İskenderun ilçe başkanı hala elleri kolları serbest geziyorlar.erdal bönceoğlunun bir akrabası eski hava assubayı incirlik adana fetöden tutuklandı.bönceoğlu himmet vererek çocuklarını gülen kollejinde okuttu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gizleme akp.

Avatar
zeydi 2019-02-04 11:31:20

KİM KİME ÇAMUR ATIYOR ACABA NE MUTLU TÜRKÜM DEMEK YASAKLANMIŞ ÜLKEDE YAŞIYORUZ.

Avatar
Serkan İyi̇ Parti̇ 2019-02-04 12:09:00

maziniz karanlık
azminiz soygun
akp bir suç örgütüdür

Avatar
Gereksiz 2019-02-04 14:02:35

Yolun sonu gözüktü. Dune kadar feto ile ortaktınız. Beraber iş tutunuz ve nemalandınız.

Avatar
ankara 2019-02-04 09:15:03

Bu chp varya resmen REZİLLİĞİ oynuyor be kardeşim. çamur atmaktan hoşlanıyorlar. ama çamur atmasını bile bilmiyorlar çamuru kendi yüzleine çarpıyor kap kara çamurlu kirli suratlaını halk gayet NET görüyor. bu chp de iş yapan yokmu Allah aşkına. bunların işi gücü çamur atmak, iftira ve karalama kampanyası yürütmek. bunları bu halk hiç hak etmiyor.