banner87

AKP'den bir garip dolar kuru hesabı...

AKP Grup Başkanı Naci Bostancı, doların bugünkü TL olarak karşılığının en fazla 4 lira olduğunu savundu.

AKP'den bir garip dolar kuru hesabı...

AKP Grup Başkanı Naci Bostancı, doların bugünkü TL olarak karşılığının en fazla 4 lira olduğunu savundu.

14 Ağustos 2018 Salı 01:31
AKP'den bir garip dolar kuru hesabı...

AKP'nin 17. kuruluş yılı dolayısıyla AKP Amasya İl Başkanlığı tarafından düzenlen programda konuşan Bostancı, "Türkiye'nin ekonomik gerçekliğine bakarsak, doların bugünkü TL olarak karşılığı 3.8, 3.9 liradır en fazla 4 liradır" dedi.

"TERBİYE EDEMEZSİNİZ"

Bostancı, finansal araçlarla Türk milletinin dize getiremeyeceğini belirterek, şunları ifade etti:

"Türkiye'nin ekonomik gerçekliğine bakarsak, doların bugünkü TL olarak karşılığı 3.8, 3.9 liradır en fazla 4 liradır. Yani bir ülkenin ticari hacmini, gayri safi milli hasılasını hesaba kattığınızda onun dış ödemelerde bir denge olarak kullandığı bu rezerv paranın TL olarak karşılığı 3.8, 3.9'dur, en fazla 4 liradır. Şunu unutmayalım finansal araçlarla Türkiye gibi ülkeleri terbiye etmek, terbiye etmek için bir rezerv parayı belli bir noktada tutmak mümkün değildir. Eğer bir ülkenin üretim kapasitesi varsa, bir ülkenin dünya ticaretinden aldığı anlamlı bir pay varsa, bir ülkeni belli bir gelişmişlik düzeyi varsa, o ülkeyi siz bir takım finansal işlemlerle terbiye edemezsiniz."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-08-14 02:12:17

VAllahi yoruma gerek yok Onlar ne diyorsa kanmayacagızda Söyle demek gerekiyor yahu olurda bu kadarı olmazı pes kardeşim pes

Misafir Avatar
ekonomi MİLLİ 2018-08-14 08:45:56 @D

Adi şerefsizler neden garip olsun? Doları 4 TL ye sabitlemek ekonomiye destek vermek vatansever olmak milli olmak gariplikmi?
küstahlar siz abd köleliği abd hizmetçiliği yapın . Allah belanızı versin hain kesim. bu ülke bu krizleride aşacak ama siz yaptığınız küstahlıkla günah altında batıp mahfolacaksınız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-08-14 08:16:58 @D

ulen salak yoruma gerek yoksa neden yazıyorsun hıyar..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hasan 2018-08-14 03:48:56

Eger bir ülkenin üretim kapasitesi varsa...herkimsen cok güzel laf etmissin,ama bilki patadesi sogani Suriyeden eti Sirbistandan Bulgaristandan,Demiri Romanyadan aliyoruz,ic camasirimiz bile Dolara bagli bos bos konusmayin

Misafir Avatar
cehaaappe ve benzeri adli yorumcular 2018-08-14 08:49:53 @Hasan

cehaaapeee--- adli yorumcu------------Türkiyenin krizi sizi pek memnun etmiş len hainler. ulan bu vatan inşAllah kiyamete kadar var olacak. siz hainler pis emeliniz içinde pis duygularınızla geberip cehenneme gideceksiniz bunuda bilin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Kemal 2018-08-14 04:59:20

Ne yapalım şimdi Bostancı en yakın döviz bürosuna gidip büro sahibine diyelim sen bizimi kazıklıyorsun utanmaz koskoca Akpnin grup başkanı doların tl karşılığı 4 liraymış ben fazla vermemmi diyeceğiz ne diyeceğiz bostan korkuluğu bir izah et bakalım gel o zaman döviz bürosunun önüne sana Türk parası verelim sende bize 4 liradan dolar al olurmu ne dersin varmı bir bildiğin dövizci arkadaşın versin sana doları dört liradan hadi sahtekar adam Yok öyle palavradan atmayı gelde döviz satanlara söyle

Avatar
ferit yurt 2018-08-14 06:09:29

bu salatalıktan bu kadar cacık olur kimler nerde ülke yönetiyor

Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-08-14 08:18:05 @ferit yurt

senin gibi hıyardan cacık olmaz hatta eminönünde hela bekcısı bıle olmaz..

Beğenmedim! (2)
Avatar
Bu işi kara delik çözer 2018-08-14 06:16:10

Zaman makinesine binip mart ayına gidebilseydik, doların değeri 4 YTL civarında olurdu.

Avatar
M 2018-08-14 07:09:30

Yav sen bu kadarmi geri zekalimisin aptaldin kimikandirmaa çalışıyorsun size inanan ve oy verenlerenlerinnn a... koyan

Avatar
Metin 2018-08-14 07:42:34

Yaa Bu Adam nasil tekrar millet vekili olmus.Dunyadan haberi yok aptal aptal konusuyor.Ulan sahlanacagiz diye diye batirdiniz memleketi bi susun be.

Avatar
enayi 2018-08-14 08:05:00

Bu adam tam anlamıyla bir aptal,anlattıklarına inanacağımızı sanıyor.Bizi size oy veren cahillerden mı sandın salak.

Misafir Avatar
cehaaapeee 2018-08-14 08:19:18 @enayi

sen akıllısın değil mi salatalık ..? bellı belliiii zihniyetsiz maymunlar...kene gibisiniz.. gebermedınız gittiniz

Beğenmedim! (4)