banner83

AKP'den camide iftar

AKP Konya İl Başkanlığı'nca camide iftar programı düzenlendi. Teşkilatın twitter hesabından da paylaşılan iftar programı akıllara "cami adabına uyar mı" sorusunu getirdi. Diyanet İşleri Başkanlığı'nın "Cami Adabı" başlığıyla hazırladığı video derslerde camide yiyecek ve içecek tüketilmemesi gerektiği kesin bir dille ifade ediliyor. Aynı zamanda Diyanet dini duyguların siyasete alet edilmemesi gerektiğinin altını çiziyor.

AKP'den camide iftar

AKP Konya İl Başkanlığı'nca camide iftar programı düzenlendi. Teşkilatın twitter hesabından da paylaşılan iftar programı akıllara "cami adabına uyar mı" sorusunu getirdi. Diyanet İşleri Başkanlığı'nın "Cami Adabı" başlığıyla hazırladığı video derslerde camide yiyecek ve içecek tüketilmemesi gerektiği kesin bir dille ifade ediliyor. Aynı zamanda Diyanet dini duyguların siyasete alet edilmemesi gerektiğinin altını çiziyor.

31 Mayıs 2018 Perşembe 13:58
AKP'den camide iftar

Caminin içine sofra serilerek düzenlenen iftarda, AKP'li milletvekili adayları ve parti yöneticileri de yer aldı

"AK Gençlik Akşehir" adlı twitter hesabından yapılan paylaşımda iftar programı duyuruldu ve tweet'te şu ifadeler yer aldı:

AKP Konya İl Başkanlığı tarafından organize edilen, AK Gençlik Akşehir’in ev sahipliğinde ve AKP Milletvekili adayı Orhan Erdem’in de katılımıyla gerçekleşen camide gerçekleşen iftara vatandaşlar tepki gösterdi. Dinin siyasete alet edildiği ifade edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.05.2018 15:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KİMİN 2018-05-31 14:13:20

PARASIYLA UMARIM DEVLETİN YETİMİN HAKKIYLA İFTAR AÇMIYORLARDIR

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-31 15:54:22 @KİMİN

Yakında düğünde yapar bu şerefsizler camiide.Bunlarda utanma arlanma yok.Din alıp satan din tacirleri bunlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-05-31 14:16:20

BUNU iLK DEFA YAPMIYORLAR DAHA OY TOPLAMAK iCiN NELER YAPACAKLAR

Misafir Avatar
eyy akp CAMI KUTSALDIR ibadet yeridir 2018-05-31 19:29:52 @KECi COBANI

hristiyan bile Kilisesini Kutsal goruyor ibadet yeri goruyor Cami Restoran a donusturelemez ayiptir gunahtir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
REİLLİK BAŞLIĞI ATAN SENSİN REZİL nikli 2018-05-31 19:26:47 @KECi COBANI

hristiyan Kiliseyi Kutsal goruyor ibadet yeri olarak goruyor ibadet yerleri Kutsaldir yapilan cok ayip ve gunah

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
utanin be hristiyan bile Kiliseye saygi duyuyor 2018-05-31 19:24:10 @KECi COBANI

Kiliseyi Kutsal goruyor sizse Camiyi Restoran a cevirdiniz yaziklar olsun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
camide yemek yiyorlar..şunlara bakın. 2018-05-31 14:27:53 @KECi COBANI

camide iftar olmaz..hangi edep hangi erkan.
akpliler hep küfür ediyor.
zulum ediyor.
kul hakkı yiyor.
gidin cebinizden sandviç yeyin daha hellaldır.
kul hakkını yiyenlerin yeri ateş olsun..
oruçlular ayağa kalkın denilse 4 kişi ayağa kalkar..gerisi avantacı..bedava kul hakkı yemek..neyse sizde öleceksiniz..yediklerinizi kabirde dünyada ve cehennemde kusun..inşAllah..dul bayanların bedduası red olunmaz..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mazlumun ahhı indirir tahttan şahı... 2018-05-31 14:24:53 @KECi COBANI

rabbim bizi aç gözlü akp.li etmediğin için şükürler olsun.
zulum camiye de girse aynıdır..sarayada girse aynıdır 2 odalı küçük evede girse aynıdır..hakımız varsa bu devlet veriyorsa haram olsun.
cami,de de iftar olmaz..haramdır günahtır..ancak akp.liler zalim ehli olduğu için günah sevap dertleri yoktur.
Allah akp.yi rezil etsin..amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
REİLLİK BAŞLIĞI ATAN SENSİN REZİL 2018-05-31 14:19:01 @KECi COBANI

Camide iftar edepli erkanlı olamazmı?
illa sizin küstah gürühunuz gibi ayakkabıylamı girseler iyi olurdu?
gölge etmeyin yeter. siz kim cami leri savunmak kim.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Kara Genclik 2018-05-31 15:09:56

daha iyi olur bunlara, yapilan bütün rezilliklerin altinda bunlarin imzasi var, böyle müslümanlik mi olur

Avatar
BİR 2018-05-31 15:13:50

Allah belalarını versin. Karaktersizler.

Avatar
Deist 2018-05-31 15:46:29

İyi ki Deist'im ve Tanrıyı kandırmıyorum. Din ile halkı kandırabilirsiniz ana Tanrıyı asla. Dürüst olun ve dürüst yaşayın.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-31 17:35:30

YUH ARTIK,ÇÜÜÜÜÜŞ DIYORUM.CAMIYIDE OY HESAPLARINA ALET ETTILER YA PES ARTIK.HANİ BU MILLET NERDE BU MILLET
CAMIDE İÇKİ İÇTİLER DENDİ INANDILAR,GÖRMEDEN INANDILAR.BU RESIMLI ISPATLI CAMIYI SIYASETIN IÇINE ÇEKME OYU-NUNA NE DIYECEK.NASIL TAVIR ALACAK MERAK EDIYORUM.

Avatar
orucun reklami olur mu sayin seyirciler? 2018-05-31 14:52:40

yiyin beyler yiyin, orucunuzun baskalarina faydasi yok, iftarinizin millete zarari var.
sevabiniz ve günahiniz kendinize, ama camileri neden alet ediyorsunuz? bir de camide icki ictiler demistiniz. Kabatas yalancilari.

Avatar
Vatandaş 2018-05-31 15:07:35

Oy alma teleşındalar bıktık yeter tamam abbas yolcu inşAllah