AKP'den ilginç mesaj: İnce'nin mitingine gidenler...

Muharrem İnce'nin dün gerçekleştirdiği Pendik mitingi sonrası AKP Pendik İlçe Başkanlığı Twitter hesabından Muharrem İnce mitingine gidenlere “kapımız bundan sonra kapalıdır” tweeti atıldı.

AKP'den ilginç mesaj: İnce'nin mitingine gidenler...

Muharrem İnce'nin dün gerçekleştirdiği Pendik mitingi sonrası AKP Pendik İlçe Başkanlığı Twitter hesabından Muharrem İnce mitingine gidenlere “kapımız bundan sonra kapalıdır” tweeti atıldı.

17 Haziran 2018 Pazar 08:55
AKP'den ilginç mesaj: İnce'nin mitingine gidenler...

Seçim çalışmaları kapsamında dün İstanbulda 4 miting düzenleyen CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce’nin son durağı Pendik’ti. İnce’nin Pendik mitingi sonrasında ise AKP Pendik İlçe Başkanlığı twitter hesabından ilginç bir mesaj paylaşıldı. Mesajda; “Muharrem İnce’nin Pendik’teki mitingine gidip başı sıkışınca bizi arayanlar size bundan sonra kapımız kapalıdır bilesiniz. Ak Parti’nin kapısı dava neferlerine açıktır, iyi gün dostlarına değil.” ifadelerine yer verildi.

Ancak bu mesaj gelen tepkiler üzerine silindi ve iddiaya göre AKP Pendik İlçe Yönetim Kurulu Üyesi Şükrü Oğuz, aynı ifadelerin yer aldığı mesajı bu kez kendi hesabından paylaştı. Konuyla ilgili bir açıklama mesajı yayınlayan Oğuz ise ne kendisinin ne de parti teşkilatının öyle bir mesaj yayınlamadığını öne sürdü. Hesaplardan alınan ekran görüntülerini paylaşan ve fotomontaj olduğunu iddia eden Oğuz, mesajında şu ifadelere yer verdi: “Temiz siyaset yapmak yerine dezenformasyon ile kirli zihniyetlerini sosyal medyada da gösterenlere iyi bir örnek; Aşağıdadır. Ben İlçe Başkan yardımcısı değilim. İlçe teşkilâtımız böyle bir tweet atmamıştır. Ben de paylaşmadım. Bu fotomontajdır. Gönlümüz de kapımız da herkese açıktır.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.06.2018 09:52
Anahtar Kelimeler:
MitingAKPMuharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kapınızı iyi kapatın..zaten gelmeyiz. 2018-06-17 10:10:35

kapınız kapaalıymış...ZATEN kapınıza hiç bir kişi (kendini bilen kişiler) gelmez.
başınızı yesin kapınızda pencerenizde..
millettin çoğundanda oy ismeye hakkınız yok..batsın sizin güzellikleriniz..altı çamur üstü yağmur misali..rezilliklerinizi devam etmek için ayak yapıyorsunuz.demi? geç orayı hacıyatmaz..oy yoksize..oy yoooook.
gidin israil,abd..vatandaşından oy isteyin..gemileriniz oraya çalışıyor..
oy versinler sizlere..hahaahaaa ,oy mu? çok beklersiniz..son seçiminizdir inşaAllah...

Misafir Avatar
...... 2018-06-17 16:07:52 @kapınızı iyi kapatın..zaten gelmeyiz.

kapat gözlerini ve dinle Millet ittifakinin ayak seslerini dinle gümbür gümbür geliyor değişimin sesini duyuyormusun ???değişim ruhunu hissedebiliyormusun ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-17 11:17:58

akp elveda

Avatar
Hasan 2018-06-17 09:35:50

Desenize iyi tırsıyorsunuz

Avatar
. 2018-06-17 10:51:41

Tayyip Erdoğan:"Diyarbakır'ı BOP'un merkezi yapacağız."
https://www.youtube.com/watch?v=6oSfiOnFvQo

Avatar
BANU AVAR - başkanlık sistemi=büyük israil 2018-06-17 12:31:30

https://www.youtube.com/watch?v=3YQPRn79TDY

Avatar
Vatandas 2018-06-17 14:55:59

Artik Fato ortagi Tayonun partisi bitti 24 hazirandan sonra yargilama baslayacak 1 Fato soyszu tayoo 2 Cin ali 3 Soysuz Bahceli

Avatar
itiraf 2018-06-17 14:41:09

evet akp nin 16 yilda türkiyeyi getirdigi kötügünlerin bir akp li tarafinda itirafidir bu aslinda .zor günlerde akp ye oy verin diyorlar millete .millet caresiz hic degil millet itfaki türkiyeyi yönetmeye Hazir .milletimiz isigi gördü akp güle güle git dinlen 16 senede yoruldun iktidarda birazda mualefete cekil .

Avatar
aydın 2018-06-17 10:05:01

ey chp uyan,hdp e bop taşronudur,4-5 sol görünümlü milletvekili vitrine koyuyor,kendine sol havası veriyor avrupada her yerde fetodan daha çok feto ergonokon savunuculugu yapıyor ataturkcülere operasyona zemin hazırlıyor.bu hdp e ataturk ve arkadaşlarına buyuk suikassci diyor ve kürtlere yapılan butun katliamlar ve faili mechulleri ataturkculer yaptı diyor.bu gizli derin yapıdan uzak durun

Misafir Avatar
aydin itine 2018-06-17 17:32:22 @aydın

nooldu lan sürüngen?Atatürkü CHP yi hatirladin.yussuf,yussuf etmeye basladin.sen cakma reyiziyin attigi kemikleri yalamaya devam et,yakinda yeni kemikci arayacaksin.

Beğenmedim! (0)