banner87

AKP'den ilk erken seçim değerlendirmesi... CHP'ye tehdit gibi sözler

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin çağrısı ile 24 Haziran 2018 Pazar günü gidilecek olan seçimlerle ilgili değerlendirmelerde bulundu.

AKP'den ilk erken seçim değerlendirmesi... CHP'ye tehdit gibi sözler

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin çağrısı ile 24 Haziran 2018 Pazar günü gidilecek olan seçimlerle ilgili değerlendirmelerde bulundu.

18 Nisan 2018 Çarşamba 18:14
AKP'den ilk erken seçim değerlendirmesi... CHP'ye tehdit gibi sözler

AKP Grup Başkanvekili Bülent Turan, seçimlerin MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin çağrısı ile yapıldığının altını çizerek, "ok yaydan çıktıktan sonra dönemezdik" dedi. Dün Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir toplantı yaptıklarını belirteren Turan, Erdoğan'a 2 tarih söylediklerinin bunlardan birinin de 24 Haziran olduğunu söyledi.

"MİLLETİM HAKEMLİĞİNE GÜVENECEĞİZ"

Bahçeli'nin çağrısını saygı duyduklarını ifade eden Turan, erken seçim çağrısını daha önce CHP'nin yaptığını da hatırlattı. Turan, 'milletin hakemliğine güveneceğiz' dedi. 

ERKEN SEÇİM İÇİN ÖNERGE

Seçimlere 66 gün olduğunu belirten Turan bu sürecin, aday belirlemeye, kampanyalara yeteceğini iddia etti. 
Erken seçim için Meclise önerge vereceklerini söyleyen Turan, "Cuma günü görüşülür, yetişmezse de en geç Pazartesi ya da Salı Meclis'ten geçer" dedi.

"CHP SANDIKLARA SAHİP ÇIKSIN"

CHP'nin sürekli seçimlerde şaibe yapılacak iddialarını dile getirdiğini söyleyen Turan, "CHP sandıklara sahip çıksın. Biz her yerde olacağız" dedi.

"UYUM YASALARI SEÇİMDEN SONRA GEÇİRİLİR"

Uyum yasalarının yetişmeyeceği, bu nedenle de seçimlerin yapılamayacağı iddialarına cevap veren Turan, "Uyum yasalarının 5 başlığı vardı, bunların 2'si geçti. Gerisi seçimlerden sonra geçirilir, hiçbir mahsuru yok. Her şey yasal olarak devam edecek" dedi.

"CHP AKLINI BAŞINA ALSIN"

OHAL'de seçime gidilmesinde sakınca olmadığını öne süren Turan, "CHP aklını başına alsın, hangi işyeri, okul kapalı... OHAL'den FETÖ ve CHP rahatsız" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-18 18:46:12

Ne akilli bunlar ,secimi chp mhp istemis onun icin yapacakmis. Daha dun sen demedin mi erken secim vatana ihanettir diye? Vatana niye ihanet ediyorsunuz?

Misafir Avatar
evet 2018-04-19 09:04:44 @Okur

Şerefsizin kim olduğu şimdi belli oldu. meydana çağırır sonra gelmez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ankara 2018-04-19 09:03:16 @Okur

Haydı ikide birde Erdoğanı meydana düelloya çağırıyordun kılıçdaroğlu. hadi işte meydan . gel hadi. ulan seni aday bile göstermiyorlar sen kendine ağla be zavallı. seni kullanıyorlar. sen bir kuklasın kukla. kukla kılıçdaroğlu haydı bakalım meydana gelmeyen şerefsizdir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Halkın Sesi 2018-04-18 18:22:52

Dünlerde serefsizce fetönün orospulugunu yapanlar bugünlerde namussuzca Chp'lileri fetöcülükle sucluyorlar. Tiplere bak... Allahaskına akp'de bir tane dindar veya vatansever sahıs varmı acaba? Her türlü pislikte bunlarda, dindar görünüp cumalarada gitmek bunlarda...

Misafir Avatar
hastir ordan 2018-04-18 22:18:06 @Halkın Sesi

bizans dönmesi, ne idügü belirsiz yaratik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Halkın Sesi x----cevap............ÇÜŞŞŞŞŞ 2018-04-18 19:32:56 @Halkın Sesi

@Halkın Sesi x sana çüüüüşşşşşşşşşşşşşş eşşek çüüüüüşşş. orda dur. siz dindarsınız ha? ula keşke dindar olasınız istemeyen kahrolsun. ulan siz din dindar, islam, başörtüsü, cami, namaz hoca deyince kuduruyorsunuz be. ulan siz kime lolo çekiyosunuz bu millet yermi sizin dalaverenizi üç kağıtçılığınızı. yobaz sürüleri sizi. ulan dindar sizin elinizden dilinizden ne zulümler gördü. sizi Allah a havale etmişiz zaten. sürüm sürüm sürünün.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Küstah haber! 2018-04-18 19:29:36 @Halkın Sesi

CHP sandığa sahip çıksın neden tehdit olsunki? her zaman sandıkardan şikayet eden, oyların çalındığından şikayet eden chp ye iyi bir tavsiye de bulunmuş Turan bey. bu haberci aklınımı kaçırmışda lafları yanlış anlıyor yoksa küstahlıkmı yapıyor?

Beğenmedim! (14)
Avatar
HASSİTTİR SEN KİMSİN 2018-04-18 18:38:55

ALLAHIN İZNİ İLE YIKIP geçeceğiz sizi fetöşün yolundan gicdenler yargı önünde yolsuzluklarla ilgilihesap vereceksiniz.neden hazirana aldınız çocukmu kandırıyorsunuz kancıklar anlaşın aranızda sonra haziran onu sen koyunlarına yedir bayat adam

Misafir Avatar
muhalefet partiler ohal oldugu surece 2018-04-19 02:50:53 @HASSİTTİR SEN KİMSİN

erken secime karsi cikmali demokrasilerde ohal donemi secim olmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne erken secimi abi ekonomiye cozum bulun 2018-04-19 02:47:51 @HASSİTTİR SEN KİMSİN

erken secime parami harciycaksiniz hala ohal varken secimmi olur kac senede secim yapiliyor yeterin artik demokrasilerde zamani gelince secim yapilir birilerinin keyfi secim istedi diye secim yapilmaz herkes 2019 senesini beklesin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
430 bin esnaf iflas etti, ekonomi battı 2018-04-19 02:35:16 @HASSİTTİR SEN KİMSİN

Abdüllatif Şener: 430 bin esnaf iflas etti, ekonomi battı
https://www.youtube.com/watch?v=Z3mWXyUeg5w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Devlet Bahçeli'nin U dönüşü | Başkanlık sistemi 2018-04-19 02:33:08 @HASSİTTİR SEN KİMSİN

https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy akp 2018-04-19 02:32:42 @HASSİTTİR SEN KİMSİN

demokrasilerde zaman bellidir vakit gelir cikarsin secimi yaparsin siz 2019 senesine hazirlanin ohal kalkmadan erken secim demokrasilerde olmaz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu bahceli ne zamandan beri erdogan 2018-04-19 02:30:41 @HASSİTTİR SEN KİMSİN

fanatigi olduki ?? muhalefet parti degilse MHP yi kapatip topluca akp ye gecsinler milletti kandirip durmasin yeter yahu zekamizla alay edercesine ne bu

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-04-18 18:49:21

Ohalden hangi isyeri okul kapaliymis...isyerleri birer birer kapaniyor,patronlar ulkeyi terkediyor,okullarda ogretmen rektor birakmadiniz..gerci imam hatipler tam takir isliyor,ama orada da ogrenciler deist oluyor,deist olmasin da deyyus mu olsunlar?

Misafir Avatar
@Okur............... 2018-04-18 19:36:03 @Okur

Okur adlı yorumcu iki yüzlü davranma önce kendinin kızıl kominist olduğunu yaz sonrada müslüman üzerinden taraftar toplamaya çalış. sahtekar seni. dindar şeriatçı kürtler. onlar biziz. kürt türk kardeştir hemde din kardeşidir . sen ? sen de kızıl kominist. defol Çin e git.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Ay 2018-04-18 18:51:44

Esas sen kimsin sizin yanınızda olmayınca fetocu oluyo millet ha esas sen kimsin memleket batmış gitmiş farkında değiller bu halk sandığa gomecek sizi.

Misafir Avatar
@köylü x....Deminki okur a gitti oda zaten aynı ka 2018-04-18 19:37:25 @Ay

köylü adlı yorumcu iki yüzlü davranma önce kendinin kızıl kominist olduğunu yaz sonrada müslüman üzerinden taraftar toplamaya çalış. sahtekar seni. dindar şeriatçı kürtler. onlar biziz. kürt türk kardeştir hemde din kardeşidir . sen ? sen de kızıl kominist. defol Çin e git.

Beğenmedim! (8)
Avatar
köylü 2018-04-18 18:44:58

şeriatçılar ekonomide bombalar patlamadan meral hanım hazırlıklarını tamamlamadan seçim kararı aldılar ben tek korkum şeriatçılar çeşit çeşit seçim oyunları çıkardılar hepside hile yapmak için hazırlanan oyunlar başımız belada
şeriatçılardan nasıl kurtulacağız yüce ALLAH milletimiğze yardım etsin

Avatar
LAZ 2018-04-18 18:50:03

SIZ,SERVERDA ISI,BITIRIYORSUNUZ NE SANDIGI ARKADASIM SIZ EGER YUZDE 40 ALIN HAKIMIYETUNE GUVENDIGINIZ JALKA KUFUR EDERSINIZ BOMBALAR PATLAMAUA BASLAR GORDUK 12- HAZIRAN SECIMLERINDE KASIMA KADAR KIRDINIZ MILLETI

Misafir Avatar
secsis sisteminin server i 2018-04-19 02:34:01 @LAZ

hangi ulkedeki ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
zafer 2018-04-18 21:26:23

hırsız önceden uyarıyor chp sandıklara sahip cıksın diyorlar hırsıza kilit ne yapsın kilit dosta bunlar hırsızlığa o kadar odaklanmışlarki nasıl olsa on puanı calarızın derdindeler