banner87

AKP'den İnce'nin açıklamalarına ilk yorum

AKP Sözcüsü Ünal, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce'nin basın toplantısındaki açıklamalarını değerlendirdi.

AKP'den İnce'nin açıklamalarına ilk yorum

AKP Sözcüsü Ünal, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce'nin basın toplantısındaki açıklamalarını değerlendirdi.

25 Haziran 2018 Pazartesi 14:34
AKP'den İnce'nin açıklamalarına ilk yorum

AKP Sözcüsü Ünal, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce'nin basın toplantısındaki açıklamalarını değerlendirdi.

Ünal, "Muharrem İnce'nin bugünkü tavrını takdir etmek lazım. İnce'nin mesajları umut verici" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.06.2018 14:50
Anahtar Kelimeler:
AKP Sözcüsü ÜnalAKPInce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lahey 2018-06-25 14:47:51

Ulan başindan beri hile, hurda ile seçim kazandı..diktatör.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-25 15:41:09

SEÇİMDEN ÖNCE ÖYLE DEMİYORDUN.HATIRLATAYIM;BULA BULA BUNUMU BULMUŞLAR DIYEN SEN DEĞİLMİSİN.AMA HAKLISIN BU
DÖNEK MILLETE SİZİN GIBI ÜÇKAATÇILAR LAZIM.

Avatar
gele me 2018-06-25 16:53:33

bu secim kazanilmadi bu secim masa basinda bölüsüldü ergenekon tarafindan inceyede ince ayar verdiler hani YSK nin önünde bekliyecekti MHP nasil olurda %12 alir MHP oylari % 3 bile deyildi HDP dogu ve güneydoguda OYLARINI CALDIRMADI ama batidaki oylari ni MHP bölüstürdüler

Avatar
ilginc 2018-06-25 14:37:47

https://www.youtube.com/watch?v=XHGiMs1egfs

Avatar
inceden inceye 2018-06-25 15:44:36

"İlk turda hedefim yüzde 35'ti" diyen İnce, "35'i aşarsak birinci turda ikinci turda alırım diyordum. Buna yaklaştık fakat İP ve HDP'nin 12 bandında oy alacağını düşünüyordum. Saadet'i 3 görüyordum. İkinci turda seçimi alacağız diyordum. Bugün olsa yine aynı şeyi düşünürdüm. Diğer muhalefet partileri tahminlerin altında kaldılar" şeklinde konuştu.

Avatar
mivi göz sarı saç 2018-06-25 15:45:59

mavi göz sarı saçına sıçayım

Misafir Avatar
tecavüzcü coşkun 2018-06-25 20:55:22 @mivi göz sarı saç

o zaman götün görünür bizimkide kalkar indirmek sana düşer

Beğenmedim! (0)
Avatar
tiyatro 2018-06-25 16:02:41

izledik

Avatar
hitler özentisi 2018-06-26 02:08:49

ama sabun olan sen olacaksın reis.