Flaş Haber
Kapat

AKP'den Kılıçdaroğlu'nun sözlerine flaş yanıt

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Buradan ilk kez FETÖ'nün bir numaralı siyasi ayağı, Cumhurbaşkanlığı koltuğunu işgal eden zattır diyorum" sözlerine yanıt verdi. Ünal, "Kılıçdaroğlu artık siyasetin değil psikolojinin konusu" dedi.

AKP'den Kılıçdaroğlu'nun sözlerine flaş yanıt

AKP Sözcüsü Mahir Ünal, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun "Buradan ilk kez FETÖ'nün bir numaralı siyasi ayağı, Cumhurbaşkanlığı koltuğunu işgal eden zattır diyorum" sözlerine yanıt verdi. Ünal, "Kılıçdaroğlu artık siyasetin değil psikolojinin konusu" dedi.

27 Mart 2018 Salı 15:00
AKP'den Kılıçdaroğlu'nun sözlerine flaş yanıt

Ünal, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun grup toplantısındaki sözlerine yanıt verdi. Ünal, "Kılıçdaroğlu artık siyasetin değil psikolojinin konusu. Siyaset ağır mitomani vakasıyla karşı karşıya" dedi. 

Kılıçdaroğlu, grup toplantısında konuşmasında Cumhurbaşkanı Erdoğan'a yönelik olarak, "Buradan ilk kez FETÖ'nün bir numaralı siyasi ayağı, Cumhurbaşkanlığı koltuğunu işgal eden zattır diyorum. FETÖ'nün bir numaralı sanığı Cumhurbaşkanlığı koltuğunu işgal eden zattır. Versin mahkemeye ispat edeceğim. Ne istedin de vermedik diyeceksin. Vali, kaymakam, general, rektör her şeyi verdin. Toprak verdin, üniversite verdin. Siyasi ayağı sensin arkadaş." demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.03.2018 15:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İblis akape 2018-03-27 15:11:55

Asıl bu Mahir sefili iyice sıyırdı

Misafir Avatar
Troller !!! 2018-03-28 01:07:28 @İblis akape

Bunlarin IQ su 15 o da anca yiyip icmeye ve tuvalete gitmeye yeterli, Öküzlerin ki 30 normal insanin zeka düzeyi ise 70-90 arasi. akp secmeni böyle yapilacak bir sey yok...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
duyan duymayana söylesin pes yahu 2018-03-27 23:54:37 @İblis akape

her poki yiyin sucu kilicdarogluna atin devleti kilicdaroglumu yonetiyor ???ekonomiden kilicdaroglumu sorumlu hadi ordan iftiraci borcu olan cinnet geciren ya intihar ediyor veya kendini yakanda var euro dolar tavan yapti uctu uctu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-27 23:51:52 @İblis akape

Fetosun sümüklü mendiline saygi duruşuna gecenler , sümüklü mendil icin sipariş verenler. alcidan yapilmiş elini öpen gavatlar kimlerdi? Simdi hepsi arazi oldu, alayi akp de. akp baskani tayyipde iktidarini tehlikeye sokmamak icin OHAL e devam edecek. Devletin kozmik odadaki bütün sirlarini amerikaya fetosa gönderen akp baskani tayyipdir casuslukdan yargilanacak.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
duyan duymayana söylesin--cev 2018-03-27 22:02:22 @İblis akape

ya senin hastalığın ne olacak ? senin beyin cokdan seninle irtibati kesmis, sen kendi derdine yan.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
duyan duymayana söylesin 2018-03-27 18:11:27 @İblis akape

çağın hastalığı kılıçdaroğlu. çok tehlikeli. ABD den gelmiş. insanları intihara ve cinayete sürükleyen bir hastalık yayıyor.

Beğenmedim! (17)
Avatar
iso 2018-03-27 15:04:45

akp lilerin hepsi deli

Misafir Avatar
@iso x----nee? 2018-03-27 18:14:16 @iso

AKP bu ülkenin SİGORTASIDIR AKP lilerde bu ülkenin temel taşları . gerzek sen vatandan ne anlarsın, bayraktan ezandan, namustan şereften onurdan ne anlarsın.
çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş eşşek çüüüüüşşşşşşşşşşşşşşşş.

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
: @iso x nee? 2018-03-27 18:12:16 @iso

çüşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş eşşek çüüüüüşşşşşşşşşşşşşşşş.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-27 15:20:37 @iso

Akil olsa bunlara, akp baskani tayyip ben sizin cobaninizim diyerek bunlari sigir yerine koydu ses cikaran olmadi. Sigirin akila ihtiyaci yok!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Farklı Bakış 2018-03-27 15:21:45

Bu kişi vekilliği bıraksın
Sözün muhattabı sen değilsin üstelik söylenenleri kimse inkar edemez
Siz herkes size göre davransın istiyorsunuz FETO dostum diyeceksin herkes dost olacak düşman oldum deyince herkes düşman olacak sanki TIP oyunu oynanıyor Fetoyu en çok koruyan bunun için yasa değiştirenler kim

Avatar
Savaş 2018-03-27 15:44:08

Doğru söylemiş kılıçdaroğlu akp li olupta fotocu olmayan varmi

Avatar
hamsi 2018-03-27 15:24:16

FETÖ nün siyasai ayagi NEDEN YOK ?

Avatar
inkar edememişler 2018-03-27 15:27:02

yazık

Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-27 15:32:45 @inkar edememişler

cok dogru , inkar edemezler, fetö bunlarin hirsizliklarini ortaya dökünce ,kuyruk acilari ortaya cikti! Bunlar fetosun Sümüklü mendiline selam duranlardir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
zerek 2018-03-27 15:56:06

bence seviyordum arkadaş demeleri gayet normaldir. ben FETÖ yu severdim sana ne de bu iş bitsin.

Avatar
Aydin 2018-03-27 15:07:01

Bari sen konuşma.zaman gazetesine siper olmasın ki.fetonun medya ayağı tezgah ayağı altanlari meydanlarda alkislatmadin mi.fetocu 'ları miletvekili yapmasını.bari sen konusma