banner87

AKP, FETÖ konusunda ikiye bölündü: Elitaş'tan çok sert tepki

AKP'liler FETÖ konusunda ikiye bölündü. AKP Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar'ın ortaya attığı "Gaziantep'te FETÖ borsası kuruldu" iddialarına partinin Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş'tan sert tepki geldi.

AKP, FETÖ konusunda ikiye bölündü: Elitaş'tan çok sert tepki

AKP'liler FETÖ konusunda ikiye bölündü. AKP Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar'ın ortaya attığı "Gaziantep'te FETÖ borsası kuruldu" iddialarına partinin Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş'tan sert tepki geldi.

21 Mart 2018 Çarşamba 00:11
AKP, FETÖ konusunda ikiye bölündü: Elitaş'tan çok sert tepki

AKP Grup Başkanvekili Kayseri Milletvekili Mustafa Elitaş, CNN Türk’te yayınlanan programa katıldı. Gündemde AKP Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar’ın ortaya attığı “Gaziantep’te FETÖ borsası kuruldu” iddiaları vardı.

Tayyar’ın iddialarına sert tepki gösteren Elitaş, “Şamil Tayyar orada bir ifade kullanıyor. ‘Ben milletvekiliyim aslında ben söylediklerim suç duyurusu niteliğindedir diyor’ Eğer böyle bir borsa kurulmuşsa. İnsanlar milyon dolarla serbest bırakılıyorsa Şamil Bey’in yapması gereken savcılara gidip suç duyurusunda bulunmasıdır. Bugünlerde, sırf bu işleri sulandırabilmek adına, FETÖ ile mücadeleyi biraz gevşetebilmek adına böyle iddiaların ortaya atıldığını söyleyebiliriz. Bu, kamuoyu nezdinde olumsuz algı oluşturabilmek için yapılmış bir operasyondur” dedi.

KILIÇDAROĞLU’NUN SÖZLERİNE DE DEĞİNDİ

Elitaş, programda CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun, “Elitaş’a sorsunlar. Dönüp bir de Kayseri’ye bakmak lazım” sözlerine de yanıt verdi.   Elitaş, “Sayın Kılıçdaroğlu eğer beni bu borsanın içinde biri olarak gösteriyorsa, onunla ilgili mahkemede hesaplaşmamız gerekir” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.03.2018 01:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keci cobani 2018-03-21 00:32:34

Iktidarin terör örgütlrine karsi cidi bir direnis yapmadigi bir daha kanitlanmistir sayin tayarin akpli olduguna ramen böyle bir yorum yaptigi icin tebrik ediyorum umarim akpde daha fazla gerceklere önem veren millet vekili cikar

Misafir Avatar
sabırlı 2018-03-21 18:17:54 @Keci cobani

BAAAAA habere bak AKP iki ye bölündü. sahtekar haberciler siz paramparça olasınız inşAllah. kardeşler arasını açmak gayetiniz size ne kazandırıyor?
günah hamallığını iyi yapıyorsunuz devam edin. günahlarınızın altında ezileceksiniz.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Derince 2018-03-21 00:31:10

Tosuncuktanda haberiniz yoktu . Bunuda inkar hayatınız inkar doğrunuz varmıki.

Avatar
fetoşlar 2018-03-21 01:15:24

Fetoşlar cirit atıyor rayiç neyse bastırıyor parayı hop dışarda. Hani kökünü kazıyacağınız fetoşun siyasi ayağı daha çıkmadı. Kendi kendine komedi oynuyorsunuz masallar masallar

Avatar
YILDIRIM 2018-03-21 06:51:19

ALLAH' ın HUZURUNA Çıkınca NE DİYECEKSİNİZ! !

Size Orada ALLAH' ın Bütün Vasıflarını Taşıdığına İnandığınız, Yardımcı Olur, Bekleyin!

Saygılarımla

Misafir Avatar
@YILDIRIM x---iyyide 2018-03-21 18:20:05 @YILDIRIM

İnçlı gibi konuşman iyide birader. sen yalan iftira kışkırtma haberi ile kime laf yetiştirmeye çalışıyorsun. hakkı söyleyeyim derken haksızlık etmiş olmuyormusun?
chp nin sol un yurt gazetesinin ipi ile kuyuya inenin sonu kuyuda boğulmaktır. dikkat derim dostca.

Beğenmedim! (1)
Avatar
YILDIRIM 2018-03-21 06:55:17

Bu Şahıslara Sormak İsterim;

Son GİDECEGİMİZ Yerde, MİLLETVEKİLİ olmanın FAYDASI VAR mı?

Orada da BURADA ki gibi, DOKUNULMAZLIK Var mı, İyi Öğrenin Öyle Gidin derim!

Saygılarımla

Avatar
Anadolu Türk yurdudur! 2018-03-21 00:44:31

Müslüman görünümlü devsirme münafik dönmeler, yiyin birbirinizi.
Türkün ensesinde boza pisirmenin ne oldugunu Türk evlatlarindan aman dilerken ögreneceksiniz. Türkün ilini ve töresini rahat birakin! Türk evlatlari iman sahibidir.
Ama hainlere tokadi cok serttir. Elintas olsa ne yazar, kim oluyorsun sen? Sakalla adam olunmaz, müslüman olunmaz. Hepsi sekil, göze hitap eden seyler. Yüreginizde iman var mi amk devsirme itleri.

Avatar
demir kaya 2018-03-21 01:07:26

işte bu şerefsizlerden bahsediliyor

Avatar
şamil deyyus 2018-03-21 08:42:08

şamil fetöcünün kıralıdır onun gibi itlerde bu ülkeden nemalandı ya vay halimize.