banner87

AKP'li adaydan kendisine tepki gösteren seçmene tehdit, hakaret

AKP Muğla 1. Sıra Milletvekili Adayı Mehmet Yavuz Demir bugün Milas Güllük Pazarında AKP'ye tepki gösteren vatandaşın üzerine yürüdü, ağıza alınmayacak sözler söyledi.

AKP'li adaydan kendisine tepki gösteren seçmene tehdit, hakaret

AKP Muğla 1. Sıra Milletvekili Adayı Mehmet Yavuz Demir bugün Milas Güllük Pazarında AKP'ye tepki gösteren vatandaşın üzerine yürüdü, ağıza alınmayacak sözler söyledi.

21 Haziran 2018 Perşembe 17:10
AKP'li adaydan kendisine tepki gösteren seçmene tehdit, hakaret

AKP Muğla 1. Sıra Milletvekili Adayı Mehmet Yavuz Demir bugün Milas Güllük Pazarında AKP'ye tepki gösteren vatandaşın üzerine yürüdü, "Saygısız köpek, kes sesini şerefsiz!" diyerek hakaret etti.

Seçmenin üstüne yürüyen AKP'li aday, "dur, dur şunu bir aldırıyım da görsün" ifadelerini kullandı. AKP'li adayı araya giren vatandaşlar zor durdurdu.

İşte o görüntüler:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Milletin sirtindaki keneler! 2018-06-21 18:12:07

Kabahat milletde, bu ibnelere haddinden fazla deger verdiler, simarttilar. Biz milletin hizmetkariyiz diyenlere bak milleti siradan geciriyorlar.

Avatar
Yunus 2018-06-21 17:23:30

Ulan essogluessek koca adam olmussun birde vekil adayisin , madem milletin seni elestirmesini kaldiracak yuregin yok ne halt etmeye meclise gideceksin ? Pis sahtekar seni , aldiracakmis , vereyim adresimide burda senin icin bende birsey var onuda aldir nerene aldiracaksan , agzinida bozuyor insanin terbiyesiz , insan musfettesi.

Misafir Avatar
eser**** 2018-06-21 19:06:35 @Yunus

sen garanti i. melih gökcegin picisindir. onun bir aciklamasina benzer zirva yazmissin. Semn müslüman oldunda ne yaptin? Devleti soyanlari destekliyorsun. Kuranin hangi ayetinde var?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ege 2018-06-21 18:33:20 @Yunus

AVRUPA, YUNANİSTAN, ALMANYA, ABD , TÜRKİYENİN KALKINMASINI KİM İSTEMİYORSA, TÜRKİYE KALKINDIĞI İÇİN ONLARDAN İTHALAT YAPMADIĞI İÇİN AK PARTİNİN KAYBETMESİNİ İSTEYEN BU ÜLKELERİ SEVİNDİRME YARABBİM. İÇİMİZDEDE BU EMPERYALİST GÜÇLERİN KİRLİ EMELLERİNE UYUP YALAN İFTİRA DOLU REKLAMLARINA ALDANIP AK PARTİYE KARŞI OLANLARDA HİDAYET VER YARABBİM. BU ÜLKE HEPİMİZİN. HAKKIYLA SAHİP ÇIKABİLMEMİZİ NASİP ET YARABBİM. BÖLÜNMEKTEN PARÇALANMAKTAN ÜLKEMİZİ VE MİLLETİMİZİ KORU. AMİN. DEVAM KARDEŞLERİM.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
eser 2018-06-21 18:30:05 @Yunus

24 haziranda ya şükür secdeleri yapılacak yada şampanyalar rakılar içilecek. bu İslam ülkemizde şükür secdesi yapmamızı nasip et ALLAHIM amiiiiin.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
eser 2018-06-21 18:28:37 @Yunus

24 Haziranda Ya devlet başa ya kuzgun leşe.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
DUA ZAMANAI 2018-06-21 18:28:02 @Yunus

Yarabbim bu seçimi Ülkemiz ve İslam alemi için, tüm milletimiz için hayırlı eyle. zalimleri cahilleri acemileri, vicdanı satılmışları başımıza musallat etme. AMİN.

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
@Yunus x 2018-06-21 18:16:22 @Yunus

Bu alcaklar milleti , meclise girmek, iktidari ele gecirmek icin merdiven yerine kullaniyorlar. Sonra kral oluyorlar, pezevenkler bok larinda boncuk var zannediyorlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandas 2018-06-21 17:33:47

Bu fato tayo ortagi soyszun 24 Hazirandan sonra Muglada doalssinda göreyim- Götunu sikecem Bu adayin . Pic 24 haziranda bekliyom seni adam san cik karsima got kili

Misafir Avatar
001 2018-06-22 01:57:08 @Vatandas

akap lilerin işleri güçleri tehdit bi bitmediniz amk 25 inde götünden bende sikicem akpl lilerin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kes ulan 2018-06-21 22:17:05 @Vatandas

Sen kimsin lan gavat. Bok herif.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
cevapen 2018-06-21 18:34:38 @Vatandas

@Vatandas x-----ad kavmi torunu seni. ahlak yok

Beğenmedim! (10)
Avatar
Vatandas 2018-06-21 17:34:33

Fato ortago Tayoya oy verende soyszudur

Misafir Avatar
Sen şerefsizsin 2018-06-21 22:19:02 @Vatandas

Oğlum anan seni doğurmamış. SIÇMIŞ.

Beğenmedim! (7)
Avatar
evren ünal 2018-06-21 20:24:08

sözde müslüman olanlar gelmiş burda o öyle bu böyle namazı nasip et diyor.ulan bizde biliyoruz müslümanlığı,namazı bir tek siz varsınız ya siz müslüman falan değilsiniz.Çalana,tecavüzcüye sesiniz çıkmaz burak erdoğan davasını araştırın okuyun netten bir müslüman bir kişinin ölümüne sebep verdiyse kaçmamalı kim olursa olsun.Kimseye din öğretmeye kalkmayın ezilirsiniz bu ülke laik,demokratik ve çağdaş olarak kalacak beyinlerinizdeki örümcek ağlarını temizleyin köprüyle,binayla övünmeyi bırakın soğan 7tl oldu aç karnınızı doyuramıyorsunuz.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-21 21:59:30

ŞEREFSİZİN ÖNDE GİDENİ SENİ.SENİ SEÇECEK VATANIN BIR BIREYINE BU ADILIĞI YAPMAK EMRINI KIMDEN ALDIN.O CESA
RETİ NERDEN BULDUN.YAPTIĞIN TERBIYESİZLİĞİN GELDİĞİ SON NOKTA.BU HALK SANA HANYAYI KONYAYI GÖSTERİR.ORADAKI
HALK NIYE BU TERBIYESIZE HADDINI BILDIRMEMIŞ.

Avatar
ERDOGANIN SON CIRPINISI UMUDU OY HIRSIZLIGI 2018-06-21 23:55:07

AKP milletvekillerinin hepsi bu adamin aynisidir ekmekleri elden gidiyor ne yapsinlar rüsfetleri yagli yagli ihaleleri yandasa verilen ihaleler bütün korkulari ondan bütün basin gece gündüz AKP nin emrinde hepsi gece gündüz erdoganin reklamini yapiyor olaylari carpitiyor hic faydasi yok benim gözlemim ÖZALIN VE ANAP IN son secimine cok benziyor ve son secim olacak ve AKP hic hatirlanmamak üzere yok olacak anketlerin hepsi uydurma inanmayin uydurma anketlere

Avatar