AKP'li Akdağ Erdoğan ve AKP'nin oy oranını açıkladı

Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ, Cumhur İttifakı'nın ortak Cumhurbaşkanı adayı Tayyip Erdoğan'ın anketlerdeki oy oranının yüzde 54, AKP'nin ise yüzde 46-47 bandında olduğunu söyledi.

AKP'li Akdağ Erdoğan ve AKP'nin oy oranını açıkladı

Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ, Cumhur İttifakı'nın ortak Cumhurbaşkanı adayı Tayyip Erdoğan'ın anketlerdeki oy oranının yüzde 54, AKP'nin ise yüzde 46-47 bandında olduğunu söyledi.

29 Mayıs 2018 Salı 22:06
AKP'li Akdağ Erdoğan ve AKP'nin oy oranını açıkladı

Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ, Ankara'da AKP Etimesgut İlçe Başkanlığını ziyaret etti.

AKP teşkilatlarında görev yapanlara 24 Haziran seçimleri öncesinde önemli sorumluluklar düştüğünü belirten Akdağ, parti teşkilatlarının, seçim koordinasyon merkezlerinin hazırladığı programlar kapsamında çalıştıklarını ifade etti.

''AKP YÜZDE 46-47''

AK Parti'ye, Cumhur İttifakı'na oy verecek kişilerle konuşmak yerine, henüz kararını vermemiş kişilerle konuşmak gerektiğini vurgulayan Akdağ, sözlerini şöyle sürdürdü: "Herkes, bir kazancının olduğunu fark ederek çalışmalı. Biz, bugün bir seçim otobüsüyle dolaşmayı tercih ettik, bence bu bize bir kazanç sağladı. Bunun yerine ancak bir caddede 100 esnafa da uğrayabilirdik. Biz bugün 5 bin kişi belki daha fazla kişiyle muhatap olabildik"

"Bir oy" demeden çalışmaların sürdürülmesini isteyen Akdağ, "Allah'a şükür şu an anketler, cumhurbaşkanımızı yüzde 54 civarında, AK Partimizi de yüzde 46-47 civarında gösteriyor ama anketlere bakarak, 'bu iş bitti' diyemeyiz. Biz çalışmaya devam edeceğiz" değerlendirmesini yaptı.

AKP'nin, bir dava hareketi ve dünyanın kurumsallığı en güçlü partilerinden biri olduğunu anlatan Akdağ, Recep Tayyip Erdoğan'ın, AK Parti lideri olmasının avantajları bulunduğunu kaydetti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.05.2018 22:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2018-05-29 22:22:51

Anketi AKP liler içindemi yaptınız aceba. Hiç inandırıcı değilsiniz.

Misafir Avatar
Amina kodum 2018-05-29 23:34:11 @Hasan

diyenin de amina koyarlar, ne olsa sende bir amdan cikmissindir, yoksa kaya yarigindan mi ciktin, olsun oraya da koyarlar

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yet 2018-05-29 22:48:29 @Hasan

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-29 22:45:24 @Hasan

TROLLER COGALDI IYICE AGRESIFLESTILER

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
arkalarda bakin neler oldu 2018-05-29 22:44:13 @Hasan

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 2018-05-29 22:41:12 @Hasan

https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
götten sikişmişe bak hele 2018-05-29 22:25:04 @Hasan

He amına kodumun he anketi akepe merkezinde yaptılar. ulan gerzekler görmüyor musunuz adamlar kaç seçimdir koyuyor bu seçimde de koyacak. Daha dün bir bugün iki akşenerin partisini şişren anketlere mi inanıyorsunuz ya da ekmeleddini şişirenler gibi İnceyi şişiren anketlere mi?

Beğenmedim! (11)
Avatar
52 2018-05-29 22:24:05

sayın akdağ temenide bulunuyor herhalde zira hayel görüyor 16 senedir işçiyi çifçiyi emekliyi esnafı her şeyden önce ekonomiyi perişan eden akp ve tayip değilmiydi artı bakan çocukları tayip beyin cocukları nasıl zenginlediler***bir makaracı ve 4 bakan ve zarap bu olumsuzluklar saymayla bitmesken neyin hayelini kuruyorlar bence geçmiş olsun bu saaten sonra söylediği oyların yarısını dahi alamzlar0**

Misafir Avatar
he hayal amına koyyim 2018-05-29 22:27:13 @52

Kaç seçimdir hayal gören sizsiniz. Her seçimde bu kez kesin gidiyorlar diyorsunuz seçimden sonra da yarrağı yiyiorsunuz

Beğenmedim! (7)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-29 22:24:31

Millet Tamam Dedi

Misafir Avatar
akp siktr git 2018-05-29 23:33:22 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

öyle klavye arkası erkeklik yapma küfür etme amk evladı zorunuza gidiyor demi evet size TAMAM dedik siktir olun gidin gitmezseniz ak kafaları koparacağız ananınız amını göreceksiniz piç aka peciler siktirin gidin muarrem kazanacak amınıza koruz yoksa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Tam amına koyarım senin 2018-05-29 22:26:05 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Millet tamam demişmiş. Sandıkta göreceksiniz tam amı dev amı

Beğenmedim! (8)
Avatar
akpli olmayan 2018-05-29 22:23:03

amma mal sattılar ye babam ye.yalovadan abim gelince hesabını sorar

Misafir Avatar
özelleştirmeyi herkes yapamaz 2018-05-29 22:28:44 @akpli olmayan

Ecevit parasızlıktan ülkeyi gitti kemal dervişe teslim etti satabilseydi onlar satacaktı
Ülkeyi batıranlar özelleştirmeyi yapamadılar
Ekonomisini yoluna koyan IMFye borcu kapatan Ak Parti oldu A.Q. Cehapesi değil.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Memduh 2018-05-29 22:26:19

Sonuna kadar halkin CUMHURBASKANI MUHARREM INCE. Nokta...

Misafir Avatar
Sloganla iş yürümez 2018-05-29 22:30:30 @Memduh

Halkın cumhurbaşkanıymış. Abazayım diye karıya mesaj atan bu değil miydi? Bu heriften cumhurbaşkanı falan olmaz. Maksat kılıçdaroğlu meclis dışında kalmamak için başka birini aday gösterecekti bunu aday gösterdi

Beğenmedim! (9)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-29 22:32:07

Allah (cc) ile aldatmayan, diploması ve transkripti sahte olmayan, mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Avatar
Yenice 2018-05-29 22:32:34

Muharrem ince gerisi hikaye

Avatar
attila 2018-05-29 22:26:22

Tayip.erdogan.adam.cocuklari.ve.tüm.akrubalari.ile.birlikte.ülkede.kovulmali.zaten.türk.degiller..

Misafir Avatar
ülkeden kovulmalı diyen 2018-05-29 22:34:15 @attila

FETÖcü ağzıyla konuşan ağzına verirler senin.

Beğenmedim! (8)