banner87

AKP'li başkan Özen'den skandal paylaşım!

AKP Alanya İlçe Teşkilatı Kadın Kolları Başkanı Gülay Özen, şok bir paylaşımda bulunarak, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a muhalif olan herkese "Kafir" dedi. Özen'in bu paylaşımına sosyal medyada tepki yağdı

AKP'li başkan Özen'den skandal paylaşım!

AKP Alanya İlçe Teşkilatı Kadın Kolları Başkanı Gülay Özen, şok bir paylaşımda bulunarak, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a muhalif olan herkese "Kafir" dedi. Özen'in bu paylaşımına sosyal medyada tepki yağdı

24 Nisan 2018 Salı 17:47
AKP'li başkan Özen'den skandal paylaşım!

Geçtiğimiz günlerde AKP Alanya İlçe Teşkilatı'nda Kadın Kolları Başkanı olarak göreve başlayan Gülay Özen, 24 Haziran Genel  Seçimleri öncesi şok bir baylaşımda bulundu.

AKP  Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın başkan olacağına ilişkin görüşlerini bildiren Özen, muhalif kesime ise "Kafir" dedi.

Özen, sosyal medya hesabından şu paylaşımda bulundu;

"Kafirler bir olup birleşse ne çıkar... "Reis" lakaplı liderimiz var bizim. Reisimizi 24 Haziran'da başkan yapacağız "

Kaynak: gercekalanya.com

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.04.2018 18:46
Anahtar Kelimeler:
AKPGülay özen
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ismail 2018-04-24 17:56:49

bir tane normal insan yok akp de hepsi hapsedilmeli veya tedavi altına alınmalı.yüzlerce binlerce tımarhane lazım bunlara

Misafir Avatar
garip seyler oluyor 2018-05-01 14:13:19 @ismail

Yaşar Okuyan, Genelkurmay Başkanı siyasi partinin emrine giremez | 30.04.2018
https://www.youtube.com/watch?v=TYSHlj0IKT0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz abuuu 2018-05-01 14:03:47 @ismail

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz 2018-05-01 14:02:24 @ismail

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Y-CHP'NİN ADAYI ''GEORGE SOROS'' hııııaaaaaa :)))) 2018-04-30 21:46:14 @ismail

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Y-CHP'NİN ADAYI ''GEORGE SOROS'' hııııaaaaaa :)))) 2018-04-30 21:45:56 @ismail

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan partili trol dede 2018-04-30 02:13:47 @ismail

cok merak iyi degildir

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
EY SOROS-TESEV'Cİ KEMÂL KILIÇDAROĞLU !!!!! 2018-04-29 03:22:13 @ismail

ADAY AÇIKLAMAYI NİYE HEP SON GÜNE BIRAKIYORSUN ? AMACIN NE ?
SON GÜNE BIRAKIP SİYONİZMİN ADAMINI EMRİVAKİ YAPIP DAYATMAK MI ?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-29 01:47:29 @ismail

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-29 01:47:07 @ismail

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 01:47:21 @ismail

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİNİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-27 23:53:56 @ismail

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİNİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
gercekler ortada 2018-04-27 01:27:13 @ismail

CHP halkını seviyor KILIÇDAROĞLU SSK yi 2 MİLYAR 341 MİLYON AÇIKLA DEVRETTİ emekli yaşı kadınlarda 34, erkeklerde 40tı
AKP donemi SSK 2016da açık 20 milyar 655 milyon 603 bin TL emekli yaşı 65 e çıktı... SSK yi kim batirmis ???? emekli yasina dikkat edin arada dag var ayrica 2 milyar ile 20 milyar arasindada dag kadar fark var ufak atin civcivler yesin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dost_can a cevap 2018-04-27 01:24:59 @ismail

CHP halkını seviyor
KILIÇDAROĞLU SSK yi 2 MİLYAR 341 MİLYON AÇIKLA DEVRETTİ
emekli yaşı kadınlarda 34, erkeklerde 40tı
AKP donemi 2016da açık 20 milyar 655 milyon 603 bin TL emekli yaşı 65 e çıktı... kim batirmis ???? emekli yasina dikkat edin arada dag var ayrica 2 milyar ile 20 milyar arasindada dag kadar fark var ufak atin civcivler yesin

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
dost_can 2018-04-26 08:59:33 @ismail

Akp halkını seviyor. akp ye hırsız diyenler en büyük hırsızdır. çalamadıkları için çamur atıyorlar. en büyük hırsız SSK yı batıran soyup soydurup soğana çeviren iflas ettiren Kılıçdaroğlu bu gün Erdopana hırsız diyor. utanmaz yüzsüz herif.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
evet evet 2018-04-26 08:57:46 @ismail

akp öncesi ilköğretim okullarında liselerde. sınıflarda 70 80 kişi olurdu bu gün en fazla 25 30 kişidir. ayrıca boş geçen dersler. öğretmen yetersizliği günleride çok şükür atlattık. oyumuz tabiki AKP ye

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
CAHİ ve ZALİM olmayın kardeşler eeee 2018-04-25 12:37:56 @ismail

iste bu kadar sinsi saman altindan su yürütüyorsun. hangi siasetci imanli imis , devleti soymuyormus? senin bkastettigin imaniliyim diyen siyasetcilerinizin hepsi hirsiz soyguncu ihale takipcisi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CAHİ ve ZALİM olmayın kardeşler 2018-04-25 08:20:34 @ismail

Yahu burada yorum yapan insanların hepsi bu ülkenin vatandaşı. hepsi bir toprağın insanı. dini bir dili bir ırkı bir soyu bir Türkiyeyi koruma yaşatma amacı bir . ama gel görki birbirlerini YİYORLAR. bunun tek sebebii var ne particilik ne siyaset nede çıkar sebebi CEHALET. adam gibi yorum yazamazlar, adam gibi konuşamazlar, mutlu değiller, düşmanların gösterdiği hedefe odaklanmışlar, düşmanların fitne kitaplarını okumuş, fitne filimleri izlemiş aldatıcı yorumcu prf ları dinlemiş ve saldırgan olmuşlar. arkadaşlar edepli olun ahlaklı olun . İSLAM edep ve AHLAK lı olmayı emreder. İSLAMın çizgisinden ayrılmayın. ülkeni sev çalışkan dürürst başarılı imanlı siyasetçilerini destekle.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
YIRT CAZetesi kıvırma---cevap Ossmann 2018-04-24 22:55:17 @ismail

Zurnaci troll, kivirmaya calisma kivirma sizin karakteriniz , tayyipin karsisinda kim ittifak ediyor diger partilerde olan müslümanlar,Müslümanin müslümana kafir demesi caiz olmadigini bilemiyecek kadar dininizden uzaksiniz. Ayip ayip.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Dini bilmeyen dinci kariya 2018-04-24 22:50:59 @ismail

Bir müslümana kâfir diyen ve bu şekilde inanan kimse kendisi kâfir olur.
Riyazüs Salihin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-04-24 19:49:14 @ismail

a kaka pe li troller hamle yapacak zekaniz kalmadi bilgi yok söyleyecek cözümünüzde yok, saldiriya gecmisiniz zavallilar! 25 haziranda sizi Cumhuriyete demokrasiye saygiya davet edecegiz!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
izmir_aynen 2018-04-24 19:25:01 @ismail

Yalanmı, yahudi, haçlı, pkk lı, pyd li, ki terörün dini olmaz. bunlar Türkiyeye karşıdeğillermi?
bunlar, Almanya, hollanda, ermenistan yunanistan Türkiyeye karşı birleşmiyorlarmı?
Yüce Türk milleti biz birlik olalım . tüm kafirler birleşse ne yazar.

Beğenmedim! (43)
Misafir Avatar
evet 2018-04-24 19:23:08 @ismail

, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a muhalif olan herkese "Kafir" dedi. ********************Muhalif olan herkese kafir demedi. yalancı ve iftiracılar sizi. her zamanki gibi yine lafı eyip büküyorsunuz. Gülay hnaım diyorki, KAFİRLER BİR OLUP BİRLEŞSE NE ÇIKAR. burada herkesi kafir yerine koymak gazetecilik ahlakına terdir. gazetecilik değil serseriliktir.

Beğenmedim! (43)
Misafir Avatar
AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR 2018-04-24 18:27:59 @ismail

https://www.youtube.com/watch?v=OzWkC3tUoVc

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
elif/lam/mim 2018-04-24 18:23:21 @ismail

akp deki en normal insan sn. devlet bahçeli dir.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
YIRT CAZetesi kıvırma 2018-04-24 18:22:21 @ismail

Erdoğana karşı olanlara kafir demiyor hanımefendi . ama siz kafirlik yapıyorsunuz. Bütün kafirler birleşse ne farkeder diyor. gazeteciliği eşkiyalık olarak kullanmayın.

Beğenmedim! (50)
Avatar
iso 2018-04-24 17:57:55

ak kadın filan değil beyinsiz koyunsun g.kılısın hemşire

Misafir Avatar
edep 2018-04-24 18:26:49 @iso

akkadinlar yaziyor orda ama bu kadin kapkara resimde. Hep din istismari. en kutsali bu kadar kolay istismar eden kimbilir baska ne istismarlar yapiyordur.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-04-24 18:02:12

kendi ve akrabalarinin aldigi ihaleler konusturuyordur. Sahsiyet kalmamis ruhlarini satmislar. Baskalarina haksiz yere kafir demek kendilerini dinden edecegini dahi bilmiyorlar.

Avatar
YÜK. İLAHİYAT 2018-04-24 18:09:59

...KAFİR SENSİN , ÇIK TEVHİDDEN , KOVUL VE KAHROL...

Avatar
Gülay Özen ALLAH a Sirk Kosuyorsun 2018-04-24 18:11:52

Allah la kendini bir tutman seni kafir yapar

Avatar
GELE ME 2018-04-24 18:15:43

BU KADIN DEYILMIYDI BEN ERDOGANIN GÖTÜNÜN KILI OLURUM DIYEN YUTUBTA BAKIN HER HALDE BUYDU

Misafir Avatar
Hülog 2018-04-24 23:50:42 @GELE ME

Göt Kılı - G*tünün Kılıyım beatbox version Hülog Erdoganin gotunun kiliyim
https://www.youtube.com/watch?v=BTTu9bRYHAE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu daha komik 2018-04-24 23:48:22 @GELE ME

götünün kılıyım remix
https://www.youtube.com/watch?v=il41FASXOJA

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
baskasiydi 2018-04-24 18:25:52 @GELE ME

karistirdin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Erdoğan'ın Götünün Kılıyım (REMİX HD VERSION 2) 2018-04-24 18:25:28 @GELE ME

https://www.youtube.com/watch?v=ODgv3EZtd9k

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haha 2018-04-24 18:22:46 @GELE ME

hahaha

Beğenmedim! (1)
Avatar
kadir 2018-04-24 18:17:30

Zavallı bu bayan KAFİR olarak kendisini ve yandaşlarını tarif ediyor her halde yazıklar olsun böyle insanlara sen MÜSLÜMANSIN DA nesin ukala

Avatar
hade ordan soytari 2018-04-24 18:18:39

senin dininin islam oldugu süpheli. Acikla bakalim kafir kime denir?

Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-24 22:44:13 @hade ordan soytari

-sözde müslümanlar dinlerini dahi bilmiyorlar asagida cevabi verdim hic bir müslüman diger müslümana kafir diyemez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@hade ordan soytari x --- cev---cev 2018-04-24 22:40:19 @hade ordan soytari

Hiç kimse, başka bir kişiye fasık (yoldan çıkmış sapmış) diye söz atamaz, kafir diyemez. Eğer fasık dediği kimse fasık, kafir dediği kimse de kafir değilse, bu sıfatlar muhakkak onları söyleyen kimseye döner.” (Buhari,Edeb,44)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
elif/lam/mim 2018-04-24 18:39:00 @hade ordan soytari

yanlış cevab. tekrar çalış...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hade ordan soytari x-----------------cevap 2018-04-24 18:24:24 @hade ordan soytari

@hade ordan soytari x----cvap
KAFİR İSLAM IN DIŞINA ÇIKANA DENİR., islama girmeyene denir. anladınmı kuzum? sen kendini sorgula başkasını değil.

Beğenmedim! (18)