banner87

AKP'li başkandan 'Namaz şovu'

AKP'li başkan Necati Işık'ın, partisinin amblemini kullanarak, İlçede yaşayan vatandaşları namaz kıldığı camiye davet etmesi sert tepkilere neden oldu. Işık'ın skandal çağrısına CHP'li Taşkın Özer, 'camiyi siyasete alet ediyorlar' sözleriyle karşılık verdi.

AKP'li başkandan 'Namaz şovu'

AKP'li başkan Necati Işık'ın, partisinin amblemini kullanarak, İlçede yaşayan vatandaşları namaz kıldığı camiye davet etmesi sert tepkilere neden oldu. Işık'ın skandal çağrısına CHP'li Taşkın Özer, 'camiyi siyasete alet ediyorlar' sözleriyle karşılık verdi.

31 Ağustos 2018 Cuma 18:10
AKP'li başkandan 'Namaz şovu'

Dilan ERDEMİR / YURT

AKP Beylikdüzü İlçe Başkanı Mustafa Necati Işık'ın sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı namaz çağrısı büyük tepkiye yol açtı. Parti kimliğini kullanrak namaz kılacağı camiye ilçedeki halkı davet etmesi, 'dinin siyasete alet edildiği' seslerini yükseltti. Benzer paylaşımların daha önce bir kaç kez daha yapıldığını belirten CHP Beylikdüzü İlçe Başkanı Taşkın Özer, ilk defa Beylikdüzü'nde siyasetçinin böyle paylaşımlarına şahit olduğunu ifade etti.

'DİN SİYASETE ALET EDİLİYOR'

CHP'li Özer, 'Yaklaşık 2-3 haftadır böyle parti hesabından paylaşmış. Bizim bu konudaki bakış açımız çok net. Genel başkanımız da bunu söylüyor. Eğitime, siyasete dinin karıştırılmasını doğru bulmuyoruz. Ben üç senedir ilçe başkanıyım. İlk defa Beylikdüzü'nde bir ilçe başkanının bu tarz bir paylaşım yaptığını gördüm. Tabi arkadaş yeni ilçe başkanı, biri uyaracaktır herhalde. Bir caminin siyasi parti amblemiyle yan yana getirilip siyasete alet edilmesini doğru bulmuyoruz.' diye konuştu. 

İşte AKP'li başkanın o paylaşımları:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.08.2018 18:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
camiler 2018-08-31 18:19:30

örgüt evi gibi çalışıyor,hocalarda militan edasında çalışıyor.18 yıl önce camilerimizde huşu içinde Allah sevgisini hissederek namazı kılardık,son 10 yıldır cuma namazında vaazlarda Allah yolundan sapılmış hutbeleri imamlara verilen görev icabı halka şırınga ediyorlar

Misafir Avatar
HARİKA BİR İŞ... 2018-08-31 22:58:03 @camiler

aferin harika.. gösteriş, müsriflik, ALLAH ile aldatmak , şeytan ile barışmak , haramı helale katmak , ne bulursan satmak... bu yolda devammm ne yaparsanız yapın, bu halkın yarısı oy atıyor zaten.... HARCAYIN, YİYİN, SATIN, DOLAR 7 LİRA KİME NE...DEVAM...

Beğenmedim! (0)
Avatar
nfd 2018-08-31 19:33:03

Allah.belanızı.versih.şu.ülkede.milleti.camidende.soguttunuzya.ben.artık.bu.dinede.güven.miyorum

Misafir Avatar
murat.köse 2018-08-31 19:35:02 @nfd

hepimiz.suçluyuz.bekle.bizi.ahiret.Allahdan.korkmayan.makarnacıyız

Beğenmedim! (0)
Avatar
demedi deme 2018-08-31 20:01:35

AKP hep dini siyasete alet etmiştir.

Avatar
Allah,tan korkan kalp..asla akp.ye oy vermez 2018-08-31 18:34:39

bizler akp belediyelerinin adaylarına oy veremeyiz..Allah kabul etmez..
kral gibi yaşayanlara yardımcı olmayacağız.
bak şu kişinin üzerindeki takımlara birde fukara millete bakın..bunlara oy vermeyin..vebale girmeyin..suriyelileri babalarının hayrına tutmuyorlar..oy için boğa besliyorlar.MİLLETİN PARASI İLE..

Avatar
nasıl yaşıyorsun vatandaş? akp.sayesinde.!! 2018-08-31 18:31:56

akp.ye ve belediyelerine asla oyyok..
...
yine çalacaklar..zemin hazırlıyorlar..YSK..A.A...AKP..MHP..= hileciler..
müslüman akp.ye oy veremez..
ve asla dua da edemez..
yaşantıyı gören gözler onlara oy vermez..

Avatar
Yobaz 2018-08-31 18:35:45

yobaz oldugu icin yobazdir, hep yobaz kalir

Avatar
Emine 2018-08-31 19:32:27

Islam=Siyaset,, Adam dogru yapiyor...Yalan ve yalnislik CHP de...Hem Müslüman hem Demokrat olunmaz,, Ama her Müslüman Fasisttirrr

Avatar
D 2018-08-31 20:30:06

CHP'yle uğraşacağınıza işinize odaklansaydınızya bakın Economi çok kötü siz hala işin dalgasındasınız ha birde Shov peşinde bunu CHP yapsaydı teneke çalardınız ardından ayıptır hemde günah . Din İman Allah'la iki kişinin ardasındadır şovda neymiş işiniz gücünüz bunları yapmak .