AKP'li Bozdağ: Kılıçdaroğlu kazanacağına inansa aday olurdu

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan yaptığı açıklamada, "CHP Genel Başkanı kazanacağına inansa aday olurdu. Belli ki kaybedeceği bir seçimde aday olmaktan/aday olmak zorunda kalmaktan korkuyor." değerlendirmesinde bulundu.

AKP'li Bozdağ: Kılıçdaroğlu kazanacağına inansa aday olurdu

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, sosyal paylaşım sitesi Twitter'dan yaptığı açıklamada, "CHP Genel Başkanı kazanacağına inansa aday olurdu. Belli ki kaybedeceği bir seçimde aday olmaktan/aday olmak zorunda kalmaktan korkuyor." değerlendirmesinde bulundu.

01 Mayıs 2018 Salı 18:33
AKP'li Bozdağ: Kılıçdaroğlu kazanacağına inansa aday olurdu

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı açıklamada şu ifadelere verdi:

1) CHP, cumhurbaşkanı adayını hala açıklayamadı;ama haklarını yememek lazım cumhurbaşkanı adayını ilan edecekleri tarih, yer ve saati açıkladılar.

Demek ki CHP’liler gibi CHP yönetimi de tam yetkili Genel Başkanları Kılıçdaroğlu da hala CHP’nin cumhurbaşkanı adayını bilmiyor.

2) CHP’nin Cumhurbaşkanı adayını açıklayacakları tarihi ilan etmesi, siyasi bir strateji ya da hamle diye takdim edilse de bu, daha fazla gol yememek içi sadece bir zaman kazanma hamlesidir.

CHP yönetiminin bu içler acısı durumu,tam bir aciz halidir; tam bir beceriksizliktir.

3)Sahi karar vermek için bu kadar bocalayan,zikzak çizen ve hala ne yapacağını bilemeyen bir CHP’nin kime, ne faydası olur?

Ne yapacağını bilmeyen CHP yönetiminin,millete de devlete de CHP’ye de hayrı yoktur.

4)CHP Genel Başkanı, kazanacağına inansa kendi aday olurdu.

Belli ki CHP Genel Başkanı kaybedeceği bir seçimde aday olmaktan ya da aday olmak zorunda kalmaktan korkuyor.

Adaylık cesareti gösteremeyen Kılıçdaroğlu,halihazırda hem siyasi kayıptır hem de siyasi kaçaktır.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.05.2018 18:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-01 18:45:13

KAZANMA SANSI EN AZ ERDOGAN KADARDIR CUMHURBASKANININ SEMBOLiK BiR GÖREVi VARDIR KILICDAROGLUNUN BASBAKAN OLMASI LAZIM

Misafir Avatar
fetöcü bekir çatla 2018-05-02 09:36:29 @KECi COBANI

adam gaza gelmez siz işinize bakın daha paket eksik emekli astsubaylar temsil tazminatları,vergisini günü gününe gönderene indirim,dokunulmazlıkların sadece kürsüde olması ve diğer zamanlarda kaldırılması bakın bunu kanun çıkmasda hdpli vekillere nasıl uyguluyorsunuz.değilmi ama onlardan 3ün biri oy alıyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy bay bekir 2018-05-01 22:21:51 @KECi COBANI

sizin kilicdaroglu fobinizmi var ?? varsa yoksa bay kemal diyorsunuz yeter artik
siz bay bahceli neden aday olmuyor onu cevaplayin
devlet bahcelinin mhp yi iktidar partisi yapma gibi bir niyeti yok gibi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anladin mi? 2018-05-01 22:14:34 @KECi COBANI

az kaldi amk bekiri. sen ve ortaklarin fetöcü türk düsmani hainlerin yargilanmasi mutlaka olacaktir! Türkün sayesinde oturdugun koltugun altina saklanmak isteyeceksin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyi oku bekir 2018-05-01 22:10:47 @KECi COBANI

TSK ya kumpas davalarinin hesabi mutlaka sorulacaktir! Fetö ile ayni yataga giren bu Türk unsuru olmayan isbirlikci devsirme katillerin yargilanmasi tarihi bir görevdir!
Türk gencligi daima görev basindadir! Bu bekir adli devsirme mutlaka yargilanacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hala anlamiyorlar ve 2018-05-01 19:11:43

anlayamazlar, cunki onlar politikayi sahsi cikar icin yapiyorlar. Kilictaroglunun koltukta, parada pulda gozu yok ,yani aynen Ecevit gibi.

Avatar
Okur 2018-05-01 19:21:34

Hayirdir acelen ne Bozdag? Belki seni cildirtmak icin aciklamayi son ana birakiyordur .peki akape de Erdogandan baska aday niye cikamiyor,sen kafayi buna yor.chp bir kurum partisidir,kisiler onemli degildir,sizinki gibi tek adamlik yoktur.ic isleri bakani kim? Erdogan,dis isleri,savunma,maliye,tarim,saglik vbg. Tum bakanliklar i Erdogan temsil ediyor,o olmazsa parti kapanir,onun deyisiyle sizler tuzluk sunuz.sen iyisimi kafani bunlara yor,feto ya ovguler diz ,yaptigin en iyi is bu

Avatar