banner87
Flaş Haber
Kapat

AKP'li Danışmana MHP'li dayağı

AKP Ankara Milletvekili Nevzat Ceylan'ın danışmanı M.C. ile MHP'li olduğunu söyleyen kişiler arasında Meclis lokantasında yer yüzünden çıkan tartışma, tekme- tokat saldırıya dönüştü.

AKP'li Danışmana MHP'li dayağı

AKP Ankara Milletvekili Nevzat Ceylan'ın danışmanı M.C. ile MHP'li olduğunu söyleyen kişiler arasında Meclis lokantasında yer yüzünden çıkan tartışma, tekme- tokat saldırıya dönüştü.

27 Şubat 2018 Salı 15:24
AKP'li Danışmana MHP'li dayağı

TBMM Üyeler Lokantası'nda AK Parti Milletvekili Nevzat Ceylan ve misafirlerine yer tutan danışman M.C., oturmak isteyenlere, masanın dolu olduğunu söyledi. Bu sırada iddiaya göre MHP'li olduklarını söyleyen kişilerle, M.C. arasında tartışma başladı. Tartışma büyürken, masaya oturmak isteyen gruptakiler M.C.'ye saldırdı. Üyeler Lokantası'ndaki garsonlar ve diğer danışmanlar tarafından kavgaya müdahale edildi. Gözünde şişlik oluşan ve dudağı patlayan M.C., darp raporu aldı. Karşı taraf kendilerine küfür edildiğini savunurken, M.C. böyle bir şeyin olmadığını söyledi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.02.2018 23:58
Anahtar Kelimeler:
TBMMMeclisMhpAKPTürkiye
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
koalisyonlar 2018-02-27 15:56:18

Önceden koalisyonlar seçimden önce kurulurdu şimdi korudan seçim öncesi kuruluyor ama çatlak çok ve seçime kadar dayanmayacak haydi hayırlısı İYİ günler

Avatar
Türknevzat 2018-02-27 17:04:35

İkinizinde barajı aşması zor görünüyor,vatandaş onbeş sene önceki vatandaş değil.uyandı benim milletim.size oy yok.yalanlarla nereye kadar.bu iş burda biter.

Misafir Avatar
Muttalip 2018-02-27 21:01:35 @Türknevzat

itifakin catirdama devri bitti. Cünki bahceli mhp yi o kadar yiprattiki , iki sansi var 1 ittifaki bozup secimlerde yok olmak. 2 yedek lastik ve samar oglani olup koltuk korumak. akp baskani tayyip bahcelinin yularini kapti !

Beğenmedim! (0)
Avatar
RRRRRRR 2018-02-27 16:22:49

SAHTEKARLARRRRR BIRBIRINIZI YIYIN BITIRIN SIRA SEKER FABRIKALARINA GELDI SÖZDE MILLIER KÖPEK DEVE LET BAHCE SENBIR HAINSIN ULAN CIKTA BIRTEK SÖZ SÖYLE BE IBINE O KADAR FABRIKA LIMANLAR BANKALAR SATILDI GIK YOK VATAN HAINI BAHCELI GÖTSÜN SEN HARBI GÖT

Avatar
Aman bu kavgayi 2018-02-27 17:24:48

AKP sozcusu Bahceli duymasin yuregine iner vAllah.

Avatar
YILDIRIM 2018-02-27 18:17:40

Hep DİYORUZ ya, Bu KOALİSYON KOLTUK KOALİSYONU Bunların işi Gücü KOLTUK Kapmak. . . . . . . . . . .MİLLET Bahane . . . . . . . . . . Sn Bahçelinin 02.06.2015 ELAZIĞ daki MİTİNGİNİ ÖZELİKLE Sn Bahçeliye Kendi Söylediklerini Bir Kez DİNLETTİRİN - İZLETİN Sonra Seyredin. Sn Bahçeli Bunları Ben mi SÖYLEDİM Diyecek. ! ! ! ! Sandıkta Verilecek Oyu Merak Etmeyin, DİNLEYİN Sonra Karar Verin ! ! ! KOLTUK Kapma KOALİSYONU ! ! ! Saygılarımla

Avatar
Vallo 2018-02-27 19:54:28

VAllahi, Tayyipten önce evimi yurdumu yaptım Şimdi ise badana parası zor toparliyoruz.