banner87

AKP'li Eker'den flaş Afrin harekatı açıklaması

AKP Genel Başkan Yardımcısı Mehdi Eker, Brüksel'deki konuşmasında Zeytin Dalı Harekatı'nın 'bölgede emperyalistlerin maşası olan ve onların verdiği silahlara da bölge halklarına zulmeden terör örgütlerine karşı yapıldığını' söyledi.

AKP'li Eker'den flaş Afrin harekatı açıklaması

AKP Genel Başkan Yardımcısı Mehdi Eker, Brüksel'deki konuşmasında Zeytin Dalı Harekatı'nın 'bölgede emperyalistlerin maşası olan ve onların verdiği silahlara da bölge halklarına zulmeden terör örgütlerine karşı yapıldığını' söyledi.

25 Şubat 2018 Pazar 21:27
AKP'li Eker'den flaş Afrin harekatı açıklaması

Eker, Türk Silahlı Kuvvetlerince (TSK) Afrin'de yürütülen Zeytin Dalı Harekatı'na destek amacıyla Belçika'nın başkenti Brüksel'de düzenlenen 'Birlik, Beraberlik ve Kardeşlik' mitinginde bir konuşma yaptı. Avrupa'da yaşayan Türkler'in bugün Zeytin Dalı Harekatı'na gösterdikleri destek ile tüm dünyaya mesaj verdiğini ifade eden Eker, "Türkiye, pes etmeyecek, Türkiye diz çökmeyecek" diye konuştu.

Eker, Zeytin Dalı Harekatı'nın bölge halkına zulmeden terör örgütlerine karşı yapıldığını söyleyerek, "O bölgede emperyalistlerin maşası olan ve onların verdiği silahlara da bölge halklarına zulmeden terör örgütlerine karşı bu harekatı yapıyoruz. Bizim kimsenin toprağında gözümüz yok" dedi.

Çeşitli terör örgütleri üzerinden Türkiye'nin yürüyüşüne engel olunmaya çalışıldığını savunan Eker, "Biz Türkiye Cumhuriyeti olarak bunlara pabuç bırakmadığımızı ve bırakmayacığımızı, bunlarla milletçe, Kürt'üyle, Türk'üyle, Laz'ıyla, Çerkez'iyle, Arap'ıyla, Arnavut'uyla, Boşnak'ıyla, Roman'ıyla bunlara karşı mücadele etmekte olduğumuzu, dosta düşmana, bütün dünyaya söyledik." değerlendirmesinde bulundu.

'KÜRTLER BİZİM KARDEŞİMİZ'

Zeytin Dalı Harekatı'nın başlamasının üzerinden 37 gün geçtiğine işaret eden Eker, "Biz bu harekatı Kürtlere karşı yapmadık. Kürtler bizim kardeşimiz, biz bu harekatı Araplara karşı da yapmadık, onlar da bizim kardeşimiz. Bunların hepsi bizim canımız ciğerimiz" ifadelerini kullandı.

Türkiye'nin Suriyeli Kürt vatandaşlarına da kucak açtığını bildiren Eker, Türkiye'nin, Suriye'den kaçıp gelmiş 400 bin Kürt'e ev sahipliği yaptığını vurguladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.02.2018 21:57
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Deniz 2018-02-25 21:37:23

Bu kurdlerin bol haini var,eker metiner,miroglu,kirogolu varda var.

Misafir Avatar
seçmen. 2018-02-26 08:47:47 @Deniz

Türkiyeyi, Türk milletini, tüm etnik kökenli farklı görüşleri kucaklayan vatandaşlığında ayrım yapmayan AKP yi destekliyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@dogruya dogru x----------cevap 2018-02-26 08:44:59 @Deniz

Dğruya doğru adlı hain yorumcu. ulan seni kim şişirdi, sen kim ne zakkumla besliyorki bu kadar kin ve nefret içine giriyorsun be hayvandanda aşağılık yaratık. ne bu fitne? ulan dediğin gibimi kürtler bu ülkede zenginlik içind değilmi?
huzur içinde değilmi? devlet kürtlerin hakkını en iyi şekilde savunmuyormu, kürtler devletten en çokyardımı almıyormu?
kürtlere pkk nın ettiği zulüm ne? Allah tan korkun diyorum önce ama Allah korkusu olan senin gibi fitne sözler söylemez diyorumsonrada Allah senin belanı versin diyorum hain.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ABD'Lİ YAHUDİ CARGILL ŞİRKETİ TÜRKLERİ ZEHİRLİYOR! 2018-02-25 22:02:47

.

Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-25 23:20:09 @ABD'Lİ YAHUDİ CARGILL ŞİRKETİ TÜRKLERİ ZEHİRLİYOR

o sirket zehirlemiyor türkiyedeki isbirlikcileri zehirliyor. akp iktidari izin vermese yapabilirmi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ossmann 2018-02-25 22:16:35

bölgede emperyalistlerin maşası olanlara karsi mücadel ediyormus . BOP nedir habersiz olamaz ? BOP esbaskani türkiyede akp baskani erdogan. peki bu emperyalistlerin maşası olmuyormu? Iste bu yobazlar kendileri ile de celiski icerisindeler.

Avatar
bu secim savasi 2018-02-25 22:57:09

gercekden oyle olsa idi fratin dogusundaki alanda savas olurdu zira suriye kurdustan siniri orasi

Misafir Avatar
@bu secim savasi x---------sabırli 2018-02-26 08:41:13 @bu secim savasi

kızmayacağım dedim ama gerizekalılarada haddini bilmeleri için bir iki laf edeyim da. ulan gerizekalı terör burnunun dibine kadar tuneller kazmış, bir ordu silahlarıyla silahlanmış Türkiyeye saldırı hazırlığında onlarla savaşan Türk orusunua seçim yatırımı diyorsun yazık sana. vay sana tüh sana be gerizekalı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Zübük 2018-02-25 23:18:21 @bu secim savasi

Cok dogru , ben de ayni fikirdeyim, zaten türkiyenin sorun yaratacak bölgesi orasi!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-25 21:36:00

Cumhurbaşkanı afrini fetihten bahsediyor,bu kimsenin toprağında gözümüz Yok diyor, Bir karar verin..agzinizdan çıkanı kulağınız duysun,soyledikleriniz ilerde aleyhimize delil olabilir

Avatar
aydın 2018-02-26 00:43:28

kurt halkının temsilcisi gormediginiz.gerçekten de öyle. pkk ile niye oslo da goruştunuz

Misafir Avatar
Ossmann 2018-02-26 00:47:28 @aydın

aydin bey laf olsun diye görüsmüsler. bunlar dün dedigini , hatta bir saat önce dediklerini inkar eden tipler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
dogruya dogru 2018-02-26 02:55:13

kurtler saf salaktir hala biz kardesiz de canini al insaatda al korucu yap al uzman yap al mevsimlik isci yap yollarda fabrikada al kardesiz biz bak de onlar can vermeye hazirdir bu onlarin kaderi biz o kadar zeki olmasakda kurtlerde uzerlerinden atamadiklari bi saf salak aptal iyi niyetli gereksiz palavralara bile inanan bi salak genleri var bu bizim yani turklerin bi sucu dwgil bu suc genetik olarak kurtlerde var o yuzden her zaman alavere dalavere kurt mehmet nobete bu sozleri icin kimse bana kizamaz gercek bu baska fercek yok

Misafir Avatar
@dogruya dogru x---cevap 2018-02-26 08:46:03 @dogruya dogru

Dğruya doğru adlı hain yorumcu. ulan seni kim şişirdi, sen kim ne zakkumla besliyorki bu kadar kin ve nefret içine giriyorsun be hayvandanda aşağılık yaratık. ne bu fitne? ulan dediğin gibimi kürtler bu ülkede zenginlik içind değilmi? huzur içinde değilmi? devlet kürtlerin hakkını en iyi şekilde savunmuyormu, kürtler devletten en çokyardımı almıyormu? kürtlere pkk nın ettiği zulüm ne? Allah tan korkun diyorum önce ama Allah korkusu olan senin gibi fitne sözler söylemez diyorumsonrada Allah senin belanı versin diyorum hain

Beğenmedim! (2)
Avatar
Deko Brusk 2018-02-26 01:11:46

Mehdi beye bu sözleri yakistiramadim surye afrin kürtlerin senin öz be öz akrabalarindir Türkiyenin bu yaptigi sadece teroristliktir baska bir sey deyildir kürt düsmanligidir Afrin kürtleri türk devletine cakil tasi dahi atmamistir bu savas sadece secime yönelik savastir dünyanin baska ülkelerinde savas cikaran hükümetler hemen iktidari kaybederler Türkiyede ise bunun tam tersi mevcuttur türk devleti her zaman kürtleri kürtlerin eliyle katl etmistir ve devam ediyordur türk devleti 80 yildir ABD ortadoguda bekciligini yapiyor onlar emperyalistlerin usagi deyilde vatansiz kürtlermi emperyalistlerin usagidir kürtler artik solcu falan deyiller rusyayi tanidilar bosuna emek sarf ettiler solculuk icin rusya herzaman kürtleri para karsiligi satti siz emperyalistlerden nemalaniyorsunuz 80 yildan beri kürtler niye karsi ciksin asil terorist olan ÖSO dur EL NUSRADIR ISID dir Türkiye bu bütün teror örgütleriyle SENIN Akrabalarini vuruyor sen cikip emperyalistlerden bahs ediyorsun