AKP'li Elitaş: Kılıçdaroğlu vekillerini kiraya verdi

AKP Grup Başkanvekili ve Kayseri Milletvekili Mustafa Elitaş, CHP'den 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesi ile ilgili yaptığı değerlendirmede, "Bunlar kiralık milletvekili. Kılıçdaroğlu vekillerini kiraya verdi" dedi.

AKP'li Elitaş: Kılıçdaroğlu vekillerini kiraya verdi

AKP Grup Başkanvekili ve Kayseri Milletvekili Mustafa Elitaş, CHP'den 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesi ile ilgili yaptığı değerlendirmede, "Bunlar kiralık milletvekili. Kılıçdaroğlu vekillerini kiraya verdi" dedi.

22 Nisan 2018 Pazar 21:34
AKP'li Elitaş: Kılıçdaroğlu vekillerini kiraya verdi

CHP'den 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye geçmesine bir tepki de AK Parti Grup Başkanvekili ve Kayseri Milletvekili Mustafa Elitaş'tan geldi.

15 milletvekilinin İYİ Partiye geçtiğini Kayseri'deki seçim bölgesinde öğrenen ve daha sonra başkent Ankara'ya hareket eden Mustafa Elitaş, yaptığı açıklamada, "Yüksek Seçim Kurulu açıklama yapmadan CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu İYİ Parti ve onun Genel Başkanı Meral Akşener'i kurtarmak için siyasi açıdan etik olmayan bir akara imza atarak bu 15 milletvekilini adeta kiraya verdi. Bunun adı kiralık vekildir. Geçmişteki Güneş Motel olayı bir kez daha çok çirkin biçimde tekrar etmiştir. Yakışık kalmamıştır" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 23:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman 2018-04-22 21:48:35

Demokrasi icin bir devrimdir kilictaroglu nun yaptigi.bende oyumu chp ye verecem

Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-04-29 12:01:25 @Osman

stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz 2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EY SOROS-TESEV'Cİ KEMÂL KILIÇDAROĞLU !!!!! 2018-04-29 03:24:06 @Osman

ADAY AÇIKLAMAYI NİYE HEP SON GÜNE BIRAKIYORSUN ? AMACIN NE ?
SON GÜNE BIRAKIP SİYONİZMİN ADAMINI EMRİVAKİ YAPIP DAYATMAK MI ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-29 01:46:04 @Osman

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-29 01:45:35 @Osman

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HIC KIMSE BULUNMAZ HINT KUMASI DEGILDIR.. 2018-04-29 00:33:00 @Osman

AKP HIKAYESI MILLETE ACI VERMEYE BASLADI HEP ZAM ZAM ZAM MILLET BORC BATAGINDA YETER ARTIK
YENI HIKAYEYE BASLAMAK TURKIYEYE IYI GELECEK ....
ARTIK CHP ZAMANI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HULUSI BEY ABDULLAH GUL BEY LE NE KONUSTU 2018-04-28 11:07:12 @Osman

Yarkadaş: 28 AKP'li Mv.Saadet Partisi'ne Geçecek.
https://www.youtube.com/watch?v=CJDpAbogai0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yarkadaş: 28 AKP'li Mv.Saadet Partisi'ne Geçecek. 2018-04-28 03:43:28 @Osman

https://www.youtube.com/watch?v=CJDpAbogai0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-28 01:43:16 @Osman

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
!!!!!!!!!!!!!!!! 2018-04-27 23:55:37 @Osman

DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ÜCRETSİZ ULAŞIM VARDIR !
https://vatanpartisi.org.tr/genel-merkez/cumhurbaskani-perincek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hAAlaa siam ikizi elaziz 2018-04-27 23:42:13 @Osman

sen zaten vatan partilisin hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hAAlaa 2018-04-27 18:07:02 @Osman

Bu chp seçmeni hala kılıçdaroğlunu destekliyorsa PESS. ben artık yokum. chp ye verdiğim oylara acıyorum.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
elaziz 2018-04-27 18:06:04 @Osman

15 M vekili neki chp iyi partiye perçinlensede. hdp ile koyun koyuna devam etsede bu halk bunları sandığa gömecek. çünkü Yüce Türk Mİlleti ihaneti kabul etmez, teröristlerin dostlarıan itibar etmez. yalancılara, düzenbazlara, düşman işbirlikçilerin itibar etmez.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evet nikli iyi izlemeler 2018-04-26 12:36:01 @Osman

Erbakan , Erdoğan'ın Nasıl Gömlek Değiştirdiğini Anlatıyor
https://www.youtube.com/watch?v=gNxfLC20Wz0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp ve yahudilik iyi izlemeler 2018-04-26 12:32:47 @Osman

AKP & ABD DOSTLUĞU TAYYİP'e Yahudi Cesaret Ödülü
https://www.youtube.com/watch?v=7LuIKjQibi8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aman aman Tövbe Akp 2018-04-26 12:29:48 @Osman

Yaşar Okuyan yayında ağladı! "İçim yanıyor benim, Türkiye gidiyor!"
https://www.youtube.com/watch?v=3xRq3DX9nk8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-04-26 08:47:35 @Osman

chp bir zamanlarda HDP yi kazandırmıştı. baraj altı olacak hdp ye destek verip yüzde 13 oy aldırdı. onlarda yahudiye hizmet ediyor.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
chp ve yahudilik 2018-04-26 08:46:45 @Osman

CHP nin İP yi kurtarma çabası bir yahudi geleneyidir. bir dostu dra düştümü başka bir yahudi onun kolundan tutar kaldırır maddi manevi yardımda bulunur. gerçi onlarda manaviyat yokda işte maddi ve insani destek. chp ipye aynısını yaptı. ikiside aynı yahudiye hizmet ediyorda ondan.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
eyyy chp 2018-04-26 08:43:37 @Osman

Egemenlik, milletvekillerinin kişilik hakları onurları , gururları hepsi kılıçdaroğluna aittir. ister satar ister yatırır ister adam yerine koymaz . chp de m vekili aday başvurusu 10 bin tl. ben beş tane alırım. bağ bahçe ve temizlik işlerinde çalştırmak için. Kemo kanka beş tane uysallarından bana ayır tamamı lenn.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
neler duyuyoruz 2018-04-26 00:20:09 @Osman

Yaşar Okuyan | Devlet Bahçeli gizli görevlidir, Türkiye bunu görecek | 18.03.2018
https://www.youtube.com/watch?v=trhhC0UPQf4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy politikasi iflas etti 2018-04-25 23:15:44 @Osman

'Kartallar Yüksek Uçar Ama Çakılmaları da Şiddetli Olur'

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy bay Elitaş 2018-04-25 19:57:06 @Osman

Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir”
Kemal Atatürk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
100 bin imza için 5 gün süre 2018-04-24 21:52:40 @Osman

Cumhurbaşkanı adayı olabilmek için toplanılması gereken 100 bin imza için 5 gün süre tanındığı öğrenildi. ((( kisaca rekabet istenmiyor gibi )))))
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/erken-secim-oncesi-ysk-dan-tartisma-yaratacak-karar-h89176.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy akp 2018-04-24 21:49:53 @Osman

mühürsüz oy pusulası kararı hukuksuzdur milleti hangi yuzle SANDIGA bekliyorsunuzki ??? millet muhur kullanmiycaksa sadece isaretmi yapicak ??? guvenli secim olmadigi ortada dunyanin neresinde boyle secim yapiliyor ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EYYY AKP 2018-04-24 21:46:40 @Osman

Cumhurbaşkanlığı seçimlerine girecek olan her adayın üniversite diplomalarının yayınlamasını talep ediyoruz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-04-24 20:00:01 @Osman

Önemli olan demokrasi , cumhuriyet ve adalet icin yapilan eylem seref dir , burada hic bir sahsi cikar yok tayyip düsmanligida yok karsi oldugumuz diktatötlük ve soygun düzeni adaletsizlik ve cumhuriyete Atatürke olan düsmanlik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Güneş Motel vakası diyorsunuzda 2018-04-24 17:11:05 @Osman

siirt vakasi neydi ??? unuttunuzmu ???
https://www.youtube.com/watch?v=sXtpTrHyl9A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy akp 2018-04-24 15:13:47 @Osman

tartışmalı mühürsüz oy pusulası kararı hukuka aykiridir..
mühüre gerek yoksa vatandas sandiga neden gitsinki ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
karolsun zalimler düzenbazlar.eyy arkadas 2018-04-24 15:12:59 @Osman

chp li ve ankara nikin yetmedimi ??? bu ne yanar doner gibi ??
Ağlasanız da, bağırsanız da; yolcudur abbas, bağlasan durmaz! Güle güle!”
hihihihihi good bye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li kiliganda vatan partili teze ve teyzenin 2018-04-24 15:11:18 @Osman

ikizi ankara
Ağlasanız da, bağırsanız da; yolcudur abbas, bağlasan durmaz! Güle güle!”
hihihihih good bye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy akp 2018-04-24 15:07:29 @Osman

tartışmalı mühürsüz oy pusulası kararı hukuka aykiridir..
mühüre gerek yoksa vatandas sandiga neden gitsinki ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
karolsun zalimler düzenbazlar. 2018-04-24 12:18:45 @Osman

Kahrolsun ABD nin Türkiye içindeki işbirlikçileri. kahrolsun insan satanlar. kahrolsun kendileri fetöcü iken başkalarına fetöcü diyenler. Milletvekillerinin hiç birisindemi onur haysiyet yoktu çıkıp diyemedimiki ben satılık değilim diye.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chpli 2018-04-24 12:16:58 @Osman

Tüm chp li dostlarım dava arkadaşlarımız CHP bu seçimde barajın altında kalsın istiyorum. . Nasıl parti başkanıysa CUMHURBAŞKANLIĞINA aday bile olamıyor. kaybedeceğini şimdiden gözüne kestirmiş. korkaklarla hedefe gidilmez.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
chp li 2018-04-24 12:15:41 @Osman

Bir chp li olarak kılıçdaroğlunun sürekli Erdoğanı düelloya çağırması ve sık sıkda erken seçim istemesi ni unuttukları için kılıçdaroğlunu ve chp yi kınıyorum. utanmazlık bu kadar olur. sonra benim oyumla seçilen milletvekilini başka partiye satmanız kiralamanız herneyse kabul edilemez. hepinizi chp yönetim organlarını kınıyorum. bir dahada oy vermeyeceğim.. insan alıp satmaya başladılar.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
ankara. 2018-04-24 12:12:19 @Osman

ne kirası? SATTI SATTI. satılık milletin civcivleri ünvanına sahip oldular. civciv milletvekilleri. CHP YAHUDİYE HİZMET EDEN BİR PARTİDİR.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Aydin 2018-04-24 02:47:34 @Osman

https://odatv.com/diyarbakirda-binlerce-kisi-erdogana-karsi-toplandi-kimse-bunu-gormedi-23041815.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ergenekon davasi 2018-04-24 02:38:14 @Osman

https://odatv.com/ergenekon-davasinda-parlamenter-sistemin-yok-edilme-goruntuleri-23041819.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp IYI partiyi kutlamasi gerekirken 2018-04-24 01:03:04 @Osman

bu satasmalar neyin hazimsizligi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yolcudur abbas 2018-04-24 00:46:27 @Osman

Ağlasanız da, bağırsanız da; yolcudur abbas, bağlasan durmaz! Güle güle!”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP'nin İktidara Gelişi 2018-04-24 00:38:57 @Osman

https://www.youtube.com/watch?v=sXtpTrHyl9A

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uzucu 2018-04-24 00:33:00 @Osman

OHAL koşullarında erken seçim hic etik degil
erken secimde etik degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-04-23 00:28:34 @Osman

saksi kafali maras dondurmacisi kilikli herif keske harbi yunanlilar kazansaydi dediginde bu dedigin etik degil deselerdi, diyemediler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-04-23 00:24:02 @Osman

Cemaat ve vakif evlerinde fakir fukaranin cocuklarina tecavüz edilirken bunlar etik degildir diyemediler. bir kereden bir sey olmaz dediler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-22 22:46:36 @Osman

Adaşim , Diger partiler millet vekili satin alirken CHP nin yaptigi büyük bir özveri demokrasi tarihine gececektir. Haklilar paylaştikca büyüyecektir. a ka pe soyguncuklari şokdalar hala uyanamadilar tayyip arazi tik yok.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hadi ordan turkes mhp den 2018-04-22 21:41:14

akp ye gecmedimi ??

Misafir Avatar
bay elitas 2018-04-24 00:24:05 @hadi ordan turkes mhp den

tayyip bey zamaninda siirt ten bagimsiz milletvekili secilmemismiydi ?? ilk secim iptal edilmisti ikincisinde tayyip bey aday olmustu demi ?? birde yasami ne degismisti o hikaye tam nasildi ya ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP güle güle 2018-04-24 00:21:57 @hadi ordan turkes mhp den

Her hikayenin bir sonu vardır! Mutlu ya da mutsuz! Biter bir şekilde.. Ama önemli olan hikayenin nasıl bittiği değildir! Kendisidir hikaye! artik yeni Mutlu Hikayeye baslama vakti CHP ve IyI parti Hikayesi cok yakinda basliycak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP DEN IYI PARTIYE GECEN 2018-04-23 12:31:22 @hadi ordan turkes mhp den

MILLETVEKILLERI VATANI GOREVLERINI YERINE GETIRDILER TARIHDE YERLERINI MUTLAKA ALACAKLAR TEBRIKLER

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elaziz and seçmen trolleri 2018-04-23 12:28:12 @hadi ordan turkes mhp den

siam ikizleri turkes mhp den akp ye gecerken sus pusdunuz hahaha catlayin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elaziz 2018-04-23 09:13:18 @hadi ordan turkes mhp den

15 M vekili neki chp iyi partiye perçinlensede. hdp ile koyun koyuna devam etsede bu halk bunları sandığa gömecek. çünkü Yüce Türk Mİlleti ihaneti kabul etmez, teröristlerin dostlarıan itibar etmez. yalancılara, düzenbazlara, düşman işbirlikçilerin itibar etmez.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
seçmen 2018-04-23 09:10:54 @hadi ordan turkes mhp den

15 milletvekilinin iyi partiye geçmesine en büyük tepki biz halk tan gelmiştir. size verilen oylarla seçilen milletvekillerinizi KÖLE gibi sattınız . insan sışlarının başladığı bir Türkiye oldu. Ülkemizin yüz karası chp.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
Nokta. 2018-04-23 04:28:27 @hadi ordan turkes mhp den

etik olan senin o koltukta olmamandir! Neden mi? ahlaksizin önde gideni sensin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip 2018-04-22 22:38:08 @hadi ordan turkes mhp den

insanlar paylastikca daha da güclü olurlar, 15 milletvekiline helal olsun. . a ka pe liler kudurun hakkiniz var! Bagimsiz mahkemelrin kurulmasi icin chp ve iyi parti simdiden calismalara basladilar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-22 22:00:15 @hadi ordan turkes mhp den

birileri ŞAH MAT oldu vah vahhh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
unutmadik 2018-04-22 21:51:07 @hadi ordan turkes mhp den

Hocaefendi dediler, ne istedilerse verdiler. Kim FETÖ'cü, kim besledi, kim büyüttü?
https://www.youtube.com/watch?v=BNWmW3tALJU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
emperyalistlerin en buyuk silahi baska ulkelerin 2018-04-22 21:50:02 @hadi ordan turkes mhp den

enerji kaynaklarini ele gecirmek ekonomiyi ele gecirmek akp sata sata fabrikalarimizi bankalarimizi limanlarimizi telekom u cogu sey emperyalistlerin eline gecti satilan cogu fabrikalar israil amerikan bayrakli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-04-22 21:49:00 @hadi ordan turkes mhp den

Vatan, demokrasi ve Cumhuriyet icin her sey mubah. 15 vekilin sözümü olur. Bu millet vatan , cumhuriyet icin yüzbinlerce sehit verdi . Simdi 15 vekil kendilerini Cumhuriyet demokrasi ve vatan icin ortaya koymustur. Sizde olmayan caseretin örnegi vermislerdir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-22 21:47:40 @hadi ordan turkes mhp den

Metin Feyzioğlu'ndan Erken Seçim Yorumu / Erken Seçim Kararının Sebebi Ne?
https://www.youtube.com/watch?v=dP3B8pttD9E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal donemi bu erken secim neyin nesi 2018-04-22 21:47:03 @hadi ordan turkes mhp den

paldir kuldur secimmi olur ???milli iradeye saygi lutfen
milli irade IYI PARTININ secimlere katilmasini istiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-22 21:42:00

akp bay bay

Avatar
Popmuzla güldük 2018-04-22 21:49:20

Etik den bahsedene bak.çok çok güldük

Avatar
Nurali boz 2018-04-22 22:30:17

Mesele vatan ise gerisi teferuattir siz vatanin ne oldugunu bilmeyen satilmis piyonlar anlayamazsiniz

Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-22 21:41:41

Bu, tarihi bir sorumluluk tarihi bir görevdir. kilicdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandastan yana demokrasiden yana kilicdaroglu kendine yakisani yapti iyi partiyi desteklemekle milli iradeye saygili davrandi oylarimiz CHPye

Avatar
Taka61 2018-04-22 21:42:19

Aklını kiraya vermekden daha onurludur

Misafir Avatar
Fikrettin 2018-04-22 21:50:44 @Taka61

Ah arkadasim ah akillari olsada kiraya verseler , inan bunlarda o akil da yok!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-22 21:36:35

Yancı kocamış kurt dikkat etsin doktoru ile gezsin bir salı günü mhp grup toplantısı bile yapamayabilir. Neden mi mhp istifalar domino etkisi yapacak. Mhp içi boşalacak. Atalarımız boşuna dememiş " ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE " iktidar eliyle mahkeme kararı ile olağanüstü kongre iptal ettirdim. Şimdi İYİ Parti gümbür gümbür geliyor Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor İYİ günlere