banner87

AKP'li isim adaylığını kefen giyerek duyurdu

AKP Aydın İl Başkanlığı'nın 7 Nisan'daki kongresi öncesinde adaylığını kefenli basın toplantısıyla açıklayan Aydın Arabacı, 'Kefenimi yanımda getirdiğime bakmayın zaten bu yola girerken giydim sayılır. Bizi hiç kimse bu yoldan geri çeviremez' dedi.

AKP'li isim adaylığını kefen giyerek duyurdu

AKP Aydın İl Başkanlığı'nın 7 Nisan'daki kongresi öncesinde adaylığını kefenli basın toplantısıyla açıklayan Aydın Arabacı, 'Kefenimi yanımda getirdiğime bakmayın zaten bu yola girerken giydim sayılır. Bizi hiç kimse bu yoldan geri çeviremez' dedi.

22 Mart 2018 Perşembe 18:40
AKP'li isim adaylığını kefen giyerek duyurdu

Aydın'ın Efeler ilçesindeki bir otelde düzenlenen toplantıda AKP Aydın İl Başkanlığına aday olduğunu açıklayan Aydın Arabacı, "Partimin tavan ve tabanından gelen talep üzerine başkanlık için aday oldum. Cumhurbaşkanımız ve AK Parti Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan'ın Aydın'daki yükünü hafifletmek için adayız. Sonuç odaklı çalışarak şeffaf bir yönetim anlayışıyla hareket edeceğiz. Herkese ulaşarak vatandaşlarımızın yüreklerine dokunacağız. Amatör bir ruhla profesyonel çalışacak bir ekip oluşturduk. Tehditlere asla boyun eğmeyeceğiz. Kapalı kapılar ardında pazarlık yapmayacağız" dedi.

Eşinden ve çocuklarından helallik aldığını dile getiren Arabacı, yanında getirdiği kefen bezini de vücuduna sarıp, "Kefenimi yanımda getirdiğime bakmayın, zaten bu yola girerken giydim sayılır. Bizi hiç kimse bu yoldan geri çeviremez. Yalnızca Recep Tayyip Erdoğan ya da danışmanları arar, 'O salona kol kola gireceksiniz, parti için olmasın böyle ayrılıklar' der ancak o zaman o salona gerekirse kol kola da gireriz" şeklinde konuştu.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.03.2018 18:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
igrenc ötesi ! 2018-03-22 18:51:24

salak herif kefen giymek neden icab etti ? Afrine gitmekten kactin , cepheye gitmiyeceksin, karsinda savasacagin kimse yok. ne b.k yemege kefenle poz veriyorsun.? Böyle godoslari tutup hemen cepheye göndereceksin!

Misafir Avatar
KECI COBANI 2018-03-23 12:44:47 @igrenc ötesi !

Acaba hangi cöplüye gömülecek bunlar cöplüyüde zehirler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-03-22 19:08:44

İstersen sen once birde doktora gorun....hep ölüm hep ölüm....vatandaslar senin dusmanin degil.iste hasta akape zihniyeti.

Misafir Avatar
bu kefen giyen arkadaş-- cev 2018-03-23 11:34:48 @Okur

Senin IQ 20-30 arasi normal insanin 70 -80

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu kefen giyen arkadaş 2018-03-23 10:18:38 @Okur

Yahu sen ne yaptın?
bu solcular, koministler dinsizler yobazlar, sapıklar, hırsızlar birde chp zihniyeti ölümü asla düşünmez, ölümü hatırlatanıda sevmezler. bunlar ölmeyeceklerini sanırlar. ama şimdiye kadar hiçde ecelin önüne geçen biri olmamıştır. en azılı sapıklarda ölmüştür. bunlara ölümü hatırlatırsan işte böğle saldırırlar. bunlara bin yıl yaşayacaksın de, bir haber yap deki insanın ömrü beş yüz yıl olacak bakın o haberi nasık kırk kere okuyorlar. zavallılar. talihsizler...

Beğenmedim! (5)
Avatar
Sizi 2018-03-22 19:28:36

Gidi korku müslümanlari sizi.Allah size o kursal kefenide nasip etmesin.Bembeyaz kefeni politika malzemesi yapip kirlettiniz kendiniz gibi....

Avatar
Okur 2018-03-22 19:13:51

Bu adam carsafa dolasmis:)

Avatar
yapma yaw 2018-03-22 18:53:58

Yapma yaw kardeşim kefen diye yatak çarşafını kapıp gelmişsin çamaşır ipinden. Hanımın çarşafı ipten kim çaldı ki diye dövünüyor evde. Hayırdır ne iş. Başkanlıkta büyük rant var galiba komik duruma düştüğünün farkında değilsin. Kimi gösterirse o başkan olur bu çırpınışların nafile. Haydi Hayırlı Tıraşlar

Avatar
bu ne 2018-03-22 19:08:49

Bu ne gariplik ilim adamı cübbe sarık giyer makamına oturur poz verir yüksek yargı organı başkanı cübbeside düğme arar İl başkanı adayı kefen giyer nutuk atar poz verir herkesin bir sorunu yada beklentisi var Canım Türkiye'm benim

Avatar
volga 2018-03-22 19:24:13

Bunların kefenden kastı rant,kul hakkı,rüşvet,parsel parsel satma yani kısacası para,para,para.Bunlar yüce yaradanın bahşetmiş olduğu zekayı çıkar ve menfaatine kullanarak ALLAH’a hakaret ettiklerinin farkında değiller.Ama bunu bilmeleri gerekiyor ölmeden önce Vatana ve halkına ihanetin nedeni olmaz, er ya da geç bedeli olur.

Avatar
araştırma 2018-03-22 19:21:21

Google amcaya sordum kim bu adam diye karşıma lokantacı etçi sucukçu iş adamı profili çıktı. Google amcanın yalancıyım Nusret'e rakip geliyor haydi hayırlısı