AKP'li Külünk: Kılıçdaroğlu’nun yerine birini hazırlıyorlar

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk, CHP hakkında tuhaf bir iddiada bulundu. Kılıçdaroğlu'nun genel başkanlıktaki ömrünün çok uzun olmadığını ileri süren Külünk, "Yerine birini hazırlıyorlar. Kim olduğunu da biliyorum" ifadelerini kullandı.

AKP'li Külünk: Kılıçdaroğlu’nun yerine birini hazırlıyorlar

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk, CHP hakkında tuhaf bir iddiada bulundu. Kılıçdaroğlu'nun genel başkanlıktaki ömrünün çok uzun olmadığını ileri süren Külünk, "Yerine birini hazırlıyorlar. Kim olduğunu da biliyorum" ifadelerini kullandı.

14 Şubat 2018 Çarşamba 00:44
AKP'li Külünk: Kılıçdaroğlu’nun yerine birini hazırlıyorlar
banner1

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk, CNN Türk’te yayınlanan programa konuk oldu. Konuşmasında CHP’yi eleştiren Külünk, bir de tuhaf bir iddiada bulundu.

“YERİNE BİRİNİ HAZIRLIYORLAR”

Kılıçdaroğlu’nu hedef alan Külünk, “CHP’nin tabanını tepe yönetiminde ayırıyorum. CHP’nin tabanı vatancıdır, devletçidir. Devletin bekası sözkonusu olduğu zaman tereddütsüz farklılıkları bırakarak ‘ben de onunla birarada olabilirim’ der; ama tepe yönetimi bir proje yönetimidir. CHP’nin başındaki şahsın da genel başkanlık ömrü çok uzun değildir. Yerine birini hazırlıyorlar. Kim olduğunu da biliyorum. İstanbul il kongresi de Kemal Kılıçdaroğlu’ndan sonrasına hazırlıktır” ifadelerini kullandı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 14.02.2018 01:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
damdaki kedi 2018-02-14 01:18:15

AKP nin hepsi nin dilinden KILIÇDAROĞLU düşmüyorsa KILIÇDAROĞLU büyük adamdır,meyve veren ağaç taşlanır.d

Misafir Avatar
manav 2018-02-14 10:03:57 @damdaki kedi

Kılıçdaroğlu meyve veren bir ağaçtır. fitne ve kin meyvesi veren bir ağaç. bende taşlıyorum .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
acaba 2018-02-14 08:30:53 @damdaki kedi

Bu kasetin diyetini ödemişmi bulunuyor? yoksa kılıçdaroğlunun yerine gelende bir diyet ödemek içinmi getirilecek? öyleyse yandık.. bu şerliler illada bir kukla buluyorlar kendilerine hizmet etmk için. bakalım kılıçdaroğlundan sonraki kukla kim?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Atatürkçü olmayan chp lilere 2018-02-14 08:29:19 @damdaki kedi

Dikkat edin kılıçdaroğlunuzu silecekler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
aynen ee baronlar kilicdaroglunu 2018-02-14 05:28:20 @damdaki kedi

istemiyordu noldu TURK MILLETI KAZANDI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Külünk efendi sen git de 2018-02-14 01:28:57 @damdaki kedi

AKP'nin icindeki rahatsizliklarla ugras,, korkudan sesleri cikmiyor amma itilaf buyuk

Beğenmedim! (0)
Avatar
doktor 2018-02-14 02:55:32

Bu külünk saf kan salak......

Avatar
Nurali Boz 2018-02-14 00:54:38

Bak kulunkmusun kodik misin kunkmusun nesin bilmiyorum amma insan olmadigini biliyorum proje olan siz siniz baskaninin bop esbaskani emperyalizmin parali askeri vatanin butun varlkiklarini hic ettiniz ordusunu kullum ettiniz 18 adayi kibrisi verdiniz suleyman sahin tabutukactilan sayenizde vatan seversiniz oylemi sizi hirsizlar sizi

Avatar
HAYAL DUNYASI ISTE HAYAL GUCUNUN 2018-02-14 05:42:05

SONU YOK

Avatar
HIZIR 2018-02-14 07:21:44

Kılıçtaroğlu son onbeş senede Türkiye’ye gelmiş en delikanlı,en dürüst,en mert siyaset adamıdır.Bir güneş gibidir aslında,aydınlatır karanlık zihniyetleri.Bu adamdan rahatsız olanlar bağnaz kişiliklerdir. Bağnazın kafası gözbebeği gibidir; ne kadar aydınlık olursa o kadar küçülür.Çok güzel bir sözü var Kemal beyin: Benim sağ elimde Kuran sol elimde Nutuk, kalbimde iman, aklımda bilim var.Chp nin içinde ve dışında Kemal bey in varlığından rahatsız olanlar temiz kalpleri olmayanlardır.Adam boşuna demiyor Halkım ve ülkem için sırtımı köprü yapmaya hazırım ben; yeter ki temiz kalpleri taşıyan ayaklar geçsin üstümden.Bu sözleri söyleyen adamdan tabiî ki rahatsız olur bu karanlık art niyetli zihniyetler.

Avatar
asil akp proje partisi gibi 2018-02-14 05:27:22

erbakan hocamizi iyi dinleyin

Avatar
Erdoğanın yerine başkasını hazırlıyorlar 2018-02-14 09:23:19

Bu adam iyice sıyırdı.güya kendince kurnazlık yapıyor.Şanlı CHP yi Akapeyle karıştırıyor.

Avatar
Rize kurnazı 2018-02-14 10:29:20

Aklı sıra suyu bulandıyor.şapşal